Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Kiek kainuotu Lietuvoje pagamintas PIK -27 analogas? |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Gal per daug greitas, nelabai ekonomiskas. Esu buksiravesis paskui Zlin 526. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | bence rašė ... nenukrypstam nuo temos.as tai mielai prisijungciau prie tokios koperacijos,tarkim gamindamas sparnus.uz suvirinta liemeni pagaminciau sparnus. Tikrai vertas demesio Rolando lektuvas "Palanga"m manu tai galetu buti lietuvisko bukso etalonas.Kiek kainuoja suvirint toki liemeni, atsakys pats konstruktorius.Tokiu sparnu kaina apie 10 000 lt (priklausomai nuo medziagu).Na o toliau kalkuliuojam...motoras, aptraukimas, dazymas, prietaisai propas ir t.t. Grazu, taciau Lietuvoje uzaugintos bulves, pagaminti batai ir tt nera pigesni nei uzsienio analogai. Serijomis gaminamas lektuvas irgi bus panasus pagal kaina su uzsienio analogais. Kai kaina du kartus zemesne, firma bankrutuoja (Sportine aviacija) Naujai kuriamas lektuvas KELETA KARTU BRANGESNIS UZ SERIJINI. Aisku, galimos isimtys kai zmoniu grupe sutelkta pseudopatriotiniu siekiu padaro daug pigiau. Visi mano (ir daugumos megeju) lektuvai panasiai atsirado... | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | Nesuk filosofijomis savo patriotines uodegos. Benas viena skaiciu parase - sparnai - 10 000 lt. Klausia, kiek liemuo? Labai konkrečiai. Tada įdomu, kiek koks ir is kur variklis (varikliai). Būkite atviresni - jeigu ne gamybą suplanuoti, tai bent poreiki taip butu galima išsiaiškinti. Be, to, kai kas rašo: galimos isimtys kai zmoniu grupe sutelkta pseudopatriotiniu siekiu padaro daug pigiau. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Prancūzijoje per varžybas buksyravo trašų barstytojai : cesnos ir piperiai. Toks su sklandytuvu duodavo kilimą 5 m/s. Keldavo be jokių posūkių - pora skrydžio minučių ir atsikabina. Dar buksyruotojai susirengę varžybas - kas taikliau numes buksiravimo trosą. Lietuviškas buksas irgi turėtų duoti 5m/s kilima, daug saugiau ir paprasčiau kilti be jokių posūkių, pats skrydis ~10 min. Valterio 140 -210 Aj turėtų pakakti. Toks variklis vienviečiam aparatui puikiai komponuojasi. Gal da numatyti trašų barstymui?... ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
optimistas |
| ||
optimistas![]() Užsiregistravęs dalyvis #207 Prisijungta: Pn Rgp 29 2008, 10:40Pranešimų: 192 | tai tokį trašų barstytoją buvo Kensgaila pagaminęs. Nors gal per didelis jis tokiam tikslui... | ||
Į viršų | | ||
vaids |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #30 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 01:30Pranešimų: 150 | Rolandai Sportine aviacija bankrutavo tik del elementarios vadybos stokos ir neukiskumo. Siuliausi padet vadyboj matydamas grubias klaidas net nedalyvaudamas veikloj. Bet ambicijos kai kuriu asmenu nugalejo. O kaina negalejo buti didesne negu vokisku, nes darbu kokybe irgi toli grazu skiriasi. Bet tai ne i tema. Vat su tokiu PIPER teko svedijoj su bergfalke buksiruotis tai tikrai padare ispudi 3-4m/s kilimas nors bujo jau vakarop. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1541 | tokie trasu barstytuvai gerai, bet mes kalbam apie ekonomiska varianta ir tikrai tie 5m.s nebutini.O del vadybos, tai vaidas visiskai teisus, no jos proklauso 90 procentu sekmes...macdonaldo mesainis tikrai nera skanesnis uz naminius mamytes kotletus, bet juos valgo milijonai.Todel kad dirba SITEMA o ne produktas.Ziurekit tas pats stoolas kaip isreklamuotas ir visi jo nori, ir tik specai mato , kad realiai tai tik eilinis lektuvas. | ||
Į viršų |
| ||
Vanagiukas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #304 Prisijungta: Kt Sau 08 2009, 05:14Pranešimų: 341 | trasu barstytuvai sitie su lycoming arba continental varikliais, ju kaina naujo be 100 000 le nenupirksi, o rotaxas 912 100 hp drasiai i 50 000 telpa, uz 50 smotu net ir 914 manau nauja nupirkti galima | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Cia neblogas buksas http://www.youtube.com/watch?v=zAdIkB5rbgo&feature=related | ||
Į viršų | | ||
JonasKr |
| ||
skrendam![]() Užsiregistravęs dalyvis #306 Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53Vieta: Vilnius Pranešimų: 1559 | kokis tai rekordo siekimas... Bet bandymai bent teoriskai sukurti savadarbi ULO buksa numiro... Na gal, konstruktoriai, bent vilti pametekite sklandytojams. Nupieskite teorini ekonomiska buksa, kuri but galima klube pasistatyti. Turime dvi vietas, kur gali zmones daryt metalinius sparnus, pagalvoti reikia dėl liemens, varikliu perdarinėti jau nereikia. Ar gal sklandytojai turi pirmaiu suskaičiuoti, koks tokiu buksu poreikis butu? Na, bent trumpam pamirskite ziauria realybe, kurioje nieko negalima padaryti ir pabūkite jaunais maksimalistais. Prisiminkite tuos laikus, kai statėte pirmąjį savo lėktuvą. Juk tai iš šalies žiūrint, taip pat buvo neįgyvendinama... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System