Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas?


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas?
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
AR
Tr Lap 04 2009, 08:18
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567

Karolis rašė ...

Andriau, kažkaip mes vėl priartėjam prie senutės Wilgos arba JAK-12 bei Gawron..









tikrai taip


[ Redaguota Tr Lap 04 2009, 08:20 ]
Į viršų
AR
Tr Lap 04 2009, 08:20
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
bence rašė ...

tikrai nereikia ten jokiu dvieju simtu, labai nuostabiai buksiruoja eurofoxsai, dinamikai ir kiti ultralightai su tuo paciu rotaxu.net ir bekasas puikiausiai buksiruoja dvivieti sklandytuva su dviem keleiviais



reikalingas isibegejimo atstumas +atstumas reikalinkas bent 20m aukscio pasiemimui ? sklandytuvo svoris? Dvivietis buna 500 kg ir 750 kg (pikti liezuviai kalba, kad ir 850 kg sverianciu vis daugeja )

[ Redaguota Tr Lap 04 2009, 08:22 ]
Į viršų
Karolis
Tr Lap 04 2009, 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #151
Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27
Pranešimų: 92
Žodžiu mes čia trumpai aptarėm koksai turėtų buti lietuviškas "Buksas". Dabar prieikim prie kitų smulkmenų. Kainos..
Ačiū
Į viršų
Karolis
Tr Lap 04 2009, 09:55
Užsiregistravęs dalyvis #151
Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27
Pranešimų: 92
Jei sklandytuvų svoris auga juk nebūtina krauti švino į lėktuvą?! Gal geriau galingesnį variklį įmontuoti, kad rezervinės traukos reikalingu momentu būtų?
Į viršų
Rolandas
Tr Lap 04 2009, 11:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Kam naudojama propelerio trauka kylant oro traukiniui?
1- nugaleti sklandytuvo oro pasipriesinimui, kuris lygus sklandytuvo masei padalintai is aerodinamines kokybes. Apytikriai 500/33=15kg

2-nugaleti lektuvo oro pasipriesinimui. Vilga: 1200/ 6=200 kg, suma su sklandytuvu 215kg
aptakus ultralengvas 400/12=33kg, suma su sklandytuvu 48 kg

Traukos perteklius naudojamas oro traukinio masei "kopti i kalna" Kuo mazesnis bendra orlaiviu mase, tuo didesni kilima jie turi.
Imam Vilgos trauka apie 400 kg, auksciui imti lieka 400-215=185 kg

Imam UL trauka 220 kg, auksciui imti lieka 220-48=172 kg. Kadangi bendra orlaiviu mase zenkliai mazesne, gaunam kad UL su palygint silpnu varikliu geriau kelia sklandytuva nei galinga Vilga.

Paskaiciavimai apytikriai, taciau aiskiai parodo kodel buksiravimo lektuvas turi buti lengvas ir dideles aerodinamines kokybes.
Į viršų
Karolis
Kt Lap 05 2009, 08:02
Užsiregistravęs dalyvis #151
Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27
Pranešimų: 92
Ačiū Rolandai, kad labai gražiai ūkiškai viska išaiškinote. Paskaičiavimai labai labai realūs. Ar dar kam kyla kokių klausimų?
Į viršų
Vanagiukas
Kt Lap 05 2009, 09:18
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
jo, kodel Rolandas taip nuvertina ch701? nesu nei skrides su juo, nei gyvai mates, taciau ziurint filmukus, tai galima daryti isvada, kad tokiu charakteristiku ir galimybiu lektuveliu nera daug..
Į viršų
Rolandas
Kt Lap 05 2009, 10:09
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Vanagiukas rašė ...

jo, kodel Rolandas taip nuvertina ch701? nesu nei skrides su juo, nei gyvai mates, taciau ziurint filmukus, tai galima daryti isvada, kad tokiu charakteristiku ir galimybiu lektuveliu nera daug..

Gerai, paanalizuokim jo galimybes.
-Kaip rasiau, is deklaruojamu charakteristiku paskaiciavus max keliamosios jegos koeficientas gaunasi virs 4, realiai toks sparnas geriausiu atveju 2 isspaus. Didesni koeficienta galima gauti tik esant ypac dideliems atakos kampams priesparniu deka, deja tupimo metu to pasiekti neimanoma, nes lektuvas turetu tupti apie 30 laipsniu uzkeles nosi. Is to ir is praktiniu bandymu aiskeja kad tupimo greitis virs 65 km/val-kaip ir daugumos panasiu lektuvu arba dar didesnis, nes gera keliamosios jegos prieaugli duoda tik plysiniai uzsparniai (Cesna, Vilga ).

-Niekam nereikalingi priesparniai, mazas proilgis, kampuotos formos, dezes formos liemuo, neprofiliuoti spyriai padaro lektuva neaptaku, neekonomiska. Gamintojai deklaruoja kreiserini greiti priklausomai nuo variklio 128-135 km/val. Analogai su panasiu svoriu, plotu, variklio galia ir spyriniais sparnais skraido 180-200 km/val.

-Del prasto aptakumo kuro sanaudos, ypac skrendant didesniais greiciais bus ispudingos.


Tad kur tie pranasumai?
Į viršų
Linas
Kt Lap 05 2009, 12:50
Užsiregistravęs dalyvis #398
Prisijungta: Sk Geg 10 2009, 02:55
Vieta: Strielčiai-Prienai
Pranešimų: 49
-Karoli,
Sukurti betkoki skraidanti aparata, lektuveli, kainuoja labai daug pinigu ir dar daugiau laiko. Ypatingai kartus ir brangus laikas praleidziant dirbtuveje. Gal ir nepilstoma ci is tuscio i kiaura, bet visgi... kalbos.
Imkit ir darykit, dirbkit, virinkit, klijuokit, suklijuota ir suvirinta dar karta pervirinkit, perklijuokit, (visi klysta, naturalu) Dazymas, iranga, t.t. ech.. ka cia ir bekalbeti, is kalbu lektuvas pats nepasigamins.
Į viršų
Vanagiukas
Kt Lap 05 2009, 05:02
Užsiregistravęs dalyvis #304
Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14
Pranešimų: 341
Su tamsta Rolandai, nesiginciju, ir sutinku, galbut kaip minejote reklama daro savo, del tos priezasties ir ispudi galima susidaryti apie sito lektuvelio galimybes, o tie filmukai kaip pvz:

http://www.youtube.com/watch?v=1tJuO16hRTk

ispudi ir padaro, aciu uz paaiskinima.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0867sek,0.0117iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,902kb