Mano Sparnai: Diskusijos / 115 / 115 kg lėktuvėlio projektas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: 115
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
115 kg lėktuvėlio projektas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Andriusis
Sk Grd 12 2010, 10:14
Užsiregistravęs dalyvis #198
Prisijungta: Pn Rgp 22 2008, 09:18
Pranešimų: 97
Tu geriau padaryk foto savo vamzdeliu fermos .Ir negadink sau nervu su trabiu vichriu manau tau tiks rotax 447 .pas anglus 447 gali paimt uz 500 svareliu cia tik mano nuomone as suprantu kad tu darai is to ka turi nuo senu laiku ,ir prarandi svori ant sparnu vamzdziu varijantas butu lengvesnis
Į viršų
Andriusis
Sk Grd 12 2010, 11:16
Užsiregistravęs dalyvis #198
Prisijungta: Pn Rgp 22 2008, 09:18
Pranešimų: 97
As kiek suprantu aparatas panasus i si anglas uz ji nori 1500 svareliu
Į viršų
Albertas
Sk Grd 12 2010, 11:47
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004

Andriusis rašė ...

Tu geriau padaryk foto savo vamzdeliu fermos .Ir negadink sau nervu su trabiu vichriu manau tau tiks rotax 447 .pas anglus 447 gali paimt uz 500 svareliu cia tik mano nuomone as suprantu kad tu darai is to ka turi nuo senu laiku ,ir prarandi svori ant sparnu vamzdziu varijantas butu lengvesnis

Aciu uz patarima, bet nufotografuoti siuo momentu neturiu kuo[sudeginau savo sk. fotoaparata 'Glorijoje', naujo dar neisigijau].Varikli Rotax447 turiu,bet jis per sunkus, nes sveria komplekte apie 42kg+3-4kg propeleris[svorio limitas mano atveju iki 32kg].Del sparnu ,sunkumo' irgi neteisybe,man teko remontuoti ir aptraukti dakronu dviviecio lektuvo sparnus,ju lonzeronai -du duralio vamzdziai ir 0.5mm stampuotos d16t nerviuros,eleronas ir uzsparniai irgi is vamzdziu ir nerviuru.Nurengti sparnai komplekte svere 58kg,tuo tarpu mediniai sparnai dvivieciui galima tilpti i 50kg. Daugumos vamzdiniu sparnu danga yra nuimama,necelonuojama,be to gana sunki lyginant su dakronu ir atitinkamai 'minkstesne', daugiau deformuojama skrendant.Dar kaip pavyzdi galiu pamineti labai panasios schemos lektuva ceku gamybos 'Sluka',jo tuscio svoris vos ne 200kg[taip sake pats savininkas Kestas J.].Nesuprantu is ko svorio ten tiek,variklis Hirt 2702,tiesa ,dengta kabina.
Mano atveju,kaip sakiau mes turim tilpti i 115kg,tuscio,paruosto skridimui lektuvelio svorio.Dar jis turi buti paprastas,pagamintas is nebrangiu medziagu ir patikimas eksploatuojant.Visa tai galima pasiekti 'neisradinejant dviracio' o stengiantis panaudoti tai kas jau yra ir patikrinta eksploatuojant eile metu ,kartoju, Zyles,Strazdo sparnai,uodegos plokstumos.Kas nesutinkat su manim,prasau, darykit vamzdinius ar metalinius,plastikinius sparnus,man atrodo,lengviausia pagaminti ir patikimiausi vis tik medinukai.
Į viršų
Albertas
Sk Grd 12 2010, 11:53
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Jo panasus,bet ilipimas zymiai patogesnis,priekine nosiuke su stiklu,uz bako galima isirengti bagazine.
Į viršų
Albertas
Sk Grd 12 2010, 02:24
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
Kazka papaisiau,bet menininkas as nekoks,is tikro reiktu tris projecijas pabraizyt,bet kas nores , supras

Į viršų
AHTAHAC
Pr Grd 13 2010, 09:25
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
Andriusis rašė ...

As kiek suprantu aparatas panasus i si anglas uz ji nori 1500 svareliu



tai kas gi čia gaunasi , gerieji žmonės???

1500*4,1= 6150 Lt...

labdara kažkokia...

čia jau tikrai Palkano sindromu susirgti galima: "-Pastroješ lėtučij korabl? - Kupliu..."

