Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Idomus konstrukcinis sprendimas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Visom keturiom pritariu Juozui. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Kęstutis rašė ... taigi, taigi....štai kur teisingas kelias.....o kai kurie - suzuki....100 AJ....nesamonė Na Kestuti nemetik akmenu i kitu darza, as niekad netvirtinau, kad Suzuki idealus variklis, bet niekad ir nesakiau kad koks Rotax yra nesamone.......kiekvienam savo. O jei jau taip nori, pasimk popieriaus lapeli ir paskaiciuok kiek tau kainuos variklio isigijimas ir kokios 300h skrydzio. Negi visi tie kurie skraido Suzukiais, VW, Subaru ar Hondom visisikai neismaneliai ir nemoka skaiciuoti....? | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Bet koks lėktuvas tam tikra prasme yra kompromisų rinkinys. Variklio parinkimas taip pat. Kiekvienas stengiasi kaip geriau, o gaunasi kaip visada... | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Marius rašė ... Kęstutis rašė ... taigi, taigi....štai kur teisingas kelias.....o kai kurie - suzuki....100 AJ....nesamonė Na Kestuti nemetik akmenu i kitu darza, as niekad netvirtinau, kad Suzuki idealus variklis, bet niekad ir nesakiau kad koks Rotax yra nesamone.......kiekvienam savo. O jei jau taip nori, pasimk popieriaus lapeli ir paskaiciuok kiek tau kainuos variklio isigijimas ir kokios 300h skrydzio. Negi visi tie kurie skraido Suzukiais, VW, Subaru ar Hondom visisikai neismaneliai ir nemoka skaiciuoti....? Atsiprašau....aš ne apie asmenis, o apie komponuotę....atsiprašau ![]() Taip...skaičiuojant išlaidas, taip, bet juk ne išlaidose esmė - o skrydžio smagume. Jai jau norima mažesnių išlaidų, tai reik silpnesnį varikliuką (arba visai be variklio), geresnės kokybės sparną...va tada tai skrydis ![]() [ Redaguota Pr Geg 05 2008, 10:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2894 | Kestuti o kuris is musu islaidu neskaiciuoja? Primesk su Suzukiu su 20ltr. as galesiu gal kokias 3 h skristi o su dvitakciu (nesakysiu kokiu) na biski daugiau valandos, gal 1,5h. vat ir skirtumas ar perki ir perki benza ir skrendi, ar skrendi ir skrendi ir perki benza ![]() | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 998 | Matematika paprasta: dvitaktukui reikia apie 350 gramų vienai AG per valandą, keturtakčiui apie 250. Įvertinant kad su keturtakčiu varikliu lėktuvas bus sunkesnis, tai tų AG reikės truputį daugiau. Tačiau dvitakčiam pridėkim dar tepalą. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | Variklio ekonomiskumas beveik antraeilis dalykas, jei geras lektuvo aptakumas, jei oro sraute nera nereikalingu lynu, vamzdziu ir kitu aerodinaminiu siuksliu, jei sparnu plotas ir midelis nera beprotiskai dideli, jei liemeni aptekantis srautas teka tolygiai-be staigiu krypties keitimu, jei nera grubiu aerodinaminiu klaidu. Skaiciavimu cia net nereikia-uztenka sveiko proto... | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1997 | Rolandas rašė ... Variklio ekonomiskumas beveik antraeilis dalykas, jei geras lektuvo aptakumas, jei oro sraute nera nereikalingu lynu, vamzdziu ir kitu aerodinaminiu siuksliu, jei sparnu plotas ir midelis nera beprotiskai dideli, jei liemeni aptekantis srautas teka tolygiai-be staigiu krypties keitimu, jei nera grubiu aerodinaminiu klaidu. Skaiciavimu cia net nereikia-uztenka sveiko proto... Na tada belieka vienintelis tinkamas skraidymo aparatas - 0sklandytuvas. Ir kuo aukstesnes aerodinamines kokybes. ![]() | ||
Į viršų |
| ||
Rolandas |
| ||
rolandas![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5573 | LABAI TEISINGAI SUPRATAI! Nebutinai sklandytuvas, tiesiog padoriai padarytas aparatas. Stai pavyzddiui apvalus sparno spyris skrendant 140 km/val greiciu duoda apie 30 kg pasipriesinimo. Profiliuotas spyris duoda 1 kg pasipriesinimo. Lyg ir viskas aisku, ar ne? | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
ROTORKLUBAS![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3574 | o kam skristi 140 km/h? juk galima 70 km/h ir spyrio pasipriesinimas bus 7 kg as cia vis apie savo nuomone - visokiu aparatu yra ir visokiu reikia (ivairios paskirties ) ![]() | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System