Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Hidraulinių diferencialinių stabdžių suporavimas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Patarkit kaip įrengti papildomus stabdžius keleivio pusėje ketvirtame Kitfokse. Piloto pusėje esanti sistema labai paprasta: du pedalų cilindrai turi integruotus stabdžių skysčio bakelius, kurie nėra sandarūs. tie cilindrai yra sujungti "tiesiai" su ratų suportais, viens į vieną kits į kitą. Manau kad turėtų būti toks komponentas (net nežinau kaip vadinasi), kuris leistų lygegriačiai pajungti dar du pedalų cilindriukus ir dar turėtų ir rankinio stabdžio funkciją. Patarkit bent žodius, pagal ką ieškot ![]() | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | rekes voztuvelius statyti, kad spaudziant papildoma pedala skystis teketu i rato stab cilindra o ne i pagrindinio pedalo cilindro bakeli. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1024 | as manau reiketu mechaniskai ,t.y.papildomu trosu pagalba dubliuoti jegos i pagr. cilindrus perdavima...tik pagalvoti...kaip ![]() | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Albertas rašė ... as manau reiketu mechaniskai ,t.y.papildomu trosu pagalba dubliuoti jegos i pagr. cilindrus perdavima...tik pagalvoti...kaip ![]() atsiprasau, kad ne i tema. Albertai, negaliu susisiekti jau 2-3 savaites. Kur prapuolet? Telefonu, sms, el pastu negaliu pasiekti ![]() | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1024 | buvau susisiekes su savininku, sutinka uz 1200 atiduot, bet nera nei karbo ,nei magnetu...?atrodo naujas... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Pabandyk pažiūrėti čia: http://www.teamkitfox.com/Forums/showthread.php?p=29339 ten yra nuorodų,bet reikalauja užsiregistruot. Specialų vožtuvą stovėjimo stabdžiam rasi čia: http://www.kitfoxaircraft.com/product_catalog/kapartscatalog.pdf .Jis vadinasi Parking brake. bet jei nereikia rankinio stabdžio,o tik įdėti stabdžius keleivio pusėje,tai man atrodo,kad tereikia abiejų pusių atatinkamus stabždių cilindriukus pajungti vieną su kitu ir per trišakį paduoti į ratą. Turėtų viskas veikti be jokių papildomų vožtuvų. [ Redaguota Pn Spa 24 2014, 12:55 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Vytai, ačiū kad parašei. Kitfokso dalių katalogas buvo pirma vieta į kurią pažiūrėjau ![]() į Kitfokso forumą irgi nepakenktų užsiregistruoti, bet panašu kad jie diskutuoja tik apie rankinį stabdį. Mano gi noras yra ir rankinis stabdis ir stabdžiai keleivio pusėje. Dėl stabdžių cilindriukų sujungimo paprastai, be atgalinių vožtuvų turiu abejonių, nes: neseniai teko pirmą kartą keisti stabdžių skystį "aviaciniu" būdu. Skirtingai nei mašinose, lėktuvuose stabdžių skystis keičiamas iš apačios, švirkšto pagalba. Atkreipk dėmesį, kad stabdžių sistemos štuceriai yra žemiausioje sistemos vietoje(skirtingai nei mašinose). Tai va, švirkščiant skystį iš apačios jis visiškai be problemų praėjo pro pedalų cilindriukus. Todėl manau, kad sujungus du pedalų cilindriukus elementariai lygegrečiai, slėgis sukeltas viename iš cilindriukų suvarys skystį į kitą ir tiek. Tai tokie mano apmastymai... | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Tokia sistema buvo Avid Flyer. Jokių papildomų vožtuvų ten nebuvo. Šiap visa sitema yra pilnai užpildyta stabdžių skysčiu.Gerai nuorinus ,neturi būti jokių tuščių ertmių,t.y. visi 4 stabdžių cilindrų stūmokliai yra viršutinėje padėtyje,o cilindriukų dalys po stūmokliais pilnai užpildytos skysčiu.Pagal fizikos dėsnį, spaudžiant skystį,slėgis į visas indo sieneles slegia vienodai. Taip kad,spaudžiant bet kurį cilindro stūmoklį,slėgis slėgs ir į kitą cilindriuką prie pedalo ir tuo pačiu į cilindriuką prie rato. Pagal mane taip. Jeigu dar aiškiau,į kitą cilindriuką skystis neperbėgs,nes ir antras cilindriukas yra pilnai užpildytas skysčiu. Kas dėl mašinų ir lėktuvų,aviacinių ir"neaviacinių" stabdžių sistemų Valdai tu nevisai teisus. Visur sitema ta pati. Tik pas Kitfox-us(ir Avidus) yra labai nepatogu užpilt skystį per cilindriuko viršų. Jei gerai pamenu,ten yra tik mažas varžtelis viršuje nuorinimui,bet nepatogu užpilti skystį. Per cilindriuką prie rato tai padaryti žymiai paprasčiau,.Bet pvz pas C22 arba kitaip "tapkes" yra labai patogu užpilti skystį per viršutinį cilindriuką,o nuorinti per štucerį prie rato. Bet esmė ne čia [ Redaguota Pr Spa 27 2014, 11:42 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Suprantu ką nori pasakyti. Skystis netekės, nes jis neturi kur dėtis. Bet man panašu kad tie pedalų cilindriukai nėra sandarūs - pridėjus slėgį, bėgs tiek per varžtą, tiek per ašį. Dėl to ir kyla klausimai. Na, bet jei praktika rodo kad su tokiais cilindrais elementariai sujungus veikia, tai reiks išbandyt.... ![]() | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Skystis cilindriuke yra po stumuokliuku, todėl jis iš ten niekur nedings. O jeigu kaip sakai būtu nesandaru, tai pas tau tiesiog neveiktu stabdžiai, o visas skystis paspaudus pedalą žliaugtų per viršų. [ Redaguota An Spa 28 2014, 06:45 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System