Mano Sparnai: Diskusijos / Malūnsparniai. Sraigtasparniai / Pastatymo ir atakos kampai. Aerodinamikos pagrindai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Malūnsparniai. Sraigtasparniai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Pastatymo ir atakos kampai. Aerodinamikos pagrindai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Audrius
Kt Rgs 24 2009, 08:22
Svečias
Nebandau rodyt,atpasakoju zmogaus pasakojima kuris visa savo gyvenima dirbo Daimler Aero Space karineje bazeje Otobrun kure ir proektavo sraigtasparnius.Apdovanotas keliais kryziais uz tam tikru menciu isradimus ir jis dirbo tik rotoriaus ir menciu srityje.
Į viršų
AR
Kt Rgs 24 2009, 04:34
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
siaip maluno ir sraigtasparnio rotoriai skiriasi, aerodinamika irgi.

[ Redaguota Kt Rgs 24 2009, 04:34 ]
Į viršų
Audrius
Sk Rgs 27 2009, 01:28
Svečias
Taip rotoriu ivairiu yra ir sraigtasparnio aerodinamika skiriasi, bet jei sraigtasparnis isjungia motora tai jis ivedamas i autorotacija,kurios principas yra vienodas tiems ar kitiems skraidymo aparatams.Netgi klevo sekla skaitoma autorotacijos idealu, kuria sukure gamta pries milijonus metu.Idedu linka kur aprasoma malunsparnio veikimas taip pat Autorotacija kurios metu keiciasi kampas i neigiama ir tt.
NUORODA

Autorotacijos paaiskinimas:gaila vokiskai bet as ta panasiai aprasiau jei kas truputi supranta gali pasiskaityti,o jei labai reikia galiu isversti.

Warum dreht sich ein Rotor von selbst?
Bei einem Rotor erhöht sich die Geschwindigkeit vom Zentrum zum Blattende kontinuierlich. Entsprechend ändern sich Anströmgeschwindigkeit und Anstellwinkel des Profils ständig. Wird für verschiedene Punkte am Rotor ein Kräfteparallelogramm gezeichnet, zeigt sich, dass in einem gewissen Bereich die resultierende Kraft eine Vorwärtskomponente bezüglich der Bewegungsebene des Rotors hat. Grob gesagt, produziert das innere Drittel des Rotors vorwiegend Luftwiderstand, das mittlere Vortrieb und das äussere Auftrieb. Das Ganze wird noch komplizierter durch den Umstand, dass sich das voreilende Blatt schneller und mit einem andern Anstellwinkel bewegt. Beim rückeilenden Blatt ist die relative Anströmgeschwindigkeit in der Nähe des Rotorkopfes in einem kreisförmigen Bereich sogar negativ. Autorotation entsteht nur, wenn der Rotor von schräg unten angeströmt wird. Steht der Rotor durch ein missglücktes Manöver neutral oder gar negativ im Luftstrom, bleiben dem Piloten ein paar wenige Sekunden zum Reagieren. Bei negativer Belastung verringern sich Drehzahl und Auftrieb schlagartig; das Gerät liesse sich nur aus grosser Höhe überhaupt noch abfangen.



[ Redaguota Sk Rgs 27 2009, 11:53 ]
Į viršų
AR
Sk Rgs 27 2009, 03:06
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Audrius rašė ...

bet jei sraigtasparnis isjungia motora tai jis ivedamas i autorotacija,kurios principas yra vienodas tiems ar kitiems skraidymo aparatams.

taip principas vienodas - taciau niuansu yra ir jie gali buti labai dideli. Apie tai jau kalbejom ir nesikartokime, kalbekime TIK apie malunsparni.

Audrius rašė ...

Netgi klevo sekla skaitoma autorotacijos idealu, kuria sukure gamta pries milijonus metu.


klevo sekla graziai sukasi - taciau tai ne autorotacija ( jei kiekviena savaimini sukimasi vadinsime autorotacija tai galime taip vadinti kad ir automobilio rato sukimasi riedant nuo kalno). O seklos sukimasis nuo autorotacijos butent pastatymo kampu ir skiriasi.

Audrius rašė ...

Idedu linka kur aprasoma malunsparnio veikimas taip pat Autorotacija kurios metu keiciasi kampas i neigiama ir tt.
NUORODA




Vokiskai nesuprantu ne zodzio

jei netingi versti tai isversk (tik grynai pazodziui) ta vieta kuria noretum pacituoti.

