Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Jūsų fotoalbumai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
KL albumai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
rimantas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #623 Prisijungta: Sk Rgp 22 2010, 07:24Pranešimų: 44 | Nesupratau Rolando. Ar gaila 'Zilvino', kad tobulinamas, ar kad mazai skraido. Is kur jis tiksliai zino kiekvieno lektuvo priskraidymą. Būtų įdomu pamatyti ir palyginti. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | rimantas rašė ... Nesupratau Rolando. Ar gaila 'Zilvino', kad tobulinamas, ar kad mazai skraido. Is kur jis tiksliai zino kiekvieno lektuvo priskraidymą. Būtų įdomu pamatyti ir palyginti. Kad tobulinamas puiku. Kad neskraido paskutinius 5-7 metus nepuiku. Pataisykit jei klystu. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Ar tik cia ne Bence kazka restauruoja? Taip, čia tik maža dalis to, ką Benas restauruoja. Net vedybos jo nesustabdo... ![]() Plačiau galima rasti VGC puslapyje. Gaila "Žilvino". Kuo labiau tobulinamas tuo mažiau skraido. Šiame kontekste labiausiai kelia nerimą ne konkrečiai Žilvinas, o visi skraidantys su Valteriais. Ar yra jie tinkamai eksploatuojami, ar pakankama specialistų kvalifikacija, ar saugios visos modifikacijos ir pakeitimai (tame tarpe uždegimo sist., žvakės ...), stebimi resursai ir direktyvos? Čia atskira tema, bet panašu, kad pakankamai aktuali. ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | KL rašė ... Šiame kontekste labiausiai kelia nerimą ne konkrečiai Žilvinas, o visi skraidantys su Valteriais. Ar yra jie tinkamai eksploatuojami, ar pakankama specialistų kvalifikacija, ar saugios visos modifikacijos ir pakeitimai (tame tarpe uždegimo sist., žvakės ...), stebimi resursai ir direktyvos? Čia atskira tema, bet panašu, kad pakankamai aktuali. ![]() M332, M337 dar neteisingai vadinami Valteriais yra vieni geriausių variklių. Gaminami 50 metų be esminių pakeitimų. Variklio gedimai ore būna arba dėl ypač nešvaraus kuro ar tepalo filtro, nešvarios kuro sistemos, degalų pilamų į baką be filtravimo. Dar buvo vienas švaistiklio lūžimas dėl hidrosmūgio-kažkas patingėjo prasukti propelerį prieš paleidžiant variklį. Žvakės kėlė daug problemų, tačiau dabar tai praeitis. Tiesiog reikia variklį teisingai eksploatuoti ir truputį mylėti. Kai išardžiau 1000 val dirbusį variklį, neaišku kiek dirbusį prieš tai, nepavyko rasti jokio išdilimo, net žiedų nereikėjo keisti. Tepalas MS-20. Oficialus resursas su geru tepalu-2000val. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | - kažkas patingėjo prasukti propelerį prieš paleidžiant variklį. - Žvakės kėlė daug problemų, tačiau dabar tai praeitis. Tiesiog reikia variklį teisingai eksploatuoti... Apie tai ir kalba - ar visi turi pakankamą kvalifikaciją ir žino, kaip teisingai eksploatuoti variklį. Gal reiktų pagalvoti apie specializuotą susitikimą-mokymą ir pasidalinti patirtim. Pasikeisti literatūra. Gal Termiko bazėje, su jų specais? Galėčiau truputį "pasidomėti" pas Termiko vadus, jeigu domina... Manau, būtų naudinga... | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | as jau seniai siulau, tik nezinau ar bus is tos naudos:parengiam eile seminaru mums aktualiom temom per ziema.pasirenkam visiem patogu laika ir vieta.Kad butu turiningiau galim net kokia vakarone pasidaryt .Mielai prisideciau organizuojant.Nereik bijot prisipazint , kad kazko dar nezinom, dalinkimes patirtim vardan bendro tikslo-KONSTRUOTI | ||
Į viršų |
| ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Idėja rengti seminarus manau tikrai verta dėmesio, tik ar kontingentas to tikrai norėtų? Žinant lietuvišką būdą "Jūs darykit , o aš pažiūrėsiu , o jei pavyks ir prisidėsiu.." tai sunkoka ištiesų išjudinti ledus. artėja tarptautinė mokytojų diena, neužmirškite pasveikinti savo įkvėpėjų. Minima: 2010.10.05 [ Redaguota Sk Rgs 26 2010, 11:56 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | parengti paskaita seminarui tai ne du pirstus ap......žti. Labai daug darbo. O pas ka yra atliekamo laiko??? klausimas retorinis ![]() Kalbu zinoma apie rimta seminara - o ne "del pauksciuko uzdejimo". | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Nepamirškit kad Lietuva labai maža šalis. Jei yra 3-5 medžio meistrai ar 5 lėktuvai skraidantys su M332 varikliais ar formalus seminaras ką duos? Žinoma, visada yra piliečių neturinčių techninių žinių pagrindų. Iki šiol vyksta dažnos konsultacijos telefonu, internetu ar tiesiogiai, problemos sprendžiamos operatyviai. Problema kita-visada yra žmonių kurie mano kad viską žino, nors ką tik susidūrė su nauju dalyku. Gal reikėtų prie federacijos suburti keleto specialistų grupę, panašiai kaip yra CAA įgaliotų inspektorių grupė. Specialistai atsakytų už savo sritį-vienas už medines, kitas virintas, kitas kniedytas konstrukcijas, kažkas už M332, kažkas už dvitakčius Rotaksus. Tik pakalbėję su šiais specialistais, gal būt išlaikę egzaminą ir gavę parašą nauji žmonės galėtų prižiūrėti tą ar kitą variklį, atlikti specifinius darbus. Daugeliu atvejų tai bus tik formalumas, bet yra piliečių kuriems niekaip nedaeina kad sparnų negalima klijuoti lipalu ar kad kuras į baką turi būti pilamas pro filtrą. Jei nežinai, visada galima sužinoti. Jei manai kad žinai viską ir nenori naujų žinių, daraisi pavojingas sau ir aplinkiniams. [ Redaguota Pr Rgs 27 2010, 11:23 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1997 | Rolandas rašė ... M332, M337 dar neteisingai vadinami Valteriais yra vieni geriausių variklių. Nustebau išgirdęs, kad M332 ar M337 neteisingai vadinami Valteriais. Pagooglinau ir Wikipedijoje radau tokį aprašymą: The Avia M 332 (originally known as the Walter M332). Piston aircraft engine production was transferred from Walter to Avia in 1964, the engine becoming the Avia M 332. Šaltiniai: http://en.wikipedia.org/wiki/Avia_M_337 http://en.wikipedia.org/wiki/Avia_M332 http://en.wikipedia.org/wiki/Walter_Aircraft_Engines [ Redaguota Pr Rgs 27 2010, 01:08 ] | ||
Į viršų |
| ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System