Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3574 | Rolandas rašė ... Kam naudojama propelerio trauka kylant oro traukiniui? 1- nugaleti sklandytuvo oro pasipriesinimui, kuris lygus sklandytuvo masei padalintai is aerodinamines kokybes. Apytikriai 500/33=15kg 2-nugaleti lektuvo oro pasipriesinimui. Vilga: 1200/ 6=200 kg, suma su sklandytuvu 215kg aptakus ultralengvas 400/12=33kg, suma su sklandytuvu 48 kg Traukos perteklius naudojamas oro traukinio masei "kopti i kalna" Kuo mazesnis bendra orlaiviu mase, tuo didesni kilima jie turi. Imam Vilgos trauka apie 400 kg, auksciui imti lieka 400-215=185 kg Imam UL trauka 220 kg, auksciui imti lieka 220-48=172 kg. Kadangi bendra orlaiviu mase zenkliai mazesne, gaunam kad UL su palygint silpnu varikliu geriau kelia sklandytuva nei galinga Vilga. Paskaiciavimai apytikriai, taciau aiskiai parodo kodel buksiravimo lektuvas turi buti lengvas ir dideles aerodinamines kokybes. Viskas teisingai, taciau reikia vertinti ne tik aerodinamika bet ir dinamika. Nesileidziant i didelius mokslus isivaizduokit toki hiperbolizuota pvz - dviratis buksyruoja sunkvezimi (tai visai imanoma jei labai didele redukcija ) tik kazin ar praktiskai bus gerai? Buksyras turi buti bent jau tokio pacio svorio kaip ir sklandytuvas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Kodel? Kur parasyta? | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1542 | Rolandas jau viska su skaiciais piuikiausiai irode.bet dar galiu pasakyt keleta dalyku is patirties beskraidant paskui tuos buksus.Turbut teko isbandyti kilti paskui dauguma populiariausiu europoje buksu, pradedant motofalke ir baigiant shmelaku.Jeigu paimt santyki kiek tas lektuvas dave kilimo ir keik paskui teko uz ta kilima susimoket,tai be abejoniu pigiausiai butu ultralightai.Jie normaliai kelia pora metru, ko pilnai uztenka.dazniausiai siek tiek pakile, buksai pasisukioja termike kartu. ir net toks bekasas su dvivieciu sklandytuvu kopia ketris metrus (priklauso nuo termiko). beje ir prabegimai niekuom nesiskiria.Ir is kur jus tuos tokius svorius sklandytuvu traukiate?sklandytuvai dabar tik lengveja, o jai turite galvoje nimbususus pilnus vandenio, tai turiu nuvilti, nes open klase mirsta ir jau net varzybose visi skrenda tik su 18m sparnais...netikit, paziurekit lenteles dalyviu... Antra dalyka, taipogi jau paminejo Rolandas.tai turbulencija sukelta lektuvo ir propelerio...Vaziuojant su Martynu i saskrydi, truputeli nerimavau, kad pas ji mazokai patirties buksiruotis paskui lektuva.Buvau kazkada susidares klaidinga nuomone, kad kuo stipresnis lektuvas, tuo geriau traukia ir paprasciau vairuoti.O Austrijoje mus tampe motofalkes...Taigi likau baisiausiai nustebes, kai Martyas paskrides dziugavo, kad buksyruotis buvo daug lengviau nei paskui wilga.Netrukus ir pats tuo greitai isitikinau. [ Redaguota Kt Lap 05 2009, 08:28 ] | ||
Į viršų |
| ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | Bet Karolio sumanymas tai juk buvo padiktuotas artėjančios kiritinės padėties. O prasidėjo ginčai šalia temos. Paskaičiuoti reikia, kaip pigiausiai susiorganizuoti ekonomiškų buksų. Karolio mintis aiški - reikai klubeliui tokio lėktuvo - kimba vyrai į darbą ir pasistato. arba kažkas Lietuvoje sumąsto galimybę pastatyti kelis pagal poreikius. O Rolandas juk iš patirties aiškina apie ULO sugebėjimus. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1542 | Beje ateis laikas ir toms wilgoms, beto kuriasi nauji klubeliai, kuriems tikrai neapsimoka pirkt wilgu, o paprasciau susirast pirkt ar pasigamint buksiruojanti ulo | ||
Į viršų |
| ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Kad jau pradėjom konstruoti virtualu "Buksa" tai koks buksas be sklandytuvo vilkimo įtaiso? Jei yra sukonstruotas lektuvėlis tinkantis tokiam darbui (daugiau ar mažiau) kokio gero kablio jam reikia ir kaip paprasčiau jį įrengti? Ar galėtų kas papasakoti apie jėgas,kokios atsiranda labai "nedrausmingam" sklandytojui tampant lėktuva už uodegos,kokios apkrovos veikia ir pan? Manau kažkur buvo tai šnekėta,bet.. Radau labai man patinkantį įtaisą. Kuo jis jums atrodo geras ir kuo jis blogas? Ačiū | ||
Į viršų | | ||
Karolis |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #151 Prisijungta: Št Lie 12 2008, 09:27Pranešimų: 92 | Kablys..![]() | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | dar noreciau pasidometi, berods forume buvo sis klausimas, gal senam, bet atsakymo i ji kaip ir neradau,.. ivertinant kad LT yra svogeriu ir biurokratu salis, klausimas yra tas, ar uzsiimant su lektuveliu buksyravimu, jis turi buti tam sertifikuotas, ar uztenka plugo su varikliu? | ||
Į viršų | | ||
Nerijus Korbutas |
| ||
Puslapio įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #1 Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23Vieta: Raseiniai. Lietuva Pranešimų: 1797 | Apie tai labai daug diskutuota senam forume. | ||
Į viršų | | ||
Vanagiukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | shame on me | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System