Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Alberto Pikčiaus konstrukcijos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Dar keletas...![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Tas priekinis ratukas idomiai padarytas,atrodo ,kad turetu dideli lauzimai susidaryti i varzta,kuris laiko pacia sake.Ar lektuvelis taip isbalansuotas ,kad mazai svorio tenka ant priekinio ratuko? | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 994 | Visiems lėktuvams mažai svorio tenka priekiniam ratui. Be to ne "išbalansuotas", o subalansuotas. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | O jeigu vaziuojant per kupstelius tai smugiai dideli gaunasi per toki ilga peti,plius stabdzius spustelejus svoris svoris keliauja i prieki.Kiek tas laiko??? O subalnsuotas gali buti pvz,buchalterinej apskaitoj balansas ,mokejimo atsiskaitymo sistema.Isbalansuoti lektuva,ratamanau labai suprantamas issireiskimas ir taip yra kalbama visoje Lietuvoje kiek man teko girdeti ir net taip rasoma.(be to cia ne temos esme)jei as klystu galit pataisyt dar karta busiu labai dekingas. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: LONDON Pranešimų: 1572 | Panasu kad tikrai priekiniams ratams nelabai dideles tos apkrovos. Cia pvz G3 remos priekine vaziuokle. tikrai sunku patiketi kad ta shake laiko, o juk ratas net ne laisvai besiorientuojantis.![]() | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | justas rašė ... Panasu kad tikrai priekiniams ratams nelabai dideles tos apkrovos. Cia pvz G3 remos priekine vaziuokle. tikrai sunku patiketi kad ta shake laiko, o juk ratas net ne laisvai besiorientuojantis. ![]() Cia jega sake stumia i virsu ir veikia visi remai stumimui,o ten per dideli peti persiduoda lauzimas i varztaant kurio sukiojasi sake, daug didesniu momentu. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 968 | Šitokia konstrukcija su besiorentuojančiu ir amortizuojamu ratuku labai tinka nelygaus lauko aerodromui,nesijaučia nei kupstų,nei duobučių,lėktuvas rieda ,minkštai',bet labai grubaus tupdymo atveju gali pasiekti lėktuvo dugną arba net nulūžti{toks atvejis buvo ir man},bet ne tvirtinimo varžtas,o pati lingė | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Albertas rašė ... Šitokia konstrukcija su besiorentuojančiu ir amortizuojamu ratuku labai tinka nelygaus lauko aerodromui,nesijaučia nei kupstų,nei duobučių,lėktuvas rieda ,minkštai',bet labai grubaus tupdymo atveju gali pasiekti lėktuvo dugną arba net nulūžti{toks atvejis buvo ir man},bet ne tvirtinimo varžtas,o pati lingė Jo tada gal ta varzta lengviau veikia jeigu per linge,nors ir trumpa ji ten,o siaip linge neturetu luzti.O jei ne vienas tai kitas turetu luzti prie tokis konstrukcijos.(sudaro man toki ispudi) | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5520 | Albertai, turiu palaikyti Audrių. Visų pirma pas tave silpnoka pagrindinė lingė, pats žinai kad laikas nuo laiko deformuojasi. Nematau geresnės išeities už plastikinę lingę. Ji pigi, lengva ir nesulaužoma. Keli mano lėktuvai skraido su mažai apkrautu ir gerai amortizuotu priekiniu besiorentuojančiu ratu.Atrodė kad tvirtumo yra su didele atsarga, deja išaiškėjo kad nevisada laiko ir tokios konstrukcijos. Problemų atsirado keletą kartų po grubių tupdymų. Kadangi konstrukcija nenukentėjo, išskyrus priekinio rato tvirtinimą, reikia galvoti kad jis kai kada silpnokas. ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Saulius P |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #437 Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46Pranešimų: 633 | Dar yra ir tokia... Tik vamzdis neprofesionaliai islenktas ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System