Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sigma 5. Arba kaip skristi su dyzeliu? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Schema su stumiančiu propeleriu ideali pradedančiam pilotui. Patyrusiam pilotui išryškėja trūkumai-propelerio triukšmas, mažesnis N.V.K., kai kada centruotės problemos. Sigma tikrai ne pradedančio piloto lėktuvas, todėl schema pasiteisintų tik su reaktyviniu varikliu. Daug kartų teko matyti Prano iš Kauno gaminamą lėktuvą. Ditirambus galima giedoti kai lėktuvas sėkmingai ir saugiai skraido.Gamybos eigoje reikėtų nurodyti trūkumus, kad baigtas lėktuvas tikrai būtų geras. Kolegai Albertui siūlyčiau pasidomėti šio lėktuvo centruotės, svorio, atsparumo, aptakumo problemomis, medžiagomis iš kurių gaminami jėginiai mazgai. Ir dar-ar kam teko matyti bent vieną sėkmingą projektą su dyzeliniu varikliu? | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Jei nesuklysiu, tai Prancūzijoje yra kažkoks sertifikuotas lektuvėlis (panašus kiek pamenu i CT) su dyzeliniu Smart'o varikliu. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | a.a. Grušnio lėktuvas buvo su dviem dyzeliais...jei neklystu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Marius rašė ... Jei nesuklysiu, tai Prancūzijoje yra kažkoks sertifikuotas lektuvėlis (panašus kiek pamenu i CT) su dyzeliniu Smart'o varikliu. Tai nieko nereiškia.Puikus lėktuvas Diamond su kuriuo Pociūnuose žuvo H Grušnys buvo sertifikuotas su dviem dyzeliniais varikliais, bet skridimas buvo vienas vargelis, sertifikuota su daugybe apribojimų...t.skant pagal pažintį. Pagal vieną versiją net avarija įtakota variklių. Trauka buvo tokia maža, kad Grušnys negalėjo saugiai pakilti iš 800 m ilgio Pociūnų juostos, todėl ir kilo vos nusileidęs, užkabindamas išvilktuvo lyną. Labai paprasta-dyzelio svorio ir galingumo santykis daug blogesnis nei benzininio variklio. Nežiūrint didesnio ekonomiškumo, skrydžiai su tokiais varikliais problematiški-daug svorio, maža trauka... Pvz prieš 50 metų pradėtas gaminti 140 a.j. variklis M332 sveria 98 kg. Kiek sveria panašaus galingumo dyzelis???? [ Redaguota Tr Lap 10 2010, 01:26 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1997 | Valdas-Fox rašė ... Labai norėčiau pamatyti jį stovintį ant žemės. Labai žemas atrodo Mat nuotraukoje skrendantis su itraukta i gondolas vaziuokle. As irgi is pirmo zvilgsnio suabejojau. Is antro zvilgsnio supratau, kad ji itraukta. Trecio zvilgsnio nebuvo. ![]() | ||
Į viršų |
| ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandas rašė ... Trauka buvo tokia maža, kad Grušnys negalėjo saugiai pakilti iš 800 m ilgio Pociūnų juostos, todėl ir kilo vos nusileidęs, užkabindamas išvilktuvo lyną. Kiek suprandu čia kalba eina apie originalų DA42 variantą su "2 × Thielert Centurion turbocharged diesel engine, 101 kW (135 hp) each": http://www.plasticpilot.net/blog/2009/03/06/da42-performance-what-it-makes-possible/ My personal way to get an idea of a new aircraft’s performance is to compare to what I know the best: usual conditions in Geneva. This means 20°C at an altitude of 1’500 feet, no wind. Well, the no-wind is not exactly typical but it’s a better hypothesis than assuming a few knots of headwind. I also assume take-off at maximum take-off weight to remain conservative. In these conditions the take-off distance (50ft obstacle) is 580 meters at MTOW 1’700 kgs. Here again the DA42 figure are quite close to those of almost all single engine aircraft. This figure makes possible to operate it from almost any runway in Europe, to the exception of some very short grass runways. The ground-roll distance in the same conditions