Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Trosinės ir kitos valdymo sistemos |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Vainius |
| ||
vainius![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Jei neten rašau, iškart atsiprašau mūsų gerbiamo Administratoriaus. Taigi norėjau paprašyti nuotraukų, literatūros, jūsų minčių apie lėktuvo valdymą trosų pagalba, ka manot apie valdymą trosais, pliusai ir minusai, kuo prasčiau ar geraiu už traukes ir visos kitos jūsų mintys. | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | manau kad isimtina dauguma trosais valdomas posukio vairas. visa kita traukes. kartais eleronai bet cia kaip suprantu problema su sparnu montavimu ismontavimu tad dazniausiai trosai jau buna kazkur toliau sparne o sparno/ liemens sujungime tas pats vamzdis arba kazkokia kitokia kieta jungtis. Del dvipusio (tefloniniu) traukiu turbut Rolandas turi savo griezta nuomone tai jis tikrai daugiau ka pasakys turbut... ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Во первых-тросами называются по руский, а по литовский-lynais. ![]() Valdymo lynais sistemos pagrindinis trūkumas-nedidelis spyruokliavimas. Lyną galima įsivaizduoti kaip savotišką gumą. Dėl lynų išankstinio įtempimo kažkiek apsikrauna konstrukcija, todėl plastikiniuose orlaiviuose jie naudojami tik posūkio vairui. Jei lėktuvas su metaliniu standžiu liemeniu, visais atvejais lynai turi pranašumą. Sistema paprasta, turinti didelį resursą. Valdymą traukėmis padaryti sudėtingiau, reikia naudoti tik kokybiškus dvieilius guolius. Paprasti "š" guoliai nuo vibracijų greitai išdyla, sistemoje atsiranda dideli laisvumai. Tokius guolius naudoju tik antraeilėms sistemoms (variklio valdymas, ...). Dvipusio valdymo lynai turi didelę trintį ir laisvumą, todėl pagrindinėms valdymo sistemoms jų nereikėtų naudoti, visų pirma eleronams, aukštumos vairui. Geriausia naudoti mišrią sistemą. Pvz eleronams naudoju lynus, tačiau pats eleronas pajungiamas trauke. Dar reikėtų nepamiršti kad valdymo sistemos elementų svirtys ir jų eigos tiri būti kuo didesnės-tuomet laisvumai neturi įtakos tikslumui. Svirties petys turėtų būti bent 10 cm, jei įmanoma-daugiau. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Dar pastaruoju metu gan plačiai ultralaituose naudojami kieti lynai,daugiausia užsparniams.Tai susukti,maždaug 6 mm diametro lynai.Gan patogus ir patikimas dalykas. | ||
Į viršų | | ||
Vainius |
| ||
vainius![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #573 Prisijungta: Pr Bal 26 2010, 07:51Vieta: Kaunas Pranešimų: 298 | Didelis dėkui už informacija, tada dar prie to pačio, o kiek laipsnių turėtų pasisukti aukščio vairai, eleronai, posūkio vairas? tiksliau koks turėtu būti pasisukimo kampo maksimumas? ![]() | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 543 | Rolandas daug kur teisus,tik rusiškai rašyti pamiršęs.Lynai truputį gali spyruokliuoti tik nauji, vėliau nesijaučia,jei ne per laisvi.Įvaržos jėga matuojama spec.prietaisu.Konstrukcija šiek tiek apsikrauna,tai minusas,bet lynų resursas didžiulis ir trintis nedidelė,jei skriemulių skersmuo proporcingai atitinka lyno skersmenį.Lankstūs lynai daugiausiai naudojami dvipusiam valdymui,trintis,kaip minėjau,nedidelė,o laisvumų apskritai nęra,nes lynai įtempti.Sertifikuoto ir nepigaus keturviečio lėktuvo ,,Maule,,visos judamos plokštumos valdomos dvipusiais lynais be traukių. ,,Cesnose ,, taip pat valdyme visur lynai,tik užsparniai ir eleronai po galinių svirčių pajungti mažomis traukelėmis. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Algirdas L rašė ... Lankstūs lynai daugiausiai naudojami dvipusiam valdymui,trintis,kaip minėjau,nedidelė,o laisvumų apskritai nęra,nes lynai įtempti.Sertifikuoto ir nepigaus keturviečio lėktuvo ,,Maule,,visos judamos plokštumos valdomos dvipusiais lynais be traukių. ,,Cesnose ,, taip pat valdyme visur lynai,tik užsparniai ir eleronai po galinių svirčių pajungti mažomis traukelėmis. Nesusikalbėjom. Peikiu dvipusio veikimo lynus, kur vienas lynas šarve ir tempia ir stumia. Pvz taip padarytas Juškio "Aventūros" valdymas-iš karto su laisvumais ir trintimi. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 543 | Atsiprašau Rolandai,ne taip supratau,,dvipusis,,.Turi kieti lynai šitą problemą - kuo daugiau posūkių,tuo daugiau laisvumo ir trinties.Užtat panaudoti juos paprasta,bet gan brangūs | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 543 | Patarkit,prašau,kas išmano,apie kietų dvipusių lynų patikimumą: gal gali surūdyti,užstrigti,nutrūkti,koks jo resursas? Kokie atsiliepimai? | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Rolandas rašė ... Во первых-тросами называется по русски, а по литовски-lynais. ![]() Kas ir kur čia kas blogai? | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System