Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Biplanas su stumianciu varikliu |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
TomasT |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Pliusai minusai kokiu problemu gali but su tokiu aparatu ![]() | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1653 | o stabilas kur? gale? stumiantis sraigtas jei nera kazkokios ypatingos reikmes daryti ji ne traukianti visada bus blogiau. o biplanas kuriam galui? del egzotikos? | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Tomaz rašė ... Pliusai minusai kokiu problemu gali but su tokiu aparatu ![]() Pliusai: Biplanas kompaktiškesnis. Mažesnis sparnų mostas, esant tam pačiam plotui. Mažesnis konstrukcijos svoris dėl mažesnių lenkimo momentų. Stovai ir atatampos leidžia prie mažo svorio padaryti standžią konstrukciją. Minusai: Prastesnė aerodinamika. Didesnis induktyvinis pasipriešinimas. Stovai ir atatampos sukelia didesnį pasipriešinimą, negu spyrinio monoplano spyriai. Negiama sparnų tarpusavio įtaka. Išvados: Jeigu lėktuvas lėtas, maža sparno įkrova, galima daryti biplaną - bus lengvesnis, kompaktiškesnis. Oro pasipriešinimas priklauso nuo greičio kvadrate (padidėus arba sumažėjus greičiui dvigubai, pasipriešinimas pasikeičia keturgubai). Greitam lėktuvui pageidautina kad būtų kuo mažiau pasipriešinimą keliančių dalių. Lėktuvas turi būti kiek galima aerodinamiškai švaresnis. Dėl mažesnių gabaritų, biplano mažesni inercijos momentai. Lėktuvas manevringesnis. [ Redaguota Kt Bal 10 2008, 08:41 ] | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Aciu Juozai butent apie lėta ir manevringa galvojau ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Gal kas žino apie šio biplano pagaminto Lietuvoje istoriją, atsiliepimus ir likima? Panašu kad tai Whinding Ding kopija. Ruseliai savo forume rašė kad tokį suvaldyti labai nepaprasta... ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Kostas4444 |
| ||
Kostas4444![]() Užsiregistravęs dalyvis #11 Prisijungta: An Vas 19 2008, 09:03Vieta: Panevėžys Pranešimų: 87 | skraido: http://www.superpetrelamphibian.com/ http://www.airprofi.pl/airprofi/seabird.html http://www.edraaeronautica.com.br/en/avioes/default.asp Kam išradinėti dviratį, reikia žiūrėti kas jau skraido..... | ||
Į viršų | | ||
TomasT |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #45 Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51Pranešimų: 159 | Tik teko modeliste skaitit, kad kazkokioj sventei skrist neleido del ziauraus valdymo... Bet su dvigubu remu man kazkaip ir mieliau ir rimciau atrodo, tada uodega juk galima toliau isnest, idomu ar yra dabar tokiu skraidanciu konstrukciju, neskaitant repliku... seip ar taip britai per ww1 nemazai tokiu buvo prisigamine ![]() | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Teko karta matyti is arti. Vilniecio, berods Romo Aleksiejaus kurinelis. Sako kazkiek skraidydavo. Turetu Kiviskiu zmones zinoti kur sis lektuvelis dabar. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Ir man teko matyti. Aleksiejaus konstrukcija, "Kamanė". Tik labai jau primityviai padarytas. Reduktoriaus didysis skriemulys iš faneros. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Tomaz rašė ... Aciu Juozai butent apie lėta ir manevringa galvojau ![]() ![]() Susirask brėžinius, susimažink iki norimo dydžio, pasistenk padaryti maksimaliai panašų į originalą ir būsi kiekvieno aviacinio renginio dėmesio centre... Varikliui sustojus, kiekvienas lėktuvas tampa sklandytuvu. Vienas prastesniu, kitas geresniu. Stasys Narvilas kiek žinau, su LAK-X, nuėmęs gazus termikuose sukdavosi. Tokia etažerė, be varikio gerai nesklęs, bet akmenuku nepavirs. Prastesnis sklendimo kampas tupiant netgi pageidautinas. Gerai sklendžiančio aparato žemė nenori prisileisti... [ Redaguota Pn Bal 11 2008, 08:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System