Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Mediniai lašo formos spyriai |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | http://forums.matronics.com/viewtopic.php?p=353244&sid=5f07ebe2e0785994c218fee4fa0c871f![]() Gal kas pamenat anksčiau forume buvo nuoroda į berods prancūzų kažkokią avia dalių internetinę parduotuvę, kur buvo galima įsigyti lašo (kaip paveiksliuke) formos aliuminių vamzdžių? ![]() Ar tik ne Vytas buvo davęs nuorodą. [ Redaguota Kt Kov 21 2013, 04:07 ] | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1648 | Va shitie lyg turi. http://www.3xtrim.pl/index.php?bo=dla_lotn&me=m5_2 | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Turiu įrangą, profiliuoju įvairaus skersmens ir ilgio duraliuminio vamzdžius. Daugeliu atvejų gaunasi labai neblogai, Lietuvoje kokie 8 lėktuvai skraido su tokiais spyriais. 861135311 | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Justai, kur siūlai yra lašo formos, o ten buvo toks kaip paveikslėlyje su vamzdžiu viduje (tai vientisa detalė). Rolandai, o iš kokio metalo gali profiliuoti ir kokių matmenų. Kaip gniuždymui atlaiko apkrovas? Ten toje nuorodoje jei gerai pamenu, tai buvo gero 100 psl. pdf vartomas kaip knyga katalogas. [ Redaguota Kt Kov 21 2013, 09:21 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Marius rašė ... Rolandai, o iš kokio metalo gali profiliuoti ir kokių matmenų. Kaip gniuždymui atlaiko apkrovas? Darau iš D 16t arba minkštesnių lydinių. Sienelės storis iki 1,5mm, teko daryti iš mažiausio d 25x1, didžiausio d 60x1,5. Apkrovos gniuždymui skaičiuojamos pagal sienelių skerspjūvį, klupdymui-pagal profilį. Jei nori išgauti labai gražų skerspjūvį, tenka ilgai eksperimentuoti, Ne visada tai sau leidžiu. Kai kada pasitaiko pergrūdinti vamzdžiai, profiliuojant trūksta. Mano daryti spyriai pas tavo kaimyną Raimondą iš Ignalinos. https://lh6.googleusercontent.com/-SxHCjg4_JLs/Shl6gvDeDbI/AAAAAAAAcTw/LPRnxyGambs/s640/spyriai.jpg [ Redaguota Kt Kov 21 2013, 11:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Na taip teisingai klupdymui, ne taip parašiau. Aš tik turėjau minty tai, kad keičiant vamzdžio profilį (kaip pats sakai pasitaiko pergrūdinti vamzdžiai ir pan.) galima pažeisti metalą, gali atsirasti mikro įtrūkimai ir pan. dėl ko jis gali nebeatlaikyti klupdymo kokiam buvo skaičiuota. Ar tai tik mano niekuo nepagrįstos "baimės"? O pas Raimunda nuvažiuosiu, pažiūrėsiu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Marius rašė ... Na taip teisingai klupdymui, ne taip parašiau. Aš tik turėjau minty tai, kad keičiant vamzdžio profilį (kaip pats sakai pasitaiko pergrūdinti vamzdžiai ir pan.) galima pažeisti metalą, gali atsirasti mikro įtrūkimai ir pan. dėl ko jis gali nebeatlaikyti klupdymo kokiam buvo skaičiuota. Ar tai tik mano niekuo nepagrįstos "baimės"? O pas Raimunda nuvažiuosiu, pažiūrėsiu. Imkim blogiausią atvejį-aiškiai matomą, didelį įtrūkimą. Jis gali atsirasti tik užpakalinio profilio lenkimo zonoje, visada išilgai spyrio. Tik labai didelis įtrūkimas, tiksliau pertrūkimas silpnintų atsparumą klupimui. Realiai su taip trūkusiu spyriu dar galima visai normaliai skraidyti, žinoma sekant įtrūkimą. Iš praktikos-įtrūkimas atsiranda arba iš karto, arba niekada. Įtrūksta arba dėl nekokybiško metalo, arba gamybos metu gerokai perspaudžiant spyrį. Tempimui spyriai paprastai būna keletą kartų per stiprūs-tai pagrindinis atvejis daugumai lėktuvų. Klupdymui vos atlaiko skaičiuotiną apkrovą.. Tačiau tai visiškai nesvarbu, kadangi problemos atsirastų tik darant atvirkštinę grubią akrobatiką, arba labai grubiai tupdant. [ Redaguota Pn Kov 22 2013, 08:05 ] | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3412 | Rolandas rašė ... Turiu įrangą, profiliuoju įvairaus skersmens ir ilgio duraliuminio vamzdžius. Daugeliu atvejų gaunasi labai neblogai, Lietuvoje kokie 8 lėktuvai skraido su tokiais spyriais. 861135311 "Martyno" spyriai profiliuoti pas Rolandą. Foto nelabai išraiškinga, bet, manau, pakankamai. ![]() | ||
Į viršų | | ||
jankelis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #359 Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29Pranešimų: 316 | Dėl profiliuoto spyrio. Rolandas rašė: " Problemos galėtų atsirasti labai grubiai tupdant". Manau, tupdant problemos su spyriais praktiškai negalimos, nes veikia tik sparno svorio jėgos. O dėl pasakymo apie problemas atvirkštiniam grubiam pilotaže, tai daugiau negu teisybė. Veikiant viso lėktuvo svorio jėgai ir priklausomai nuo išcentrinės jėgos, ne vienam užsilenkė.... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | jankelis rašė ... Dėl profiliuoto spyrio. Rolandas rašė: " Problemos galėtų atsirasti labai grubiai tupdant". Manau, tupdant problemos su spyriais praktiškai negalimos, nes veikia tik sparno svorio jėgos. O dėl pasakymo apie problemas atvirkštiniam grubiam pilotaže, tai daugiau negu teisybė. Veikiant viso lėktuvo svorio jėgai ir priklausomai nuo išcentrinės jėgos, ne vienam užsilenkė.... Deja,deja,daugumoj spyriai ir linksta dėl grubaus tupdymo,teko daugybę matyt tokių. O pvz Avid-as ir Kitfox-as šią problemą su lašo forma sprendžia paprastai ir pigiai-prie apvalaus spyrio priklijuoja išdrožtą galinę lašo formos dalį iš medžio.Viskaą apklijuoja Cekonit-u ir nudažo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System