[ Redaguota Sk Rgs 27 2009, 11:54 ]
Į viršų
Audrius
Sk Rgs 27 2009, 06:53
Svečias
Beim rückeilenden Blatt ist die relative Anströmgeschwindigkeit in der Nähe des Rotorkopfes in einem kreisförmigen Bereich sogar negativ.
Vertimas:Atgal einancios menties realiativus apiputimo greitis arti rotoriaus galvos yra dalinai rotoriaus apskritime negativus.
Bei einem Rotor erhöht sich die Geschwindigkeit vom Zentrum zum Blattende kontinuierlich. Entsprechend ändern sich Anströmgeschwindigkeit und Anstellwinkel des Profils ständig.
Vertimas:Rotorius turi didejanti menciu greiti nuo centro i galus.Atitinkamai keiciasi apiputimo kampas ir profilio istatymo kampas .
Visko neverciu nes labai panasiai esu aprases.
O, kaip vadintusi klevo seklos leidimasis?

[ Redaguota Sk Rgs 27 2009, 07:24 ]
Į viršų
AR
Sk Rgs 27 2009, 10:31
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Audrius rašė ...

Vertimas:Atgal einancios menties realiativus apiputimo greitis arti rotoriaus galvos yra dalinai rotoriaus apskritime negativus.



Vertimas:Rotorius turi didejanti menciu greiti nuo centro i galus.Atitinkamai keiciasi apiputimo kampas ir profilio istatymo kampas .



nu tai kur cia kalba apie neigiama pastatymo kampa?

As cia matau aprasyta kad atgal (pasrauciui) einancios mentes tam tikra dalis apipuciama "i uodega" - kas yra tiesa
Matau parasyma, kad skirtinguose mentes pjuviuose (skirtingu atstumu nuo stebules) gaunamas skirtingas atakos kampas (beje jis dar priklauso ir nuo kitu parametru ir labai kinta) - tas tiesa

parasyta kad keiciasi ir mentes pastatymo kampas (ko gero del mentes susisukimo) - su tuo irgi galima sutikti.

O kur neigiamas PASTATYMO kampas???
Į viršų
Audrius
Sk Rgs 27 2009, 11:12
Svečias
Tai jeigu neigiamai net apipuciamas kampas tai istatymo koks bus? manau negativus,juk pozitivaus tuo labiau neapipus neigiamu kampu.

[ Redaguota Sk Rgs 27 2009, 11:16 ]
Į viršų
AR
Pr Rgs 28 2009, 07:56
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Audrius rašė ...

Tai jeigu neigiamai net apipuciamas kampas tai istatymo koks bus? manau negativus,juk pozitivaus tuo labiau neapipus neigiamu kampu.


Na kolega , pagaliau paaiskejo tamstos paslaptis

Neigiamas apiputimas reiskia kad mentes profilis apipuciamas atbulai t.y. is uodegeles puses. Tai vyksta del to kad tam tikrose rotoriaus vietose apskritiminis mentes pjuvio greitis mazesnis uz viso aparato skridimo greiti. Ir neigiamas pastatymo kampas cia ne prie ko! Beje dar atkreipk demesi, kad pastatymo kampas tai ne tas pats kas atakos kampas!

Pagaliau issiaiskinom


Jau net mazoliai at pirstu pradeji darytis nuo rasinejimo
Į viršų
Audrius
Pr Rgs 28 2009, 08:19
Svečias
Tikrai ne.Negativinis apiputimas yra ,kai srautas pataiko is virsaus .Lygiai tas pats butu negatyvinis rotoriaus apiputimas ,po kuriu pasekmes buna liudnos.Cia kalba eina apie apiputima is profilio virsaus ,nors ir gal yra imanomas is profilio galo,bet raso is profilio priekio.Is galo vokiskai kitaip skamba.


Pas man ir ant akiu mozoliai nuo skaitymo,tik gaila daugiau norinciu ner ta tema padiskutuot.

[ Redaguota Pr Rgs 28 2009, 08:21 ]
Į viršų
vytautas 42
Pr Rgs 28 2009, 08:25
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
kad nera cia daug tu malunininku - cia daugiau skraidyklininku , besigincijanciu apie angliskas skraidykles ,
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0739sek,0.0138iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:4,018kb