Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Biplanas su stumianciu varikliu


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Biplanas su stumianciu varikliu
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
sl
Pn Bal 11 2008, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #31
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40
Pranešimų: 66

Paveikslėliui D.H.2:

mano manymu - uodega per silpna sukimui - prie stumiančio propelerio vibracijų galimybė gan didelė
(kadangi ferma - ne vamzdis).Antra - schema nesaugi piloto atžvilgiu.Trečia - sparno schemą galima supaprastinti - kam tiek spyrių ir atatampų?
Į viršų
TomasT
Št Bal 12 2008, 09:12
Užsiregistravęs dalyvis #45
Prisijungta: Sk Kov 02 2008, 11:51
Pranešimų: 159
Ir kuom tai nesaugu piloto atzvilgiu? Spyriai ir atatampos- sito lektuvo ideja butu superlengvas akrobatinis, o atataupu pagalba manau galima gaut lengva ir patvaria santvara, aparatas nebutu greitaeigis, cia svarbesnis lipimo greitis taigi pasipriesinimas priimtina kaina
Į viršų
KL
Št Bal 12 2008, 10:34
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Iš serijinių stumiančių biplanų į galvą ateina Aviatika-890 iš Maskvos aviacijos instituto:
http://www.oskbes.ru/890_e.htm
Kažkada, atrodo Kijevo sąskrydyje, teko matyti vienvietį biplaną "Zelik" su sparnais iš An-2 eleronų.
Rusiška "Trojka" su Valteriu gerai skraidė...
Į viršų
Rolandas
Št Bal 12 2008, 10:59
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
Projektuojant sparna be galo daug demesio skiriama aerodinamikai. Ieskoma imantriu profiliu su kuo geresnem charakteristikom. Puiku, taciau sio principo reiketu laikytis visam lektuvui. Pasiziurekit i gera sklandytuva-viskas islaizyta. Uztenka iskisti visai nedidelius oro stabdzius kad sklandytuvas pradetu greitai zemeti.Siuo atveju lektuvas is karto projektuojamas su daugybe oro stabdziu, pradedant mazo prilgio vienas kitam trukdanciais sparnais, atatampomis, vamzdziais.
Plaukiant valtimi ikise i vandeni tik pirstu galus pajusite dideli pasipriesinima ir greitai irkluojantis apibars, kad trukdote plaukti. Ore visiskai tas pat.
Visu neaptakiu daliu pasipriesinima turi nugaleti propelerio trauka. Tai reiskia jums reikes galingo, daug kuro ryjancio variklio norint gauti nors patenkinamas skrydzio charakteristikas.
jei jusu orlekis svers 500 kg, max aerodinamine kokybe sieks 20, reikes 25 kg traukos horizontaliam skrydziui kokybes greiciu.
kai kokybe 10, trauka 50,
kai kokybe 5 (paisomo biplano gali but dar maziau), trauka 100kg! Ir tai be aukscio emimo santykinai mazu greiciu.
Paplites Rotax 582 duoda apie 150 kg traukos. Paziurekit, kiek kiekvienu atveju lieka traukos kilimo kampui padidinti.

Biplano manevringumas neturetu zaveti, nes dabar mokama daryti ir supermanevringus monoplanus. Per didelis manevringumas tiesiog vargins pilota, skrydis taps nesaugus.

Pilotui avarijos atveju saugiausia klasikines komponuotes lektuve, kabina tampa savotiska saugos kapsule. Kai pilotas sedi priekyje, kunu pirmas priima smugi.

Isvada:
biplana galima pasirinkti tik del egzotikos, savotisko grozio. Kitu privalumu jis deja neturi.
Į viršų
KL
Št Bal 12 2008, 11:42
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Dar keli neminėti stumiačios schemos privalumai-trūkumai:
- didelis pavaldumo skirtumas su veikiančiu ir neveikiančiu varikliu. Dėl sraigto ekscentriškumo ir uodegos apipūtimo.
- kabina išnešta į priekį (kad atsvertų uodegą ir variklį) visada sukelia centruotės problemas. Ne tik ore, bet ir ant žemės (išlipant iš kabinos lėktuvas griūna ant uodegos)
- Iš kitos pusės - lengvesnis, saugesnis įlipimas/išlipimas (nereikia vaikščioti aplink sraigtą), geresnis matomumas - fotografai mėgsta tokius.
Į viršų
Andrius
Št Bal 12 2008, 03:01
Užsiregistravęs dalyvis #26
Prisijungta: Sk Vas 24 2008, 08:59
Pranešimų: 472
Su "Aviatika" teko skraidyti tiek su vienviete,tiek su dviviete.Skrenda abidvi,bet baisiai.Dvivietė turi kabiną tokia didelę,kad iš už jos kyšo tik nedideli propelerio gabaliukai,o garsas nuo ju sklinda-pats už 5km, o atrodo ,kad virš galvos pralėkė. Egzotika ir tiek.
Į viršų
Juozas
Pr Bal 14 2008, 09:04
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998
Stumiantys sraigtai triukšmingi. Palyginkit "Ct" ir "Bekasą". Variklis toks pat.
Į viršų
sl
Pr Bal 14 2008, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #31
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 08:40
Pranešimų: 66
Biplano privalumas gal būtų - mažesni: mostas ir
įkrovimas(mažesni min. greičiai,pajėgumų poreikis).
Bet darbo(!!!) - kur kas daugiau...
Į viršų
AR
An Bal 15 2008, 08:10
ROTORKLUBAS
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3574

Juozas rašė ...

Stumiantys sraigtai triukšmingi. Palyginkit "Ct" ir "Bekasą". Variklis toks pat.



tai cia pats sraigtas kitoks- nuo to ar jis prieky ar gale tai triuksmas tikrai nesiskirs
Į viršų
Rolandas
An Bal 15 2008, 09:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5573
Deja triuksmas skiriasi, net daug kartu. Kai propeleris dirba lygiam sraute, netriuksmauja. Dirbant gale, gaunasi savotiska sirena.
Kad sparnas visiskai netrukdytu uz jo dirbanciam propeleriui, atstumas tarp ju turi buti nemaziau 2 sparno stygos. Salyga ivykdoma tik teoriskai...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0665sek,0.0069iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,921kb