Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Alberto Pikčiaus konstrukcijos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Trabant'as be reduktoriaus, kaip suprantu... | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | juozas49 rašė ... Nesuprantu kodel gaunasi tuscio svoris 150kg. Pavyzdzui Shadow CD tuscio svoris 155kg ,toks kokiu skraido Juozas prie Dusios ezero. Jo greiciu diapazonas nuo 60km/val iki 200km/val ir jis dvivietis. Kam gaminti lektuva su tokiom baisiom charakteristikom , jei yra pavyzdziu , kurie pagaminti pries 30 metu ir puikiai skraido. Aisku jeigu dirbi vardan darbo ir pomegio, tada pateisinama, bet gaunasi pinigu ir laiko ismetimas. Norėčiau pamatyt Shadow skrendantį bent 140 km/val. Bandėm ore lyginti-Shadow įsibimbė 120 ir stop. Ir konstrukcija jo kaip žinai baisi. Paskaičiuok apkrovas sparnų mazguose, kai prie sparno galo pridedama 50 kg jėga-tokios normos. O ir praktiškai taip gali atsitikti. Net sparną dengti galima tik kažkokiu sukneliniu audiniu. Ploniausias dakronas jau laužo konstrukciją. Tikrai užsienyje yra labai gerų lėktuvų. Bet jie labai brangūs. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Netiesa ,prie 5200aps Shadow skrenda 120km/val, prie 5500aps/min jau 140km/val ir t.t. Bet as norejau pasakyti , kad Alberto konstrukcija gerokai persunkinta. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Reno rašė ... Trabant'as be reduktoriaus, kaip suprantu... Taip be reduktoriaus,pagal konstrukcija telpa ir 1.4m propeleris,prie 2750 aps/ min duoda 75kg traukos, taciau variklis dirba labai apkrautas,staigiai kyla galvuciu temperatura ir vietoje virsija net 200 celsijaus...atrodo teks mazinti propelerio diametra,bet neskubu tai daryti kol nepadarysiu normaliu paskridimu ilgam aerodrome... | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | juozas49 rašė ... Nesuprantu kodel gaunasi tuscio svoris 150kg. Pavyzdzui Shadow CD tuscio svoris 155kg ,toks kokiu skraido Juozas prie Dusios ezero. Jo greiciu diapazonas nuo 60km/val iki 200km/val ir jis dvivietis. Kam gaminti lektuva su tokiom baisiom charakteristikom , jei yra pavyzdziu , kurie pagaminti pries 30 metu ir puikiai skraido. Aisku jeigu dirbi vardan darbo ir pomegio, tada pateisinama, bet gaunasi pinigu ir laiko ismetimas. Sitas lektuvelis gal ir buvo pagamintas pries 20-30 metu,butent su trabanto varikliu,su tokiom "baisiom", charakteristikom, tai klasikinis mini paiperis ir padaryti is jo stebukla man nepavyks...Tiesiog norejau, kad si Zenono Kizio konstrukcija nebutu nurasyta ir sunaikinta...tiesa laiko ir pinigu teko ideti...ka jau padarysi... Del Shadov,gal jo charakteristikos ir neblogos, bet jis faktiskai ne dvivietis, i antra vieta nebent zaltys isirangytu...teko bandyti jo sparna apkraunant statiskai...apkrovus daugiau nei puse apkrovos pradejo trasketi konstrukcijos putplastis ...teko skubiai nukrauti...nesukele susizavejimo... | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 797 | Albertas rašė ... Reno rašė ... Trabant'as be reduktoriaus, kaip suprantu... Taip be reduktoriaus,pagal konstrukcija telpa ir 1.4m propeleris,prie 2750 aps/ min duoda 75kg traukos, taciau variklis dirba labai apkrautas,staigiai kyla galvuciu temperatura ir vietoje virsija net 200 celsijaus...atrodo teks mazinti propelerio diametra,bet neskubu tai daryti kol nepadarysiu normaliu paskridimu ilgam aerodrome... Normalus dvitaktis variklis turi suktis apie 5500aps/min.Reikia paziureti Trabant charakteristikas.Didinant propelerio zingsni galvuciu temperatura dideja, ismetimo duju temperatura mazeja ir atvirksciai mazinant propelerio zingsni ,galvuciu temperatura mazeja ,ismetimo temperatura dideja.Turi buti aukso vidurys , o be reduktoriaus su dvitakciu varikliu jo neturesi. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1003 | Kiek pamenu,automobilio trabant varijante toks variklis turejo 4200aps/min...pritaikytas aviacijai sukdavosi iki 3200-3300...gal but tai sukiai kai didziausias sukimo momentas...reiketu pasiekti bent 3200aps/min...O redukavimui manau toks variklis netinka, jis yra letaeigis,be to ore zymiai pranasesnis neredukuotas variklis...ir negenda tas ko nera... | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Aš ,,Machaone,, prie 3200 sūkių naudojau 1,16 m sraigtą ir gaudavau iki 70 kg. traukos, galingumas - 23 Aj. Dar labai svarbu kokiuose sūkiuose rezonancinio duslintuvo pikas, Nuo to priklauso ir galvučių temperatūra ir galingumas. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Teisus Albertas, trabanto paprastai neredukuodavo, jo sukimo momentas didelis, tik bėda su rezonansiniu. Prie tokių sūkių duslintuvo ilgis būtų virš 2m. bet galima trumpinti 2, net 4 kartus, tik efektyvumas mažėja. P.S. Neredukuotu ,, Vichriumi,, skraidžiau apie 400 val. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Buvau padaręs Trabantui reduktorių. Daug darbo, didesnis svoris, didelis propeleris. Trauka pakilo 10 kg. Neapsimokėjo tai daryti. Trabanto bėda didelė vibracija. Tik kai kurie varikliai geriau subalansuoti. Jei nedreba, gana sąžiningai atiduoda savo 70kg trauką. Priverst jį suktis greičiau ar būti galingesniu beveik neįmanoma. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System