Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Mediniai lašo formos spyriai |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Kaip matau sprendimo variantų daug, bet tikras gatavas vientisas profilis matyt geriausia būtu. Gaila, kad nieks nepamena tos nuorodos, nes ten kainos labai prieinamos buvo. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Gustaitis apvalius spyrius profiliavo skarda, Lindbergo lėktuve- balza, Po-2 - profiliuota lystelėmis apvyniojant drobine juosta. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2372 | Ka Mariau su tais spyriais zadi daryt ? Ar skraidyklei boksta nori numest ? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | http://www.aircraftspruce.com/catalog/mepages/struttube.php Vienas iš variantų | ||
Į viršų | | ||
KĘSTUTIS A. |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #118 Prisijungta: Št Geg 17 2008, 12:50Vieta: KĖDAINIAI Pranešimų: 437 | Pas Mykolą ant ''Zumo''mediniai spyriai. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Mariau,kokio spyrio tau konkrečiai reikia-plotis,storis, ilgis.Pas mane yra keletas palaužtų lėktuvų spyrių.jei neilgo gabalo,gal rasčiau.Šiaip,pigiausiai spyrius ant Europos gamina Belgai.Žinau koordinates,bet nesakysiu,nes čia mano duona ![]() O profiliuoti duralio vamzdžius mes praktikuojame nuo senų senovės,dar nuo tų laikų,kai patys pradėjome gaminti laisvo skrydžio skraidykles.Tiktai tai nebuvo nešantys profiliai.Tiesiog ant apvalaus duralio vamzdžio užmaudavome iš plonasienio vamzdžio,maždaug 0,8-1mm storio, atprofiliuotą lašą. [ Redaguota Št Kov 23 2013, 12:04 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Jo tema labai plati gavosi. Vienas pažįstamas iš Rusijos nori gamintis MS vežimą ir ieško tokių vamzdžių galinei važiuoklei ir pilono tempimą laikančiam vamzdžiui. Aš asmeniškai truputi abejoju ar tai verta daryti, na nebent pilono tempimą laikančiam vamzdžiui panaudoti tokį profilį. O galinės važiuoklės tie vamzdukai yra neilgi ~ 80cm ir dar taip arti vežimo, kad iš jų naudos matyt nulis bus. Bet atrodo gražiau ![]() Dėl ilgių tai sunku pasakyti tiksliai, bet važiuoklei reikalingi keturi kaip sakiau gal po 80 cm, priekinis apie 2-2,2 metro. Koks turi būti jų sienutės storis, profilio plotis ir storis, reik žiūrėt pagal konkretų variantą. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Jeigu dėl grožio, tai aš pasigaminčiau iš plastiko aptaką. Galima net kintamo pločio. Svoris gausis keliasdešimt gramų. ANBO-IV važiuoklės vamzdžiai taip profiliuoti, tik ne plastiku, o milimetrine fanera. plastiko tada dar nebuvo. [ Redaguota Sk Kov 24 2013, 08:12 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Tiksliai nebepamenu ar tai ta svetaine, bet lyg ir radau: http://www.ulmtechnologie.com/uploads/5/3/0/3/5303859/15_tubes_et_profils_50.000.pdf 109 psl. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Marius rašė ... ... na nebent pilono tempimą laikančiam vamzdžiui panaudoti tokį profilį. A Tu apie "katomušį?" Nerekomenduoju. Jis turi turėt galimybę lūžti (suklupti) grubaus tupdymo metu ir lūžti ne bet kaip, o priekin - tolyno nuo piloto. Jie net specialiai yra deformuojami, kad garantuotai lūžtų ta kryptimi, kuri areikia - tolyn nuo piloto. Be to, jie turi būti liauni. Paplitę tarp savadarbių yra klaidingi sprendimai gamint juos "tvirtus" ... "kad nelūžtų" ![]() ![]() Atsiprašau už nukrypimą nuo temos, bet tai buvo būtina ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System