Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Coyote surinkimas per 4 min 40 sek |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | tai va, kaip ir patenkinau savo smalsumą.Apibendrinus pasisakymus,moralas būtų toksai: Lietuvoje technologija iš duralio vamzdelių žinoma jau apie 91 metus,bet kadangi Lietuvos miškuose auga ne duralio vamzdžiai,bet pušys,beržai ir pan,todėl ir gaminame iš medienos.O miškų ant Lietuvos dar dau.g.. ![]() | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2374 | vytas rašė ... tai va, kaip ir patenkinau savo smalsumą.Apibendrinus pasisakymus,moralas būtų toksai: Lietuvoje technologija iš duralio vamzdelių žinoma jau apie 91 metus,bet kadangi Lietuvos miškuose auga ne duralio vamzdžiai,bet pušys,beržai ir pan,todėl ir gaminame iš medienos.O miškų ant Lietuvos dar dau.g.. ![]() ... taip kad medziagos lektuvams gamint konstruktoriai dar ilgai nepritruks ![]() | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1542 | du lonzeronai gali buti tiesiog dvi lentos kaip kad paiperyje ar kituose lektuvuose.cia issisukau nuo klausimo, bet esme del darbo imlumo yra ta kad jei turi gera darba ir gerai uzdirbi geriau nusipirkt gatava kokybiska preke Lietuvoj negalioja.Mes neturime gerai apmokamu darbu kad ten butu galima savo laika paverst pinigais , todel savo laisvu laiku dirbame sau.Kadangi is aliumo gabalo isekstrudinti vamzdi siek tiek sunkiau nei is lentos isobliuot lonzerono lentyna, todel ir renkames medinius sparnus.Be abejo, jei atsirastu duralio uz prieinama kaina, statydamas avido tipo lektuveli, tikrai nezaisciau su medziu. Klausimas Vytui: ar yra nors vienas Avidas, Kitfoksas su 6-8000 valandu priskraidimu ir orginalias lonzeronais? | ||
Į viršų |
| ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | bence rašė ... RETORINIS Klausimas Vytui: ar yra nors vienas Avidas, Kitfoksas su 6-8000 valandu priskraidimu ir orginalias lonzeronais? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Apibendrinant apibendrinimus: Kiekvienas turi savo pamėgtą ir gerai įsisavintą technologiją. Daugeliu atvejų jos lygiavertės. Visai beprasmiška įkalbinėti tą tecnologiją keisti. Pats geriausias įkalbinėjimas būtų jei pvz Vytas ar kitas metalo entuziastas pagamintų metalinius sparnus kokiai nors lietuviškai konstrukcijai ir po sėkmingų bandymų pasakytų kad apsiima juos gaminti pigiau nei kažkas gamina medinius. Apskritai akivaizdu kad visokeriopai geriausi plastikiniai lėktuvai "muilinės", tačiau dėl svorio problemų, labai brangių medžiagų ir didelių darbo sąnaudų jie prieinami tik turtingiausiems.Tikiu kad sparčiai vystantis technologijoms po 30-50 metų skraidys 115 klasės reikalavimus atitinkantys Dinamiko ar Stingo analogai, kainuojantys visai nedaug ir masiškai gaminami kokių nors to laiko kiniečių.Muziejininkas Bencė šypsodamasis pasakos kad jo jaunystės laikais virė ginčai apie medinių ar metalinių sparnų privalumus. Eilinia pilotai nesupras kodėl taip sudėtingai gaminome... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | kaip jau minėjau,visus atsakymus,jau kaip ir turiu,bet.... nu dar parašysiu. ![]() Kas dėl mano asmeninio indėlio(skiriu Rolandui),tai taip jau atsitiko kad esu pagaminęs ne vieną sparną iš duralio,tik va kad ne lėktuvo,tai tikraiSkraidyklės ![]() Bet mes čia ne apie asmeniškumus.Tikrai nieko niekam neperšu.Tegyvuoja technologijų draugystė !!!! ![]() [ Redaguota Pn Rgs 24 2010, 09:51 ] | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | Vytai,kiekvienas meistras manau renkasi medžiagą darbui pagal savo norą su kokia jam maloniau dirbti,aišku ne paskutinėje vietoje ir piniginės storumas.Ir dar yra vienas'' bet'',metalui koks jis bebūtu,ar tai duralis ar plienas ar kitokie lydiniai, laikui bėgant ir eksplotuojant jame atsiranda metalo nuovargis,ko neturi ir neįgauna medis.Didžiausias medžio priešas yra puvimas ir šutimas jei lėktuvo detalė pagaminta iš netinkamo medžio ar netinkamai eksplotuojama,pvz;blogi klijai,neapsaugota nuo drėgmės,nėra ventiliacijos angų ir taip t.t.,bet jei viskas padaryta kokybiškai medis praktiškai amžinas.O metalo liga korozija, nuo kurios dar vis nėra vaistų,nepadeda jei anodavimas nei gruntavimas nei kitos priemonės,nes metalui dirbant atsiranda mikrotrūkimai,o pro juos vėl įlenda korozija kuri pradeda savo juodą darbą,dar plius prisideda metalo nuovargis.Todėl ir gamyklose remontuojant lėktuvus keičiamos iš pažiūros visiškos sveikos detalės ir dar joms nustatomi kalendoriniai ir eksplotaciniai resursai,o kas matė kad būtų išmetama medinė detalė jei ji nesupuvus ar visiškai nesulaužyta.Jei ji nesupuvus iš naujo apdirbama ir vėl naudoja, arba jei sugadinta nepataisomai daroma nauja.Esu kalbėjęs su žmogum kuris Anglijoj dirba prie lėktuvų restauracijos,tai kai atvažiuoja inspektorius patikrinti atliktų darbų tai pagrindinis reikalavimas medžiui kad nebūtu puvinio,o prie metalinių ir prasideda metalo švietimai,elektroultragarso tyrimai ir dar visokie ten velniai.Taip kad manau medis netik kad pigesnis ir labiau prieinamas, bet geresnė medžiaga na bent šiai dienai Lietuvoj. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Metalas trukineja del to, kad jis parenkamas toje vietoje per plonas, del ko yra deformuojamas. Padaryk koki medini lonzerona pvz.30% plonesni nei reik, tai nereiks laukt ir puvimo. ![]() Cia as aisku pusiau juokais, bet dalis tiesos tame yra......... | ||
Į viršų | | ||
juozasm |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #263 Prisijungta: Kt Lap 13 2008, 11:13Pranešimų: 37 | Jeigu ką įžeidžiau atsiprašau. Bet diskusija apie Rans S6 Coyote, arba DURALIUMINIO VAMZDŽIŲ naudojima. Technologija labai sena, bet nežiūrint visų pliusų išnyko. Todėl butų geriausia išsiaiškinti kur slypi tie povandeniniai akmenys. Nereikia suplakti visko kas pagaminta iš duraliuminio į vieną krūvą. Nekalbam apie monokoką ar dirbančia dangą iš duraliuminio skardos, kalbėkim apie santvarą iš duraliuminio vamzdžio. Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio? | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | juozasm rašė ... Jeigu ką įžeidžiau atsiprašau. Bet diskusija apie Rans S6 Coyote, arba DURALIUMINIO VAMZDŽIŲ naudojima. Technologija labai sena, bet nežiūrint visų pliusų išnyko. Todėl butų geriausia išsiaiškinti kur slypi tie povandeniniai akmenys. Nereikia suplakti visko kas pagaminta iš duraliuminio į vieną krūvą. Nekalbam apie monokoką ar dirbančia dangą iš duraliuminio skardos, kalbėkim apie santvarą iš duraliuminio vamzdžio. Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio? Kodel isnyko? po siai dienai daromi Ransai su aliuminiais vamzdziais ,zmones perka rinkinius 20000 euru surenka per tris menesius ir parduoda uz 60000 euru.Ir nereikia pigiu vamzdziu ieskoti. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System