Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Sigma 5. Arba kaip skristi su dyzeliu? |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | O pas mane yra T25 (raudonos spalvos), nepamenu kiek metu, bet prisukes esu 1280val. apsukimai visada beveik 3600-4000rpm. kaip dyzeliui tai sakyciau nemazi bet nieko- dirba, pakankamai ekonomsikas. Ir kas svarbiausia, patikims, nes jokios elektronikos nera. p.s. gal kartais pries rasant verta butu ir temos pavadinima perskaityt? ![]() | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2993 | Mariau,tau su T25 labai pasisekė.Čia forume yra dar vienas,kuris bandė T25 pritaikyti aviacijai ![]() Jei rimtai,tai dėl nukrypimo nuo temos kaltas Pranas,kuris sugalvojo į savo lėktuvą dėti dyzelį. ![]() Jei dar rimčiau,tai važiavau su vokiečiu iš Hannoverio į Hamburgą su jo "mersu".Astumas apie 200 km.Vokietys visą laiką spaudė apie 190 km/val ir pastoviai atsiprašinėjo,kad daugiau jo mersas neina.Taigi,manau,kad šiuolaikiniai dyzeliai ne taip ir bijo tų didelių ilgalaikių sūkių. O šiaip Sigma 5 simpatiškas,kaip ir jo pirmtakas(turi latviai nusipirkę) lėktuvas.Ir aplamai rusai,kas liečia mikroaviaciją,stipriai kruta į priekį. ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System