Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | Karolis rašė ... Andriau, kažkaip mes vėl priartėjam prie senutės Wilgos arba JAK-12 bei Gawron.. tikrai taip ![]() [ Redaguota Tr Lap 04 2009, 08:20 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3573 | bence rašė ... tikrai nereikia ten jokiu dvieju simtu, labai nuostabiai buksiruoja eurofoxsai, dinamikai ir kiti ultralightai su tuo paciu rotaxu.net ir bekasas puikiausiai buksiruoja dvivieti sklandytuva su dviem keleiviais reikalingas isibegejimo atstumas +atstumas reikalinkas bent 20m aukscio pasiemimui ? sklandytuvo svoris? Dvivietis buna 500 kg ir 750 kg (pikti liezuviai kalba, kad ir 850 kg sverianciu vis daugeja ![]() [ Redaguota Tr Lap 04 2009, 08:22 ] | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | ![]() ![]() Ačiū | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Jei sklandytuvų svoris auga juk nebūtina krauti švino į lėktuvą?! Gal geriau galingesnį variklį įmontuoti, kad rezervinės traukos reikalingu momentu būtų? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Kam naudojama propelerio trauka kylant oro traukiniui? 1- nugaleti sklandytuvo oro pasipriesinimui, kuris lygus sklandytuvo masei padalintai is aerodinamines kokybes. Apytikriai 500/33=15kg 2-nugaleti lektuvo oro pasipriesinimui. Vilga: 1200/ 6=200 kg, suma su sklandytuvu 215kg aptakus ultralengvas 400/12=33kg, suma su sklandytuvu 48 kg Traukos perteklius naudojamas oro traukinio masei "kopti i kalna" Kuo mazesnis bendra orlaiviu mase, tuo didesni kilima jie turi. Imam Vilgos trauka apie 400 kg, auksciui imti lieka 400-215=185 kg Imam UL trauka 220 kg, auksciui imti lieka 220-48=172 kg. Kadangi bendra orlaiviu mase zenkliai mazesne, gaunam kad UL su palygint silpnu varikliu geriau kelia sklandytuva nei galinga Vilga. Paskaiciavimai apytikriai, taciau aiskiai parodo kodel buksiravimo lektuvas turi buti lengvas ir dideles aerodinamines kokybes. | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Ačiū Rolandai, kad labai gražiai ūkiškai viska išaiškinote. Paskaičiavimai labai labai realūs. Ar dar kam kyla kokių klausimų? ![]() | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | jo, kodel Rolandas taip nuvertina ch701? nesu nei skrides su juo, nei gyvai mates, taciau ziurint filmukus, tai galima daryti isvada, kad tokiu charakteristiku ir galimybiu lektuveliu nera daug.. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Vanagiukas rašė ... jo, kodel Rolandas taip nuvertina ch701? nesu nei skrides su juo, nei gyvai mates, taciau ziurint filmukus, tai galima daryti isvada, kad tokiu charakteristiku ir galimybiu lektuveliu nera daug.. Gerai, paanalizuokim jo galimybes. -Kaip rasiau, is deklaruojamu charakteristiku paskaiciavus max keliamosios jegos koeficientas gaunasi virs 4, realiai toks sparnas geriausiu atveju 2 isspaus. Didesni koeficienta galima gauti tik esant ypac dideliems atakos kampams priesparniu deka, deja tupimo metu to pasiekti neimanoma, nes lektuvas turetu tupti apie 30 laipsniu uzkeles nosi. Is to ir is praktiniu bandymu aiskeja kad tupimo greitis virs 65 km/val-kaip ir daugumos panasiu lektuvu arba dar didesnis, nes gera keliamosios jegos prieaugli duoda tik plysiniai uzsparniai (Cesna, Vilga ). -Niekam nereikalingi priesparniai, mazas proilgis, kampuotos formos, dezes formos liemuo, neprofiliuoti spyriai padaro lektuva neaptaku, neekonomiska. Gamintojai deklaruoja kreiserini greiti priklausomai nuo variklio 128-135 km/val. Analogai su panasiu svoriu, plotu, variklio galia ir spyriniais sparnais skraido 180-200 km/val. -Del prasto aptakumo kuro sanaudos, ypac skrendant didesniais greiciais bus ispudingos. Tad kur tie pranasumai? | ||
Į viršų | | ||
Linas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #398 Prisijungta: Sk Geg 10 2009, 02:55Vieta: Strielčiai-Prienai Pranešimų: 49 | -Karoli, Sukurti betkoki skraidanti aparata, lektuveli, kainuoja labai daug pinigu ir dar daugiau laiko. Ypatingai kartus ir brangus laikas praleidziant dirbtuveje. Gal ir nepilstoma ci is tuscio i kiaura, bet visgi... kalbos. Imkit ir darykit, dirbkit, virinkit, klijuokit, suklijuota ir suvirinta dar karta pervirinkit, perklijuokit, (visi klysta, naturalu) Dazymas, iranga, t.t. ech.. ka cia ir bekalbeti, is kalbu lektuvas pats nepasigamins. | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | Su tamsta Rolandai, nesiginciju, ir sutinku, galbut kaip minejote reklama daro savo, del tos priezasties ir ispudi galima susidaryti apie sito lektuvelio galimybes, o tie filmukai kaip pvz: http://www.youtube.com/watch?v=1tJuO16hRTk ispudi ir padaro, aciu uz paaiskinima. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System