Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sigma 5. Arba kaip skristi su dyzeliu? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vysniukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #360 Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41Pranešimų: 756 | Ykirskit viena, aviacija brangus malonumas ir jei norit skrist paruoskit tam pinigine ir nevarykit dievo i medi, norit paprasciau imkit delta ar parasparni, norit greiciu ir komforto skirkit slamanciu, jei jau butu taip grazu dyzelis, tai jau seniai skraidytu su jais, o degantys daiktai yra atgyvena, laikas eit prie kitu technologiju ir pradet jomis dometis. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | vysniukas rašė ... Ykirskit viena, aviacija brangus malonumas ir jei norit skrist paruoskit tam pinigine ir nevarykit dievo i medi, norit paprasciau imkit delta ar parasparni, norit greiciu ir komforto skirkit slamanciu, jei jau butu taip grazu dyzelis, tai jau seniai skraidytu su jais, o degantys daiktai yra atgyvena, laikas eit prie kitu technologiju ir pradet jomis dometis. Dizelis yra gera alternatyva todel,kad turi didziausia energetine verte is naftos produktu todel ir yra pasiekiami didziausi galingumai prie maziausio sunaudojimo,bet brangi technika (dar). | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Rolandas rašė ... Verti abejoti. Jei būtų toks galingumo-svorio su visa elektronika ir priedais santykis, visi lakūnai kvepėtų traktoristais. Abejojimas mastymo požymis ![]() Belieka tik pasiimti svarstykles ir išardyti apynaujį Mini ![]() Rolandas rašė ... Prie ko sudėtingumas? Automobilyje, kuris pigesnis už lėktuvą, dyzeliai dirba. Lėktuve kažkodėl per daug brangu. Svoris ir tik svoris, nėra kitų priežasčių. nesinori kartoti anekdotų apie kojomis girdinčius tarakonus, bet tokios "išvados" tik tokias asociacijas ir tesukelia ![]() Priežastys manau visai ne techninės o politinės, ekonominės ir organizacinės. Visų pirma tam tikri gamintojai politiškai nenori dalyvauti aviacijos veikloje dėl nacistinės praeities (BMW). Tie gamintojai, kurie neturi tokių sentencijų nedaro to dėl ekonominių priežasčių: automobilinio variklio tiesiai į lėktuvą neįdėsi, o dideliem koncernam judinti resursus tam kad paskui galbūt parduoti kelis (keliasdešimt ) tūkstančius (-ių) motorų neapsimoka ekonomiškai. To pasekoje automobilinių dyzelių pritaikymu aviacijai užsiima tik palyginti mažos firmos. Kurios turi įprotį bankrutuoti (pvz dėl mažų apyvartų) palikdamos ant ledo visus variklių turėtojus(atsarginių dalių nelieka labai staigiai). Taip atsitiko pavyzdžiui su Thielert ir Diamond Aircraft. Thielert bankrutavo ir visiem dyzelinių DA42 savininkam vietoj eilinio motoro remonto/apžiūros reikėjo pasikeisti abu motorus (~70kEur).Aviacijos rinka labai smarkiai reglamentuota - senuose lėktuvuose taip paprastai pakeisti motorų neišeina, reikia STC. Tas vėl apriboja galimų klientų ratą. galų gale didžiausia Europos rinka Vokietija - JetA1 kurą apmokestina taip, kad privačiam asmeniui jis kainuoja daugiau už Avgas. Didžiausia pasaulio rinka JAV išvis neturi lengvų dyzelinių variklių. (Sunki JAV automobilių gamintojų padėtis šiandien aiškinama iš dalies ir tuo prieš 20 metų visa JAV pramonė vienbalsiai nutarė - dyzeliniai varikliai tinkami tik sunkvežimiams). Plius dyzelinio variklio įsigijimas dažnai neturi ekonominio efekto - jis tiesiog per brangus įsigyti. Net ir perkant naują mašiną reikia gerai paskaičiuoti kiek km nuvažiuosi su benzinų už tą kainos skirtumą, kurį sumokėsi už dyzelį ![]() | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1653 | " kainos skirtumą, kurį sumokėsi už dyzelį " Taigi taigi. Kazkada skaichiavau ar verta uz nauja dyzeli tiek permoket. Susiskaiciavau, kad kainos skirtuma, tiek vazinedamas kiek vazineju, uz sutaupyta kura susigrazinciau per kokius 5 - 7 metus. Tuom dyzelio euforija ir pasibaige. Kas liecia aviacija tai dyzelis gal apsimoketu del taupumo (mazesni bakai= mazesnis svoris) bet, kad ir tas vis tiek neapsimoka. Ir kol kas dyzelius dedasi is esmes entuziastai kurie patys nelabai supranta savo pasirinkimo. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Tai tik pamąstymai. [ Redaguota Pn Lap 12 2010, 07:56 ] | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Tomas Radzevičius jau gal 5-ti metai montuoja dyzelį į MS ... | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Yra paskaičiuota, kad jeigu automobiliu pravažiuojama iki 8000 km. per metus. vertinant kuro kainų skirtumą, komfortą eksploataciją automobilio moralinį nusidėvėjimą pęr eilę metų. tai geriau ir ekonomiškiau benzininis. Lėktuvui tai apie 60 val., kas vidutiniškai ir priskraidoma per metus. Manau, kad dizelis labiau nepakantus ilgesniems maksimaliems apsisukimams, todėl reikalinga didesnė santykinio galingumo atsarga, kas neišvengiamai iššauks svorio padidėjimą. Visumoje eksperimentiniams lektuvams, galvoju, per didelė prabanga, nežinia kuo pateisinama. Nebent konstruoti ant AN-2 ir turėti darbo pilnai kiekvieną sezoną. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | turiu mašiniuką su dyzeliu ir esu ŽIAURIAI patenkintas jo varikliu(tfu tfu,tfu)JO kubatūra 1,9 Ltr,galingumas 135 A.j.Prieš tai turėjau irgi dyzelį,o dar prieš tai irgi dyzelį. Visi buvo 1,9 Ltr kubatūros ir to pačio gamintojo,tikpirmas buvo 75 a.j,antras 90 a.j.Taigi technika tobulėja ir prie to pačio svorio galingumas auga.Kartais svoris netgi mažėja.Paskutinis mano dyzeliukas neturi kuro siurblio mechaninio,kuris "klerkia" kaip traktorius,(pompaduze)taigi nejaučiu jokio diskomforto,visi klausia ar čia ne benzinins variklis.Žiauriai ekonomiškas, Taigi,ponai manau ,kad jūsų ir mano,aišku supratimas apie technines dyzelių galimybes,švelniai tariant,yra nepilnas,Manau,kad čia teisus Valdas-lemia ne techniniai dalykai. [ Redaguota Pn Lap 12 2010, 10:00 ] | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Siuolaikinis dizelinis motoras ilgaamziskumu lenkia benzinini gal du kartus,kaip ir kitais parametrais gerokai pirekyje stovi.O gera technika yra brangi ir manau teisingai eksplotuojant vis delto atsiperka. | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Vytai. Ir aš eilę metų važinėju tik sudyzeliukais, ir PATENKINTAS ir nemainyčiau į benzininį nes pravaziuoju kasmet po 40000km. ir jaučiu nemažą ekonomiją.Tik norėjau pasidalinti mintimis. Visi mano varikliukai irgi 1,9. Pirmas paprastas D1,9 50 kw, sekantis 1.9TD 55 kw, toliau 1.9TDI 66 kw, paskutinis 1.9TDI[su raudona raide] 81 kw.[110 aj.]. Visi jie vaziuojant 120 km/h. greičiu eikvoja ta patį galingumą, kažkur apie 35 kw.ir todėl 1.9 135 aj. yra ilgaamžis. Jėgos perteklius reikalingas pagrinde lenkiant.Mane neramina jeigu spausti pastoviai nominalą iš jo, t.y. 80 proc. apsukų,kas lektuvuose be kintamo žingsnio ir daroma. Kaimynas iš paprasto i.9td spaudė dūšią ir po poros mėnesių išmetė variklį.Kas dėl komforto turėjau mintį per šalčius užvedimą, pas ką silpnesni akumuliatoriai, taikymasį prie žieminio kuro, moterys iš garso jaučia įsėdusios, kur dyzelinis, kur benzininis | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System