Mano Sparnai: Diskusijos / Svetainės Archyvas / LAK NAUJIENLAIŠKIS NR. 4 (9), 2010 m. birželis - ŠVENTĖS APTARIMAS


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: KITA :: Svetainės Archyvas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
LAK NAUJIENLAIŠKIS NR. 4 (9), 2010 m. birželis - ŠVENTĖS APTARIMAS
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Lie 13 2010, 11:35
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Populiarinti galima ne vien Aleksote
http://www.valstietis.lt/Pradzia/Laisvalaikis/Zmones/Oro-kelias-namo-artimiausias
Į viršų
NNN
An Lie 13 2010, 01:02
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732

JonasKr rašė ...

jedem das seine - kiekvienam savo. Tačiau aviacinį reikalą reikia patiems stengtis rodyti ir populiarinti. Aleksote šį savaitgalį tam sudarytos visos sąlygos. Tik dalyvauti reik.


Aleksote, kaip ir kiekvienam Europos aerodrome (jau nekalbant apie Lietuvą), tos sąlygos yra visą laiką, 7 dienos per savaitę, 30 dienų per mėnesį ir 365 dienos per metus.

Jau rašiau kartą ir nenorėtų kartotis, kad KSK sustabdė naujų narių priėmimą, nes nebeturi patalpų jų orlaiviams sustatyti. Dabar klube yra 22 orlaiviai. Vieno angaro neteksime šį rudenį. Tai kur mums tuos "supopuliarintus" narius dėt? Dabar eilėje stovi dar du nariai. Įsigytas dar vienas orlaivis, vienas orlaivis jau glaudžiasi pas kaimynus.

Ne populiarinimo dabar reik, o Valstybės paramos visuomeniniams sportiniams klubams (komerciniai klubai tam ir susikūrę, kad pinigus užsidirbtų). Kodėl Valstybės paramos? Ogi todėl, kad verslininkai nenoriai remia nekomercinius klubus - aviacija (išskyrus oro balionus) nėra palanki reklamai, o reklama - kone vienintelis būdas užsidirbt pinigų. Taigi, Valstybė galėtų paskatinti verslinikus (pažadėti kokių lengvatų, ar ką?) remti nepopuliarias, bet gyvybiškai bei tradiciškai svarbias Lietuvių Tautos kultūros, savimonės, pilietiškumo ugdymui savanoriškas veiklos sritis.

Jei norima parodyti aerodromo išlaikymo būtinybę, tai reiktų daryt ne vien švenčių forma, bet klubų ir pavienių pilotų paramos per savivaldybes bei kitas Valstybės institucijas organizavimu. Šių dienų situacija yra visiems žinoma, klasikinė - skestančių gelbėjimas yra pačių skestančių reikalas. Todėl, manau, visuomeniniai aerodromai (tuo pačiu ir Aleksoto) pasmerkti, o suklestės privatūs, kurie jau dabar remia visuomenininkus.

Na, o renginyje dalyvaut būtina, taip, kaip ir būtina nueit į kapines, prisimint artimuosius, draugus, kažkada nuveiktus didžius jų darbus ... vakare žvakeles uždegt ... 95

[ Redaguota An Lie 13 2010, 01:03 ]
Į viršų
Prialgauskas
An Lie 13 2010, 04:20
Užsiregistravęs dalyvis #567
Prisijungta: An Bal 20 2010, 02:27
Pranešimų: 200
Šventės vadybininkai(Andrius DIGAITIS) atsiuntė naujausią Programos variantą, kurį ir pateikiu:

AVIACIJOS ŠVENTĖS, SKIRTOS S.DARIAUS ir S.GIRĖNO AERODROMO 95-mečiui PAŽYMĖTI

PROGRAMA
2010-07-17




10.00-17.00 Lietuvos Aviacijos Muziejaus lankymas, lakūnų S.Dariaus ir S.Girėno, ,,Lituanikos“ ekspozicija.

10.00 šventės dalyvių atskridimas, pramoginiai skraidymai;
11.00-11.20 I-asis brifingas lakūnams – šventės dalyviams.
14.00-14.20 II-asis brifingas lakūnams – šventės dalyviams.
17.00-17.20 III-čiasis brifingas lakūnams – šventės dalyviams.

2010-07-17 (Šeštadienis) aviacinių pasirodymų pradžia 12 val.

12.00 Sveikinimo kalbos, skirtos S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo 95-čiui bei S.Dariaus ir S.Girėno skrydžio per Atlantą paminėjimui.


12.15-13.30 Parodomieji skrydžiai:
• Parašiutininkų šuoliai iš lėktuvo An-2 (Marijampolės aeroklubas);
• Lietuviškos aviacinės konstrukcijos LAK-20 sklandytuvo skrydis;
• Parasparnių slalomas su kaspinais (Penktasis vandenynas);
• Lietuvos konstruktorių mėgėjų lėktuvų ir skraidyklių pasirodymas;
• Radijo bangomis valdomo lėktuvo ANBO 41 modelio skrydis;
• Treniruočių lėktuvo Jak-52 skrydis;
• Aitvarų parodomoji programa;
• Reaktyvinio lėktuvo L-39C ,,Baltijos bites” pilotažinė programa.
13.30-14.50 Pramoginiai skrydžiai – šventės ir aviatorių rėmėjų skrydis nustatytu maršrutu per numatytą laiką pakylant 95 orlaiviams.



