Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Idomus konstrukcinis sprendimas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Idomus konstrukcinis sprendimas: on že fiuzeliaž, on že motorama, one že kabina, on že šasi, on že kyl.... ir viskas viena rankele pakeliama. ![]() | ||
Į viršų | | ||
justas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #2 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03Vieta: Vilnius Pranešimų: 1653 | O kelenius taip ir matosi kaip nuo itampos vis linksta... ![]() | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | kažkoks raganosis [ Redaguota Tr Bal 23 2008, 05:45 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #13 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59Pranešimų: 969 | Mintis įdomi ir teisinga - kompozituose kuo mažiau kevalų, sujungimų, tuo lengvesnė ir patikimesnė konstrukcija. Bet: 1. Tupiant bus problemų dėl ekrano - sparnas prie pat žemės. 2. Neproprcingai atrodo nekapotuotas variklis tokioje aptakioje konstrukcijoje. Natūroje jis bus labiau "pasišiaušęs, negu makete (išmetimo , uždegimo, aušinimo, maitinimo sistemos ir jų trasos). Nesunku buvo įtraukti variklį į gaubtą. | ||
Į viršų | | ||
AHTAHAC |
| ||
AHTAHAC![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #37 Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33Pranešimų: 693 | Na taip vaizdas ner labai estetiskas kai variklis atviras su visom savo zarnom... Beje variklis paramotoro. Bet vaikinai! kas labiausiai zavi tai ZJ-Viera tuscio svoris.... 77 kg !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Variklį bet kada galimna pridengti. Kapotas neturėtų sverti daugiau penkių kilogramų. Pagerėtų aerodinamika ir variklio aušinimas. | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | taigi, taigi....štai kur teisingas kelias.....o kai kurie - suzuki....100 AJ....nesamonė [ Redaguota Tr Bal 30 2008, 11:12 ] | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Teisingu keliu yra daugiau. -Labai blogai kai aparatas sunkus, aptakumas blogas. -Blogai kai aparatas lengvas bet aptakumas blogas (biplanai, kai kurios skraidykles, ultralengvieji lektuvai su daug virveliu sraute). -Daug geriau kai aparatas apysunkis, bet labai aptakus. -Idealu kai aptakus ir lengvas! | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3574 | as biski ne i tema Ferdinandas Porsche (automobiliu konstruktorius) yra pasakes tokia fraze apie automobilio aerodinamika: aerodinamika- mokslas tiems, kurie nesugeba pagaminti galingo variklio ![]() o jei i tema - tai visokiu aparatu yra - visokiu reikia. Juk labai priklauso nuo paskirties. Jei visi vaikytusi svorio ir aptakumo tai visi orlekiai butu labai panasus i sklandytuvus ![]() ![]() | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Tai ant žemės. Ore geriau kiek daugiau svorio, negu koks styrantis daiktas. Net ir nelabai greitam aparatui. Jei kas nori praktiškai pajausti, siūlau pro kokių 60 Km/h greičiu važiuojančios mašinos langą iškišti ranką, ir pačiam pajausti kiek pasipriešįinimo sukelia toks gana nedidelis daiktas, kaip ranka. O jeigu greitį padidinus dvigubai, iki 120 Km/h. Jėga išaugs keturgubai. Taigi... [ Redaguota Št Grd 06 2008, 09:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System