Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Benzinas |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Viena iš benzino savybių-užvirimo temperatūra. Kad varikliai gerai užsivestų žiemą, stengiamasi kad ši temperatūra būtų žema. Deja, sušilus orams toks benzinas gali pridaryti bėdos. Benzino siurblys, vamzdynai, įpurškimo siurblys ar karbiuratorius gali būti ta vieta kur benzinas netikėtai užvirs. Tai paprastai atsitinka po intensyvaus variklio darbo pradėjus žemėti. Paskutiniam žemėjimo etape panorus didesnio galingumo, variklis tik burbuliuos, o traukos nebus. Jei tūptinė žema, aerodromo galima ir nepasiekti. Vaistai: -Skraidyti tik vasarai skirtu benzinu, bandyti gauti benzino sertifikatą, -Žemėti tūpimui tik aukšta tūptine, -Pasibandyti turimą benziną įkaitinant variklį iki max leistinų temperatūrų, ypač tepalą ir žemėjant užtikrinto priskridimo zonoje stebėti variklio darbą. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... -Skraidyti tik vasarai skirtu benzinu, bandyti gauti benzino sertifikatą, atvaziuoji i kolonke prisipili kanistra ir pries mokedamas pinigus sakai perdavejai : "man prasome pateikite benzino sertifikato kopija" | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | arba paklausi - kokis benzinas - zieminis ar vasarinis ? | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Yra 4 dyzkuro rusys-vasarinis,pereinamasis,zieminis ir arktinis,bet vasarinio ir zieminio benzino neteko girdeti.Yra lengvuju benzino frakciju virimo temperatura,kuri,priklausomai nuo markes,svyruoja nuo 27C iki kazkur 36C.Sertifikate yra sie ir kiti duomenys,bet pasirinkimas nedidelis.Siek tiek aukstesne aviaciniu benzinu virimo temperatura Vaistai- susireguliuoti ir paruosti vasarai varikli. | ||
Į viršų | | ||
vytautas 42 |
| ||
VyTis Užsiregistravęs dalyvis #79 Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23Vieta: Panevėžys Pranešimų: 2361 | na ir mano vaistuku receptas - neieskok ko nepadejes | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Algirdas L rašė ... Yra 4 dyzkuro rusys-vasarinis,pereinamasis,zieminis ir arktinis,bet vasarinio ir zieminio benzino neteko girdeti.Yra lengvuju benzino frakciju virimo temperatura,kuri,priklausomai nuo markes,svyruoja nuo 27C iki kazkur 36C.Sertifikate yra sie ir kiti duomenys,bet pasirinkimas nedidelis.Siek tiek aukstesne aviaciniu benzinu virimo temperatura Vaistai- susireguliuoti ir paruosti vasarai varikli. Ačiū už informaciją, tačiau: Savaiminis benzino užvirimas sistemoje didele dalimi priklauso nuo benzino virimo pradžios temperatūros. Kadangi niekada su benzinu nebūna problemų, išskyrus pavasarius, akivaizdu kad tai žiemai skirtas benzinas, nors ir nevadinamas žieminiu. Jei tai būtų tik vieno nesureguliuoto variklio problema... deja kai keli varikliai pradeda panašiai elgtis ir tai tik pavasariais gerai sušilus orui, matau tik vieną priežastį-prie žemų temperatūrų užverdantį benziną. Ponų valia galvoti kitaip. | ||
Į viršų | | ||
Viesulas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #382 Prisijungta: Pn Bal 10 2009, 09:58Pranešimų: 83 | Čia, Rolandai, kad Tamstai nebūtų taip aišku įnešiu truputį sumaišties. Neabejoju, kad daugelis kolegų dar prisimena tarybinius AZLK (moskvičius) su jų amžinomis kuro padavimo problemomis: patyrę maskaradininkai specialiai tam reikalui vežiodavosi vandens, ir tik sustojus varikliui sudrėkindavo juo kokį skudurą ir užmesdavo minutei kitai ant kuro siurblio ir po to tęsdavo ramiai kelionę iki kito karto. Pats įdomumas yra tai, kad originalas nuo kurio tas variklis nužiūrėtas tokia "liga" nesirgo, nors naudojo žymiai geresnį benziną, o sukurtas buvo žymiai prastesniam. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Algirdas L rašė ... bet vasarinio ir zieminio benzino neteko girdeti. Yra toks 95 su snaige. Keliais centais brangesnis. VIKIPEDIJA: Benzinas (it. benzina, lot. bonzoë „benzoinė derva“) – lengvoji naftos distiliacijos frakcija, susidedanti iš angliavandenilių (alkanų, alkenų, arenų, naftenų). Lakus, nuodingas, lengvai užsidegantis bespalvis skystis, gaunamas tiesiogiai distiliuojant naftą. Skirstomas į neetiliuotą (bešvinį) ir etiliuotą (su švinu, nuodingesnis), apibūdinamas oktaniniu skaičiumi, frakcine sudėtimi, gebėjimu oksiduotis, rūgštingumu, sieringumu, spalva. Naudojamas kaip transporto priemonių degalai (automobilinis žieminis bei vasarinis, taip pat aviacinis benzinas), tirpiklis, cheminiam valymui, aliejaus rafinavimui. | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Benzinas neuzvirs jei bus pakankamas slegis kuro padavimo sistemoj,o jei uzverda tai reikia susirupinti del pompos kuri nepakankamai pagamina slegi. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Šio forumo didžiulis privalumas, kad be pasišpilkavimo čia gali išgirsti ir labai kvalifikuotų patarimų. Benzinas užvirdavo visai naujam Lycoming, slėgis sistemoje buvo geras, teko papildomai aušinti benzino pompą. Panašu kad ši liga labiau būdinga varikliams su įpurškimu. Na ir dar rekomendacija. Jei yra užvedimo švirkštas, variklio darbui pablogėjus, reikėtų pabandyti intensyviai juo naudojantis išsaugoti trauką. Ši metodika aprašyta rusiškų lėktuvų instrukcijose, teko sėkmingai ja naudotis. [ Redaguota Sk Geg 09 2010, 07:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System