Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kokie serijiniai ulo tinka buksyravimui |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1542 | Kokie serijiniai ulo normaliai tinka ir yra naudojami sklandytuvu buksyravimui? gal kas domejotes, butu idomu sarasiuka padaryt | ||
Į viršų |
| ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1653 | Tau tik vienas galvoi... ![]() Fk - 9 tikrai tampo: http://www.fk-lightplanes.com/html/fk9_-_mk_iv.html | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Lietuvoje yra Bekasai ir CT su kabliais. Dar teko matyti: http://www.tecnamswiss.ch/swiss/products/towplane/images/townplane_06.htm http://www.mcp.com.au/allegro/glider-towing.html http://www.pilots.nu/ul-bogsering.htm http://www.tl-ultralight.cz/img/ultralight-aircraft/photos/condor/condor_03_bg.jpg (The TL-232 Condor Plus is the first Czech ultralight aircraft certified also for towing of ultralight and light gliders) Kaip jau kažkada rašiau, Lietuvoje sutarta su CAA vadais, kad galima leisti tampyti su gamintojų tam paruoštais ULO. Išskyrus pirmuosius skrydžius dviviečiais sklandytuvais (čia yra Licencijavimo skyriaus sąlyga) - dėl svorių skirtumo. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | O Socata? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3574 | Marius rašė ... O Socata? socata gi ne ULO ![]() | ||
Į viršų | | ||
vincas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #44 Prisijungta: Št Kov 01 2008, 07:21Pranešimų: 3 | Teko matyti kaip motoskraidykle su VW 2 ltr.varikliu tampo kitas Pociunuose per ju varzybas. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1997 | vincas rašė ... Teko matyti kaip motoskraidykle su VW 2 ltr.varikliu tampo kitas Pociunuose per ju varzybas. Ten buvo Elektrenu MS su Rotax 503 ir Vilniaus MS su Rotax 582. Su VW nebuvo tampyta (jei teisingai prisimenu) del per mazos traukos. Lietuvoje pirma karta MS isbuksyravo HG Palukneje su !!!! - RMZ-640 (Buran). Tiesa velai vakare kai buvo "pienas" i 50 m. Baisiausia buvo skristi su HG 1-2m aukstyje kokius 200m kol atplyso motoskraidykles ratai ![]() | ||
Į viršų |
| ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Teko matyt motoskraidyklę (kažkur užjūriuose) buksyruojant net po du sklandytuvus. Teoriškai, ko gero, motoskraidyklė geriausiai tam tinka, nes: 1. Nėr uodegos (trosas kabinamas tiesiai prie variklio per kiaurą reduktoriaus ašį). 2. Nebaisus suktukas praradus greitį. [ Redaguota Pr Bal 14 2008, 12:30 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Atsitiktinai radau neidelę lėktuvų-išvilkėjų apžvalgą. Nors ir ne ULO, bet gal bus naudinga:![]() | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | ...ar nematau, ar šioje lentelėje nėra greičių? Turim porą MS, kurių statinė trauka 180 - 200 kg. Kilimas 4-7 m/s, greitis 80 - 120 km/h | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System