Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Medinio propelerio gamyba |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Nerijus Korbutas rašė ... ... O nedidelis plasmasinio remontas įmanomas net lauko sąlygomis, tereikia turėti superklijų ir sodos. Patikrinta, tikrai veikia. Super klijai su soda tinka ir medinukams - patikrinta ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Kęstutis rašė ... Super klijai su soda tinka ir medinukams - patikrinta ![]() Gal galima smulkiau apie tokią technologiją? Tiesiog neteko girdėti. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Algis rašė ... vytas rašė ... Šiaip,kas dėl drožimo.tai apie CNC galėdavom tik pasvajoti.Pagr,įrankis būdavo kirvis ir pjūklas. Siaubas, Vytai, koks tu senas. Vat mano laikais jau buvo slifmasinke.... O del medinuko tai tu teisus. Gaminome ir is pusies. Darydavome buterbroda. Tarp lentuciu dedavome stiklo audini vietoj armaturos. Puikiai lakydavo. Ot čia tu Algi neteisus-"šlifmašinkių" nebuvo,nėra ir būti negali !Yra kampiniai,juostiniai šlifuokliai ir pan. ![]() Jei rimtai,tai bandėm mes tą drožimo procesą mechanizuot;aš buvau pasidaręs spec frezą,kad nereiktų kirvio.CNC pasirodė palyginus nesenai,tiksliau sakant pasidarė pakankamai nesudėtinga jas įsigyti ar bent pasinaudoti .Mūsų gi "aukso" laikais buvo tokios mechaninės profilinės frezavimo-kopijavimo staklės.Įdėjus į jas tikslią mentės pusę,jos atkopijuodavo lygiai tokią pačią.Bet tokių staklių ant Lietuvos buvo nedaug.Bent aš žinojau tik vienas Vilniuje,bet prasibrauti priejų buvo beveik neįmanoma.Kai kas bandė pats pasigaminti tokias stakles. Šiuo metu ,esant CNC atsirado didysis paradoksas:galimybės drožti su CNC yra,bet tokių dvimenčių medinukų propų jau nelabai kam reikia.Mediniai tebenaudojami,bet daugiausia reguliuojamo žingsnio. | ||
Į viršų | | ||
TadasM |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #504 Prisijungta: Kt Grd 10 2009, 09:58Vieta: Plunge Pranešimų: 245 | Rolandas rašė ... Kęstutis rašė ... Super klijai su soda tinka ir medinukams - patikrinta ![]() Gal galima smulkiau apie tokią technologiją? Tiesiog neteko girdėti. Man tappat neteko girdeti apie si metoda. Noretusi suzinoti, o gal net pamatyti procesa ![]() | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | TadasM rašė ... Rolandas rašė ... Kęstutis rašė ... Super klijai su soda tinka ir medinukams - patikrinta ![]() Gal galima smulkiau apie tokią technologiją? Tiesiog neteko girdėti. Man tappat neteko girdeti apie si metoda. Noretusi suzinoti, o gal net pamatyti procesa ![]() Va, čia viskas turėtų būti aišku http://www.americanparagliding.com/prop_repair.htm | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Viena iš sunkiai sprendžiamų propelerio problemų-priekinės briaunos kaustymas. Akivaizdu kad briaunai kenkia akmenukai-jų lengviausiai prisigaudyti stovint arti kito lėktuvo uodegos su dirbančiu varikliu ant nešluotų asfaltuotų dangų. Labai kenkia lietus-po 10 min skridimo stipriame lietuje nekaustyto propelerio priekinė briauna bus kaip šuns apgraužta... Kaustymas skarda sudėtingas, ne visada gražiai gaunasi. Po kelių akmenukų smūgių pageidautina kaustymą keisti. Dar prieš 14 metų JAV Oškoįe mačiau medinius propelerius su poliuretaninėm briaunom. Tokius propelerius gamina ir čekų firma http://www.woodcomp.cz/en/ Galima nebrangiai įsigyti poliuretano dervos. Teko matyti kaustymo bandinius-rezultatai puikūs. Viena problema-sunku pašalinti oro burbuliukus, atsirandančius maišant dervą. Noriu pabandyti taip apkaustyti propelerį. Poliuretanas turėtų mažiau bijoti akmenukų. Gal turit patirties šiam darbe? | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | LAK-X ketvirtam taip buvo padengta priekinė briauna. Panaudotas tos pačios markės poliuretanas, iš kurio gaminami plentvoliams gramdymo peiliai (vienas peilis atlaiko visą sezoną). Nesėkmingo tūpimo metu, sraigtas buvo sulaužytas. Sraigtas yra išlikęs, galima apžiūrėti. Galima pasikalbėti su žmonėmis, kurie priekinę briauną užliejo. Problema ta, kad sudėtinga gauti mažą komponentų kiekį. Apiformavimo technologija tokia: Nuo sraigto priekinės briaunos nuimama forma. po to priekinė briauna nudrožiama tiek ,kiek reikia apiformnuoti, į formą įpilamas reikalingas kiekis poliuiretano. ir forma prispaudžiama prie sraigto. Vienas - kitas mažas oro burbuliukas neigiamos įtakos neturi. Yra dar vienas, taip pat išbandytas, priekinės briaunos apsaugojimo būdas - užklijuoti tefloninę juostelę. Vienas "Oro vilko" "Bekasas" skraido su tokia juostele ant vienos mentės. Šio būdo trūkumas tas, kad juostelę reikia reguliariai keisti. [ Redaguota Sk Rgp 11 2013, 06:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Egidijus Saikauskas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #160 Prisijungta: Tr Lie 16 2008, 10:14Vieta: Kaunas Pranešimų: 260 | Rolandas rašė ... Viena iš sunkiai sprendžiamų propelerio problemų-priekinės briaunos kaustymas. Akivaizdu kad briaunai kenkia akmenukai-jų lengviausiai prisigaudyti stovint arti kito lėktuvo uodegos su dirbančiu varikliu ant nešluotų asfaltuotų dangų. Labai kenkia lietus-po 10 min skridimo stipriame lietuje nekaustyto propelerio priekinė briauna bus kaip šuns apgraužta... Kaustymas skarda sudėtingas, ne visada gražiai gaunasi. Po kelių akmenukų smūgių pageidautina kaustymą keisti. Dar prieš 14 metų JAV Oškoįe mačiau medinius propelerius su poliuretaninėm briaunom. Tokius propelerius gamina ir čekų firma http://www.woodcomp.cz/en/ Galima nebrangiai įsigyti poliuretano dervos. Teko matyti kaustymo bandinius-rezultatai puikūs. Viena problema-sunku pašalinti oro burbuliukus, atsirandančius maišant dervą. Noriu pabandyti taip apkaustyti propelerį. Poliuretanas turėtų mažiau bijoti akmenukų. Gal turit patirties šiam darbe? Būdas išrankioti burbuliukus: http://www.youtube.com/watch?v=l7WRGfnJQaM | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Bandėm - pasiteisino. Dvi minutės vakuume, ir burbuliukų praktiškai nelieka. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Yra dar viena problema-reikia surasti poliuretano dervą, kuri nebijo UV ir yra pakankamo plastiškumo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System