Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Jūsų fotoalbumai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
KL albumai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Rolandas rašė ... gal būt išlaikę egzaminą ir gavę parašą nauji žmonės galėtų prižiūrėti tą ar kitą variklį, atlikti specifinius darbus. Daugeliu atvejų tai bus tik formalumas, bet yra piliečių kuriems niekaip nedaeina kad sparnų negalima klijuoti lipalu ar kad kuras į baką turi būti pilamas pro filtrą. formalumai nieko neduoda. Esama tvarka (kai norint pratesti tinkamuma apziura atlieka LAF atstovas) yra gerai. Reikia ugdyti samoninguma kad pats savininkas butu suinteresuotas suzinoti daugiau. Bet tai ilgalaikis procesas. yra ir tokiu zmoniu kurie bijo klausti patarimo - nes zino/isivaizduoja/, kad gaus daugiau kritikos nei patarima ![]() | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | Rolandas rašė ... Nepamirškit kad Lietuva labai maža šalis. Jei yra 3-5 medžio meistrai ar 5 lėktuvai skraidantys su M332 varikliais ar formalus seminaras ką duos? Žinoma, visada yra piliečių neturinčių techninių žinių pagrindų. Iki šiol vyksta dažnos konsultacijos telefonu, internetu ar tiesiogiai, problemos sprendžiamos operatyviai. Problema kita-visada yra žmonių kurie mano kad viską žino, nors ką tik susidūrė su nauju dalyku. Gal reikėtų prie federacijos suburti keleto specialistų grupę, panašiai kaip yra CAA įgaliotų inspektorių grupė. Specialistai atsakytų už savo sritį-vienas už medines, kitas virintas, kitas kniedytas konstrukcijas, kažkas už M332, kažkas už dvitakčius Rotaksus. Tik pakalbėję su šiais specialistais, gal būt išlaikę egzaminą ir gavę parašą nauji žmonės galėtų prižiūrėti tą ar kitą variklį, atlikti specifinius darbus. Daugeliu atvejų tai bus tik formalumas, bet yra piliečių kuriems niekaip nedaeina kad sparnų negalima klijuoti lipalu ar kad kuras į baką turi būti pilamas pro filtrą. Jei nežinai, visada galima sužinoti. Jei manai kad žinai viską ir nenori naujų žinių, daraisi pavojingas sau ir aplinkiniams. beje amerikoj taip ir viskas daroma:nepraejes konsultacijos su specu, lektuvo nepradesi daryt | ||
Į viršų |
| ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | bence rašė ... beje amerikoj taip ir viskas daroma:nepraejes konsultacijos su specu, lektuvo nepradesi daryt o tai pas mus kitaip? Juk pradedant MKO gamyba reikia parasyti paraiska CAA, ju deleguotas specialistas priziuri visa gamybos eiga. Viskas su juridine puse Lietuvoj ok. Nieko nereikia keisti. Reikia tik tobilinti tai ka turim (kokybes o ne kiekybes prasme) ir po truputi ugdyti savimone. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | MKO atveju orlaivio priežiūra ir variklio priežiūra yra du skirtingi dalykai. Orlaivį savininkas pasidaro pats (jeigu nėra pasyvus užsakovas ar pirkėjas) ir žino, kaip jį modifikuoti ar prižiūrėti. Variklį jis dažniausiai gauna gatavą ir retai kada naują. Va su jų priežiūra ir aptarnavimu, jaučiu, yra ne viskas "OK". Bet mes čia albumų srityje svarbias diskusijas išvyniojom... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Dar vienas reidas, tik šį kart ne po Lietuvą ir ne MKO tikrinti. Bet vistiek eksperimentinių: https://www.wuala.com/Kestas/Documents/JAK%20reidas%202?key=Bw8guFkJeRkI | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | o kaip ten su tuo JAK-52 užrašu ant kapotu: "V12 disel" ? Rimtai, ar kažkos bajeris? | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | AHTAHAC rašė ... o kaip ten su tuo JAK-52 užrašu ant kapotu: "V12 disel" ? Rimtai, ar kažkos bajeris? Tikrai ne bajeris,teko apziurineti ta motoriuka. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Čia yra šiek tiek duomenų apie šį variklį. | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | "Medžioklės" sezonui prasidėjus - pirmasis šios dienos (2011-03-24) laimikis. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Du įdomūs dalykai: -Malonu matyti Mindaugo lėktuvą, norisi tikėti kad jis dar ir skraidys kaip skraidė. -Labai įdomus reduktorius su kardanine pavara ant skudurinuko. Ar gerai dirba ? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System