Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Coyote surinkimas per 4 min 40 sek |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | Palaukit,palaukit,niekas čia nebruka jokių Kojotų.Jeigu aš brukčiau Kojotą(kurio neturiu),tai gal aš girčiau jo išvaizdą,skridimo savybes,trelinčiau,kad jų begalė skraido po visą Europą,Ameriką,Braziliją ar net Zimbabvę...Negi kai kas mano,kad pirkėją galima sužavėti,papasakojus,iš kokių gražių vamzdelių jis padarytas. Tiesiog noras parodyti ne tik"Zylės" sparnus. Praeitą kartą,kai užsiminiau apie technologiją,pagal kurią pagaminti Avido,Kitfoxo,Eurofoxo ir pan.sparnai,taip pat niekas nesureagavo,buvo absoliuti tyla.Juk nesiūliau niekam nei Avido,nei Kitfoxo.Ar Lietuvai iš tikrųjų "nepriimtinos "jokios supuvėlių vakarų technologijos???Leisiu sau papolitikuoti: kai vakarų šalys ,siekdamos kuo greičiau išlipti iš krizės,ėmėsi skatinti verslą ir kurti naujas darbo vietas ,mūsų politikieriai bei"ekonomistai" įrodinėjo,kad Lietuvai tai nepriimtina,kad vakarai ne rodiklis.Šiai dienai turim ką turim. ....Bet mes apie aviaciją. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Ech, vyrai (ir jų moterys ![]() Komercija ... o kuo Jums kliūva ta komercija? Na tegul tempia tuos Jūsų keikiamus orlaivius Lietuvon komersantai - taigi tempia už savo pinigus, ne Jūsų. O Jūs būkit gudrūs pakankamai, kad dykai "prišnipinėtumėt" savo naudai ir padarytumėt daugiau ir geriau. Blogiau, kai komersantai užsiima nesąžininga kritika, siekdami apsisaugot savo biznį, na, net tai jau kita kalba. Jau trejus metus raginu - duokit savo konstrukcijas į varžybas, parodas (šiemet daviau dvi nuorodas ir pasisiūliau padėt suorganizuot dalyvavimą), patys skriskit, jei nenorit duot kitiems, pralaimėkit, ar laimėkit, bet būkit pastebėti (pralaimėjimas taip yra rezultatas). Ir visa tai ne už Jūsų pinigus, bet LAK-federacijų sąskaita. ir ką, ir nieko, kaip Vytas sako - "tyšyna i miortvyje" su dalgiais, taip skant ![]() Tai ko Jūs verkiat save belaidodami? ![]() "Maladec" Vytai - užversk Kojotais visą Lietuvą, jei reiks pagalbos - sakyk -daug neprašysiu ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Vytai, gal tu ir teisus, tačiau labai sunku perlipti per save ir pradėti naudoti visai kitą nei įpratęs technologiją. Todėl ir sakau kad siūlytojai patys tas technologijas pradėtų naudoti. Yra ir kitų problemų: -visai nėra reikalo keisti konstrukcijos vamzdelių, tai aktualu tik po rimtos avarijos, tad abejotina ar aliuminis liemens galas pranašesnis. -Medžiagos. Lonžerono vamzdžiai, kokybiškos kniedės, skarda sunkiai gaunami ir brangūs dalykai. Naujai pagamintas toks sparnas nebūtų pigesnis už medinį ir tikrai negeresnis aerodinamiškai. Pasižiūrėkit i naujų lėktuvų arba rinkinių kainas-atšoks fantazija. -Dažnai užsienio "stebuklai" tokiais atrodo tik niekuo daugiau neskraidžiusiam pirkėjui Neseniai vienas dar jaunas lakūnas paskraidė su Cesna 172 ir tiesiog krykštavo koks tai paprastas, lengvai valdomas lėktuvas. Panašu kad daugumos užsienio UL konstruktoriai visai nekelia sau reikalavimo daryti panašių savybių lėktuvus.Mes stengiamės daryti kad lėktuvas visuose skrydžio etapuose būtų toks pat malonus ir saugus kaip ir Cesna. Net mintis nekyla daryti lėktuvą pradedančiam su uodeginiu ratu, dvigubo veikimo lynu valdomais eleronais ar sunkiai suvaldomais stabdžiais. | ||
Į viršų | | ||
Mantas Butkus |
| ||