15.00-16.0 Parodomieji skrydžiai:
• Reaktyvinio lėktuvo L-39ZA Lietuvos Karinių Oro pajėgų pilotažinė programa;
• Antikvarinių sklandytuvų ,,Olimpia” ir ,,Bergfalke” skrydis.
• Ultralengvojo lėktuvo Ch-32 ,,Bekas” skrydis;
• Sraigtasparnio Mi-8T paieškos gelbėjimo darbų parodymas;
• Lietuvos konstruktorių mėgėjų lėktuvų lėktuvų skrydis (lėktuvai ,,Kruoja”, ,,Viražas”, g.gailiunas);
• Akrobatinio lėktuvo Jak-55 programa;
• Radijo bangomis valdomų modelių akrobatiniai skrydžiai;
• Kauno aeroklubo parodomoji programa lėktuvais Jak-52 skrendant glaudžioje rikiuotėje
16.00-17.50 Pramoginiai skrydžiai – aviatorių ir šventės rėmėjų skrydžiai nustatytu maršrutu.


18.00-19.0 Parodomieji skrydžiai:
• Naikintuvų MiG-29 skrydis virš aerodromo;
• Parašiutininkų šuolis iš sraigtasparnio, Lietuvos vėliavos išskleidimas, lėktuvų palyda žemėjančia spirale, Lietuvos himnas.
• Radijo bangomis valdomų modelių skrydžiai;
• Akrobatinio lėktuvo Jak-55 programa (lakūnas E.Meleckis);
• Oro balionų skrydis;
• Šventės dalyvių padarytų aitvarų bandomieji skrydžiai;
19.00 – 21.20 Pramoginiai skrydžiai- aviatorių ir šventės rėmėjų skrydžiai nustatytu maršrutu.
21.30 - masinis (95 vnt.) dangaus žibintų paleidimas į padangę.
Į viršų
Rolandas
An Lie 13 2010, 06:02
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Šventėje, vykusioje prieš kokia 15 metų, papildomai dar būtume pamatę:
-Lituanikos skrydį
-J Kairio programą,
-Sklandytuvo akrobatiką
-Grupinę sklandytuvų akrobatiką
-Parašiutininkų šuolius nuo sklandytuvo sparno, lėktuvo sparno
-Parašiutininko vilkimą ant 100m virvės paskui lėktuvą mažame aukštyje
-Reklaminių užrašų tampymą
-Skrydį stovint ant lėktuvo
-Sraigtasparnio akrobatiką
-An-2 akrobatiką,
-A. Žerolio programą, tūpimą ant sunkvežimio
-Saldainių lietų, "girto piloto" skrydį ir dar daug kitų pasirodymų-fantazija juk beribė.

Šventės su tokios apimties programa būdavo dažnai rengiamos provincijoje. Jubiliejui kukloka...
Į viršų
JonasKr
An Lie 13 2010, 10:56
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Prieš kokia penkiolika metų entuziazmo buvo daugaiu. Pragmatiškumas ir hmmm pilotų amžius jį gerokai sugraužė.
Kęstuti, paramos aviacija gali tikėtis tuo atveju, jeigu ji bus matoma ir suvokiama platesnei visuomeni
Į viršų
JonasKr
An Lie 13 2010, 11:01
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
platesnei visuomenei. Kuo labaiu aviatoriai virs savo sultyse, tuo mažiau bus paramos iš valstybėsd. kodėl mokesčių mokėtojai turi remti individualias pramogas?
Į viršų
NNN
An Lie 13 2010, 11:21
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
JonasKr rašė ...

platesnei visuomenei. Kuo labaiu aviatoriai virs savo sultyse, tuo mažiau bus paramos iš valstybėsd. kodėl mokesčių mokėtojai turi remti individualias pramogas?


Platesnei visuomenei reikia duonos ir žaidimų





[ Redaguota An Lie 13 2010, 11:22 ]
Į viršų
Rolandas
An Lie 13 2010, 11:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
JonasKr rašė ...

platesnei visuomenei. Kuo labaiu aviatoriai virs savo sultyse, tuo mažiau bus paramos iš valstybėsd. kodėl mokesčių mokėtojai turi remti individualias pramogas?

Valstybė remia tik sporto verslą.


[ Redaguota Tr Lie 14 2010, 07:39 ]
Į viršų
NNN
Tr Lie 14 2010, 09:35
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
JonasKr rašė ...

platesnei visuomenei. Kuo labaiu aviatoriai virs savo sultyse, tuo mažiau bus paramos iš valstybėsd. kodėl mokesčių mokėtojai turi remti individualias pramogas?


"Kam tos gėlės, jeigu bulvės žydi?"





[ Redaguota Tr Lie 14 2010, 09:36 ]
Į viršų
JonasKr
Tr Lie 14 2010, 03:24
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
ir iš vyšnių kauliukų spjaudymo galima padaryti komercinį sportą. Bet reikia jį daryti. Kupetos yra nesuvokiamų sportų, bet jeigu juos kažkas kelia, tai ir iškelia.... Sovietmečiu aviacinis sportas buvo reikalingas kaip patriotinis ir karinis rengimas. Aiškus tikslas ir aiški lėšų paskirtis. Dabar visuomenė lengvąją aviaciją mato tik kaip pramogą. Ir tiesos tame daug. Kariškiai ir transportas - kitoje tvoros pusėje. Neblogas buvo šūkis "nuo modelio prie sklandytuvo iš sklandytuvo į lėktuvą". Trūksta vientisumo ir vieningumo. Taigi... o bulvių žiedai irgi labai gražūs, jei įdėmiai pažiūri...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0813sek,0.0104iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,907kb