Į viršų
juozas49
Pr Grd 13 2010, 09:46
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 799
Esant dabartinei situacijai naudotu UL lektuvu rinkoje ,manau neverta vargti statant nauja UL lektuva.Galima nusipirkti skrendanti lektuveli uz variklio kaina.Kas nori konstruoti,gali nupirkti naudota ir tobulinti.
Nebent atsiras auksarankis,kuris pagamins 115 klases UL su geresniais parametrais,negu jau esami skraidantys.
Bet jei netgi Rolandas nutrauke savo 115 klases projekto igyvendinima,tai manau teks ilgai laukti.Negalvokit ,kad cia kokia nors agitacija ar reklama,tiesiog tai diktuoja ekonominiai principai ir sveikas protas.
Į viršų
vytautas 42
Pr Grd 13 2010, 11:55
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
va , dar pigesnis yra
http://www.afors.com/index.php?page=adview&adid=16379&imid=0
Į viršų
Albertas
Pr Grd 13 2010, 12:57
Užsiregistravęs dalyvis #39
Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37
Pranešimų: 1004
juozas49 rašė ...

Esant dabartinei situacijai naudotu UL lektuvu rinkoje ,manau neverta vargti statant nauja UL lektuva.Galima nusipirkti skrendanti lektuveli uz variklio kaina.Kas nori konstruoti,gali nupirkti naudota ir tobulinti.
Nebent atsiras auksarankis,kuris pagamins 115 klases UL su geresniais parametrais,negu jau esami skraidantys.
Bet jei netgi Rolandas nutrauke savo 115 klases projekto igyvendinima,tai manau teks ilgai laukti.Negalvokit ,kad cia kokia nors agitacija ar reklama,tiesiog tai diktuoja ekonominiai principai ir sveikas protas.

Juozai,manau nelabai jau ka ten pritobulinsi savo isigytam Schadov ir tikrai neverta to daryti, jis ir taip geras ULO. Rinkos Lietuvoje is tikro nera,gal jos nebus niekada.Ar tai reiskia,kad visi turi nieko nedaryti,o tik zvalgytis i nieko nedarancius ir sekti ju pavyzdziu.Manau ne,dar turi buti ir sportinis interesas,ne tik komercinis.Ir ka reiskia 'geresniu charakteristiku' jei Lietuvoje tokios klases is viso nera,tai sukurkim ja, kas moka ne vien pliurpti ir detis dideliais profais, padarykim savitos konstrukcijos, tada ir paziuresim ar verta ar ne.
Į viršų
juozas49
Pr Grd 13 2010, 02:11
Užsiregistravęs dalyvis #63
Prisijungta: Tr Kov 19 2008, 01:39
Pranešimų: 799
Albertas rašė ...

juozas49 rašė ...

Esant dabartinei situacijai naudotu UL lektuvu rinkoje ,manau neverta vargti statant nauja UL lektuva.Galima nusipirkti skrendanti lektuveli uz variklio kaina.Kas nori konstruoti,gali nupirkti naudota ir tobulinti.
Nebent atsiras auksarankis,kuris pagamins 115 klases UL su geresniais parametrais,negu jau esami skraidantys.
Bet jei netgi Rolandas nutrauke savo 115 klases projekto igyvendinima,tai manau teks ilgai laukti.Negalvokit ,kad cia kokia nors agitacija ar reklama,tiesiog tai diktuoja ekonominiai principai ir sveikas protas.

Juozai,manau nelabai jau ka ten pritobulinsi savo isigytam Schadov ir tikrai neverta to daryti, jis ir taip geras ULO. Rinkos Lietuvoje is tikro nera,gal jos nebus niekada.Ar tai reiskia,kad visi turi nieko nedaryti,o tik zvalgytis i nieko nedarancius ir sekti ju pavyzdziu.Manau ne,dar turi buti ir sportinis interesas,ne tik komercinis.Ir ka reiskia 'geresniu charakteristiku' jei Lietuvoje tokios klases is viso nera,tai sukurkim ja, kas moka ne vien pliurpti ir detis dideliais profais, padarykim savitos konstrukcijos, tada ir paziuresim ar verta ar ne.


As pasiruoses prisideti tik varikliu,kad ir tuo bokseriu Rotax 370..Bet daryti,tam kad daryti bet ka,tai jau atleiskit.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1074sek,0.0134iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,915kb