Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Hidraulinių diferencialinių stabdžių suporavimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Skystis,padavus slėgį iš apačios,neturi pro niekur iš cilindriuko dingti. Sandarumas -čia jau kita tema. Be to,jei ikišiol pas tave viskas veikė ir pro niekur netekėjo skystis(kitaip stabdžiai neveiktų aplamai),tai ,dadėjus dar vieną cilindriuką,niekas nuo to nesikeičia. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Vytai, Mariau - mano klausimas būtent ir susijęs su tuo, kad aš manau jog pridėjus dar vieną stūmokliuką situacija keičiasi iš esmės. Kodėl aš taip manau? Ogi todėl, kad eksperimentiškai nustačiau, kad pridėjus dar vieną cilindriuką (laikiną švirkštą) ir sukėlus juo slėg,į skystis tekėjo į pedalinį stūmokliuką ir pylėsi per kraštus(per išsukto varžto skylę). Nors jis (pedalinis cilindriukas) buvo darbinėje padėtyje. | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | Aš nesu ardęs šio cilindriuko,bet logiškai mąstant,ten turėtų būti taip. Kai tu pili skystį iš apačios,skystis nustumia stųmokliuką į viršutinę padėtį. Viršutinėje cilindriuko dalyje turėtų būti padarytas persipylimo kanaliukas,todėl skystis per šį kanaliuką ir patenką į ertmę virš stūmokliuko.Arba kažkas panašaus. Šiap,nesunku išardyti tą cilindriuką,tada viskas paaiškėtų,kaip yra iš tikro. | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Išardęs buvau aš jį, bet taip tiksliai nežiūrėjau. Supratau tik viena, kad viršutinė jo ertmė, skirta skysčio laikymui nėra sandariai atskirta nuo atmosferos. Todėl matau du sprendimus: 1. Sujungti per vožtuvus arba išvis mechaniškai. 2. Sujungti paprastai, bet tam turi cilindriukai turi būti pilnai užpildyti ir sandarūs, kad pridėjus slėgį skystis nesiveržtų lauk. Klausimas tik kaip tą ašį užsandarint.... | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Valdas-Fox rašė ... Išardęs buvau aš jį, bet taip tiksliai nežiūrėjau. Supratau tik viena, kad viršutinė jo ertmė, skirta skysčio laikymui nėra sandariai atskirta nuo atmosferos. Todėl matau du sprendimus: 1. Sujungti per vožtuvus arba išvis mechaniškai. 2. Sujungti paprastai, bet tam turi cilindriukai turi būti pilnai užpildyti ir sandarūs, kad pridėjus slėgį skystis nesiveržtų lauk. Klausimas tik kaip tą ašį užsandarint.... imanomas tik 1 budas | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | AR rašė ... Valdas-Fox rašė ... Išardęs buvau aš jį, bet taip tiksliai nežiūrėjau. Supratau tik viena, kad viršutinė jo ertmė, skirta skysčio laikymui nėra sandariai atskirta nuo atmosferos. Todėl matau du sprendimus: 1. Sujungti per vožtuvus arba išvis mechaniškai. 2. Sujungti paprastai, bet tam turi cilindriukai turi būti pilnai užpildyti ir sandarūs, kad pridėjus slėgį skystis nesiveržtų lauk. Klausimas tik kaip tą ašį užsandarint.... imanomas tik 1 budas va čia tai argumentas :) | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Valdas-Fox rašė ... va čia tai argumentas :) Ar reikia argumentu, ar patarimo? ![]() Galiu ir argumentais jei tamstai paprasciau ![]() Argumentas tas, kad buvo mineta, jog sistema yra su ATVIRU skyscio bakeliu. Taigi paprastasis budas -prijungti papildomus cilindriukus neisdegs. ka ir parode Tavo atliktas bandymas. Variantai lieka du- arba deti voztuvelius i sistema arba mechaniskai (trosais) perduoti judesi is vienu pedalu i kitus. Ar pakankamai argumentuota? [ Redaguota An Spa 28 2014, 03:47 ] | ||
Į viršų | | ||
Valdas-Fox |
| ||
ValdasFox![]() Užsiregistravęs dalyvis #636 Prisijungta: Pn Rgs 10 2010, 02:23Pranešimų: 387 | Patarimai būtų ne pro šalį - pvz kaip užhermetizuoti bakelį ![]() | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2992 | nu negali taip būti,turi būti kažkur gudrybė. Juk kai spaudi pedalą ir stūmokliukas slegia systį,juk netrykšta skystis per viršų. Jei taip būtų,tai stabdžiai išvis neveiktų.Vadinasi nesandarus stūmokliukas tampa,kai jis atsiduria pačioj viršutinėj padėty.Gal viršutinėje dalyje tiesiog cilindriuko diametras didesnis,nei darbiniame diapazone?Kitaip sakant,cilindriuko forma yra konusinė. Gal.aš tik mąstau. Tereikia dar kartą išardyt cilindriuką ir viskas bus aišku. Gali būti,kad kai įsuktas varžtelis viršuje,jis kartu yra ir ribotuvas,neleidžiantis pakilti stūmokliukui iki padėties,kada jis išsisandarina. [ Redaguota An Spa 28 2014, 06:51 ] | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Jus ponai visi esate neteisus. Poruojant stabdzius statomi master ir slave cilindriukai http://www.beringer.fr/cat/catPlaneEn.pdf 31 puslapi rasi paveiksliuka ir taps viskas aisku. Tau dar reikes dvieju slave cilindriuku ir toliau nuo tavo noru del rankinio ir tt. O jungti lygegrecei ir statyti voztuvus tai nesamone kur dar reikia gerai pagalvoti kad tokia sugalvoti, nes po pirmo paspaudimo skystis uzspaus kaladeles o atleidus cilindriuka uzdarytas voztuvas skysciui neleis sugryzti ir turesime visam laikui uzspaustus stabdzius ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System