Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Rotax alkuniniai velenai |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
juozas49 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 812 | Cia viskas teisingai parasyta,isimta velena as taip tikrinu. Su vakuminiu testeriu svaistiklio laisvumo limitas 0,07mm.Labai puikiai matuoja, tik jei variklis R582 , reikia ivertinti zvakes pasvirimo kampa. | ||
Į viršų | | ||
PovilasK |
| ||
Povilas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #549 Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 756 | juozas49 rašė ... Cia viskas teisingai parasyta,isimta velena as taip tikrinu. Su vakuminiu testeriu svaistiklio laisvumo limitas 0,07mm.Labai puikiai matuoja, tik jei variklis R582 , reikia ivertinti zvakes pasvirimo kampa. Geriau, negu nieko. Bet jei variklis visai nežinomas - pigiau jį persirinkt, nei išsimatavus galvot, kad viskas OK. | ||
Į viršų |
| ||
juozas49 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 812 | Pirkdamas varikli visada matuoju, jei galiu.Nes jei laisvumas ribinis , tai velenas ismetimui.O savo varikli matuoju mazdaug kas 10 darbo valandu.Viena karta isvengiau avarijos, nes po 350 darbo valandu , rode 0,075mm,taigi teko remontuoti. | ||
Į viršų | | ||
juozas49 |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #63 Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39Pranešimų: 812 | https://ecclestonaviation.co.uk/582-repair-overhaul/ Vakuminis prietaisas ir metodas nukopijuotas is UK | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System