is 380 meters. With the modification for increased maximum take-off weight to 1’785 kgs, the MTOW the take-off performance are degraded: 780 meters over the 50 feet obstacle and 480 meters ground roll. This is still sufficient for safe operation out of relatively short runways and respect the warning about having as much runway as the distance over the 50 feet obstacle. Rolandas rašė ... Labai paprasta-dyzelio svorio ir galingumo santykis daug blogesnis nei benzininio variklio. Nežiūrint didesnio ekonomiškumo, skrydžiai su tokiais varikliais problematiški-daug svorio, maža trauka... Pvz prieš 50 metų pradėtas gaminti 140 a.j. variklis M332 sveria 98 kg. Kiek sveria panašaus galingumo dyzelis???? Aš irgi labai norėčiau kad dyzeliai pagaliau pakeistų benzininius variklius bendrojoj aviacijoj. Kol kas teko tik interneto forumuose girdėti apie RV9 su Wilksh WAM 120: http://rvforum.co.uk//YaBB.pl?num=1228503266 Vakar dar užsiroviau ant sr305e reklamos: http://www.smaengines.com/?lang=en | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | p.s. šitie vokiečiai http://www.zoche.de/ jau prieš 7 metus Frydrichshafene rodė savo dyzelius. Bet atrodo kad iki šiol niekaip nepabaigia... | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Rolandas raso.Pvz prieš 50 metų pradėtas gaminti 140 a.j. variklis M332 sveria 98 kg. Kiek sveria panašaus galingumo dyzelis???? BMW automobilinis dizeliukas sveria 95 kg o arkliu galima isgauti 170.Manau cia kitur problema yra,kad juos sunkiai iveda i aviacija Pvz. kaip sudetinga technika ,elektronika. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Audrius rašė ... Rolandas raso.Pvz prieš 50 metų pradėtas gaminti 140 a.j. variklis M332 sveria 98 kg. Kiek sveria panašaus galingumo dyzelis???? BMW automobilinis dizeliukas sveria 95 kg o arkliu galima isgauti 170.Manau cia kitur problema yra,kad juos sunkiai iveda i aviacija Pvz. kaip sudetinga technika ,elektronika. Verti abejoti. Jei būtų toks galingumo-svorio su visa elektronika ir priedais santykis, visi lakūnai kvepėtų traktoristais. Prie ko sudėtingumas? Automobilyje, kuris pigesnis už lėktuvą, dyzeliai dirba. Lėktuve kažkodėl per daug brangu. Svoris ir tik svoris, nėra kitų priežasčių. Štai dabar vokiečiai ant JAK-52 deda dyzelį http://www.raikhlin.com/, daro skraidančią laboratoriją, apie tai rašė KL. Kiek žinau, dėl centruotės į uodegą teks kišti daug švino. Negi specialiai dėtų sunkiausią iš turimų motorų? [ Redaguota Kt Lap 11 2010, 06:43 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Rolandas rašė ... Audrius rašė ... Rolandas raso.Pvz prieš 50 metų pradėtas gaminti 140 a.j. variklis M332 sveria 98 kg. Kiek sveria panašaus galingumo dyzelis???? BMW automobilinis dizeliukas sveria 95 kg o arkliu galima isgauti 170.Manau cia kitur problema yra,kad juos sunkiai iveda i aviacija Pvz. kaip sudetinga technika ,elektronika. Verti abejoti. Jei būtų toks galingumo-svorio su visa elektronika ir priedais santykis, visi lakūnai kvepėtų traktoristais. Prie ko sudėtingumas? Automobilyje, kuris pigesnis už lėktuvą, dyzeliai dirba. Lėktuve kažkodėl per daug brangu. Svoris ir tik svoris, nėra kitų priežasčių. Štai dabar vokiečiai ant JAK-52 deda dyzelį http://www.raikhlin.com/, daro skraidančią laboratoriją, apie tai rašė KL. Kiek žinau, dėl centruotės į uodegą teks kišti daug švino. Negi specialiai dėtų sunkiausią iš turimų motorų? Kaip tai negirdejau ,kad jie svina detu i ta jak.O kad panasios kubaturos motorai dizelis ir benzinas svoriai automobiliuose tie patys tik ,diselio galia gerokai didesne ,kaip ir kaina. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System