Viskas bus gerai![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:35Pranešimų: 299 | Kodėl nerekomenduotinas eleronų valdymas dvigubo veikimo lynu? Dėl trinties sistemoje? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Mantas Butkus rašė ... Kodėl nerekomenduotinas eleronų valdymas dvigubo veikimo lynu? Dėl trinties sistemoje? Dėl netikslaus judesio perdavimo ir svarbiausia dėl trinties. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | Kęstuti,kad "užversti Lietuvą" užtektų 1(vieno)Kojoto ![]() ![]() Rolandas visiškai teisus-sunkiausia perlipti per save. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Dar kartą, labai draugiškai rekomenduoju LAF - dalyvaukit Eurpos bei Pasaulio sportiniuose bei konstruktorių-mėgėjų renginiuose - akys atsivers ... gal. Sakysit pinigų nėr? Taigi LAF, kaip ir kiekviena, net ir pasyviausia federacija gauna LAK finansavimą "gyvybės palaikymui". Tos sumos pilnai pakaktų bent trijų orlaivių nugabenimui ir pargabenimui (o gal ir skrydžiui?), tarkim į Prancūziją (čia programa max) ir dar maistpinigiams liktų. Žinoma, tradicinį skrydį aplink triobą tektų pamiršt, bet argi neatsibodo ratu skraidyt? Bet užtat kiek įspūdžių, pažinčių, patirties, galima būtų įgyt. Pagaliau - praktiškai patikrint savo orlaivių galimybes lyginant su "supuvėlių išmyslais" ![]() Jei pats per save neperlipsi, tai padarys kiti ... P.S. Dar kartą - labai gaila, kad neatsirado norinčių šiemet nuvykt net į Lenkiją ... ![]() [ Redaguota Tr Rgs 22 2010, 02:25 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Kęstutis rašė ... Dar kartą, labai draugiškai rekomenduoju LAF - dalyvaukit Eurpos bei Pasaulio sportiniuose bei konstruktorių-mėgėjų renginiuose - akys atsivers ... gal. Sakysit pinigų nėr? Taigi LAF, kaip ir kiekviena, net ir pasyviausia federacija gauna LAK finansavimą "gyvybės palaikymui". Tos sumos pilnai pakaktų bent trijų orlaivių nugabenimui ir pargabenimui (o gal ir skrydžiui?), tarkim į Prancūziją (čia programa max) ir dar maistpinigiams liktų. Žinoma, tradicinį skrydį aplink triobą tektų pamiršt, bet argi neatsibodo ratu skraidyt? Bet užtat kiek įspūdžių, pažinčių, patirties, galima būtų įgyt. Pagaliau - praktiškai patikrint savo orlaivių galimybes lyginant su "supuvėlių išmyslais" ![]() Jei pats per save neperlipsi, tai padarys kiti ... P.S. Dar kartą - labai gaila, kad neatsirado norinčių šiemet nuvykt net į Lenkiją ... ![]() Eik tu eik...Iš kur tiek energijos, nesavanaudiškų patarimų, išminties? Vietoj tokios išminties geriau ką nors konkretaus-kad ir apie Vne iki galo. | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | kad nemokame ar nesugebame, ar nenorime parodyti savęs - tikrai gaila... Va, pasiskraidyme su lenkais dalyvavi Viražas. Įdomu, kokia atvykėlių svečių reakcija buvo? | ||
Į viršų | | ||
vysniukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Kas liecia Kesta, tai jis kaip ir kiti seni skraidyklininkai, pagamines ne viena delta ir perejes visus etapus nuo palapines iki sportiniu aparatu, o Monas muziejui kabo, spyrinis, kas tik dabar ateina i pasauli. Kompani parodykit ir jus entuziazmo ir nebijokit per varzybas pralost ar pasirodyti kitiems, juk daznu atveju pasidalinimas patirtim, tarp skirtingai mastanciu konstruktoriu, savalaike kritika ir savikritika, tai jau tiesus kelias i tobulejima ir perlipima per save. Ir daugiau rasykit kas ka sukuret, kokios vizijos ir tikslai, viskas prasideda nuo svajones, jei neturi svajones, tai nieko idomaus nesukursi. Svajone stumia i prieki ir neleidzia nukrypti i lankas ar uzsicijklinti vienoje vietoje. [ Redaguota Tr Rgs 22 2010, 07:49 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System