Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas? |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Žinau, kad sklandymas ne visus itin domina ir jaudina, bet noriu padiskutuoti kiek kainuotų suomių sukurtas Pik-27, jei jį gamintume Lietuviškose dirbtuvėse. Tai geras pakaitalas senučiukėms Wilgoms. Kokias medžiagas galima įdiegti kitokias, kiek tas džiaugsmas visumoje kainuotų ir kokios darbų apimtys. Variklį naudokime nebūtinai Rotaxą. Lėktuvas iš pažiūros atrodo gana paprastas,bet ar tikrai..? Ačiū.. http://www.windcraft.fi/pik27/spec/dimensions.html [ Redaguota An Lap 03 2009, 11:05 ] | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Stai vienas mazylis PIK-27![]() | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Kiek kainuotu tai labiau retorinis klausimas ![]() bet kad nebutu is jo gero vilkiko tai tikrai. kilimo mase 600 velka 850 ar sunkesni sklandytuva su 115 AG motoru ir 1,6 m propu ![]() ![]() [ Redaguota Tr Lap 04 2009, 09:34 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | -Vilkti sklandytuvus gali bet kuris lektuvas su tinkamais greiciais ir galingumo atsarga. Idealus lektuvas gal but Storchas, nes puikiai gali dirbti is mazu aerodromu ar aiksteliu. Pageidautina kuo aptakesnis, su gerais uzsparniais, dideliu proilgiu, mazo svorio, aukstasparnis, daugeliu atveju su priekiniu vaziuokles ratu. Tai duotu kuro ekonomija, gerus kilimo greicius. - Teko skristi Pik-27 buksiruojant sklandytuva. Malonus, jautriu eleronu lektuvelis. Kilom nuo ilgo betonuoto tako. | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Gerai, kadangi isgirdom apie PIK -27 daug.. beveik nieko gero, todel manau ji ir pamirškim. Rolandai, beveik visus kriterijus atitinka šis gražuolis http://www.zenithair.com/stolch701/7-perf.html Stolch 701, lengvas, galingas ir gali skraidyti įspūdingai. [ Redaguota Tr Lap 04 2009, 04:05 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Jei norima buksyruoti Lietuvos salygomis reikia: 1 lektuvas turi sverti ne maziau nei velkamas skalndytuvas 2 propo diametras maziausiai 2 m ir keiciamas zingsnis 3 motoro galia apie 200 AG 4 pageidautina aukstasparnis + gera amortizacija va toks portretas ![]() | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Andriau, kažkaip mes vėl priartėjam prie senutės Wilgos arba JAK-12 bei Gawron.. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | tikrai nereikia ten jokiu dvieju simtu, labai nuostabiai buksiruoja eurofoxsai, dinamikai ir kiti ultralightai su tuo paciu rotaxu.net ir bekasas puikiausiai buksiruoja dvivieti sklandytuva su dviem keleiviais | ||
Į viršų |
| ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Karolis rašė ... Gerai, kadangi isgirdom apie PIK -27 daug.. beveik nieko gero, todel manau ji ir pamirškim. Rolandai, beveik visus kriterijus atitinka šis gražuolis http://www.zenithair.com/stolch701/7-perf.html Stolch 701, lengvas, galingas ir gali skraidyti įspūdingai. Cia kaip su labai pigiom, labai skaniom Maximos desrelem... Tikiuosi nepuolat pirkti kai jas reklamuoja. Sis lektuvas tik ispusta reklama ir kazin ar patraukli isvaizda. Pristatomas kaip STOL, taciau realiai taip nera. Pabandziau paskaiciuoti lektuvo keliamosios jegos koeficienta tupimo metu pagal deklaruojama greiti ir svori. Gaunasi 4,04! Su tokiu sparnu tai visiska nesamone, tokio koeficiento nepasiekia net sparnas su dviplysiu uzsparniu. Realiai tupimo greitis ne 48, o kokie 65-70 km/val. Tai rodo ir skaiciavimai ir patirtis paskridus. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | bence rašė ... tikrai nereikia ten jokiu dvieju simtu, labai nuostabiai buksiruoja eurofoxsai, dinamikai ir kiti ultralightai su tuo paciu rotaxu.net ir bekasas puikiausiai buksiruoja dvivieti sklandytuva su dviem keleiviais Visiskai palaikau Bena. Dar vienas idomus dalykas-kai buksiruoja lengvas aptakus lektuvas, galimas buksiravimo greitis 10-20 km/val mazesnis nei su Vilga. Tai yra todel kad paskui Vilga susidaro didziuliai sukuriai nuo sparnu galu, patenkantys i tempiamo sklandytuvo eleronus.Lengvo lektuvelio mazi ir sukuriai. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System