Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Idomus konstrukcinis sprendimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Idomus konstrukcinis sprendimas
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Juozas
Sk Bir 08 2008, 10:40
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 998

Audrius rašė ...

Tai tada An-2 taip pat moto sklandytuvas.

An-2 nelabai motosklandytuvas. Ten pagrindinis dėmesys skirtas trumpai kilimo ir tūpimo distancijai pasiekti, aukojant aerodinaminę kokybę (biplaninė schema, galinga sparno mechanizacija) kas buvo daroma ir kuriant "Štorchą", kurį Antonovas kopijavo Kaune, prieš pat karą. Panašu, kad kurdamas An-2 kai ką perėmė iš "Štorcho" (sparno mechanizaciją, kabinos formą, net viršutinis An-2 sparnas plane labai primena "Štorcho").
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0482sek,0.0067iš to užklausomsDB užklausos:25. Naudojama atmintis:3,683kb