Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Coyote surinkimas per 4 min 40 sek


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Coyote surinkimas per 4 min 40 sek
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Št Rgs 25 2010, 05:12
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

juozasm rašė ...

Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio?


Jei gamini viena motoskraidykle, tai jai daug to metalo nereikia. Toki nedideli kieki uzsakyti praktiskai neimanoma (pas lietuvos pardavinetojus) o siustis is uzjurio brangu.
Gauti pas Lietuvos skraidyklininkus to aliuminio praktiskai irgi neimanoma.
Todel ir ieskai alternatyvos. O nerudijantis plienas yra labai neblogi alternatyva, gauti nera visiskai jokiu problemu, svorio skirtumas pacio vamzdzio yra labai nedidelis lyginant su aliuminiu. Pvz. naudojamas pilonu gamybai vamdzis is nerudijancio plieno AISI 304 60x40x1,5 sveria 1 metras kazkur 2,3-2,4kg. Tam paciam reikalui naudojamas aliuminio vamzdis berods 65x2,5 (nuo NURS'u) svers kazkur 1,8kg.
Tokio vamzdzio MS reikia kazkur ~4m. Be to virinant is nerudijancio plieno reikia maziau visokiu varztu ivoriu ir pan. kas sveria irgi nemazai, o be to juos dar ir pasigamint reikia.
Į viršų
Audrius
Sk Rgs 26 2010, 12:20
Svečias
Marius rašė ...

juozasm rašė ...

Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio?


Jei gamini viena motoskraidykle, tai jai daug to metalo nereikia. Toki nedideli kieki uzsakyti praktiskai neimanoma (pas lietuvos pardavinetojus) o siustis is uzjurio brangu.
Gauti pas Lietuvos skraidyklininkus to aliuminio praktiskai irgi neimanoma.
Todel ir ieskai alternatyvos. O nerudijantis plienas yra labai neblogi alternatyva, gauti nera visiskai jokiu problemu, svorio skirtumas pacio vamzdzio yra labai nedidelis lyginant su aliuminiu. Pvz. naudojamas pilonu gamybai vamdzis is nerudijancio plieno AISI 304 60x40x1,5 sveria 1 metras kazkur 2,3-2,4kg. Tam paciam reikalui naudojamas aliuminio vamzdis berods 65x2,5 (nuo NURS'u) svers kazkur 1,8kg.
Tokio vamzdzio MS reikia kazkur ~4m. Be to virinant is nerudijancio plieno reikia maziau visokiu varztu ivoriu ir pan. kas sveria irgi nemazai, o be to juos dar ir pasigamint reikia.

Aliuminio santikinis svoris yra 2 nerudyjancio 7 tai nerudijantis yra minimum 3 kartus sunkesnis,o dabar pabandyk isisvaizduoti nerudijancio plieno lonzerona ranso sparne,arba padarykim nerudijanti tokio pat svorio ,kaip aliumini lonzerona.Aliuminis bus 8 kartus stipresnis!!!
Į viršų
AR
Sk Rgs 26 2010, 09:34
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Audrius rašė ...

[
Aliuminio santikinis svoris yra 2 nerudyjancio 7 tai nerudijantis yra minimum 3 kartus sunkesnis,o dabar pabandyk isisvaizduoti nerudijancio plieno lonzerona ranso sparne,arba padarykim nerudijanti tokio pat svorio ,kaip aliumini lonzerona.Aliuminis bus 8 kartus stipresnis!!!


visikai teisingai tik ne aliuminis o duraliuminis. Nes aliuminis kiek lengvesnis tiek is silpnesnis uz pliena. O vat duralis sveria kaip aliuminis o stiprumas artimas plienui. Tik zinoma duralio nesuvirinsi - viskas atnt kniedziu ir sriubeliu turi but
Į viršų
bence
Sk Rgs 26 2010, 11:42
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
ransai kainuoja 60000 euru?
Į viršų
Tinklalapis
Audrius
Sk Rgs 26 2010, 01:53
Svečias
bence rašė ...

ransai kainuoja 60000 euru?

Rikinys apie 25 euru surinktas apie 60000,vokietijoj vienas cia renka intensyviai ir parduoda.Tiksliau reiktu Valdo paklaust daugiau papasakotu.
Į viršų
KL
Sk Rgs 26 2010, 05:29
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Kiek žinau, Sauliukas P. yra didelis tokios schemos (diuralio vamzdžiai ir sunertos fanerinės nerviūros) entuziastas ir dega noru realizuoti pirmai progai pasitaikius.
Kas nori užsisakyti, arba kooperuotis - bandykit kreiptis.
Į viršų
Marius
Sk Rgs 26 2010, 07:50
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Audrius rašė ...

Marius rašė ...

juozasm rašė ...

Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio?


Jei gamini viena motoskraidykle, tai jai daug to metalo nereikia. Toki nedideli kieki uzsakyti praktiskai neimanoma (pas lietuvos pardavinetojus) o siustis is uzjurio brangu.
Gauti pas Lietuvos skraidyklininkus to aliuminio praktiskai irgi neimanoma.
Todel ir ieskai alternatyvos. O nerudijantis plienas yra labai neblogi alternatyva, gauti nera visiskai jokiu problemu, svorio skirtumas pacio vamzdzio yra labai nedidelis lyginant su aliuminiu. Pvz. naudojamas pilonu gamybai vamdzis is nerudijancio plieno AISI 304 60x40x1,5 sveria 1 metras kazkur 2,3-2,4kg. Tam paciam reikalui naudojamas aliuminio vamzdis berods 65x2,5 (nuo NURS'u) svers kazkur 1,8kg.
Tokio vamzdzio MS reikia kazkur ~4m. Be to virinant is nerudijancio plieno reikia maziau visokiu varztu ivoriu ir pan. kas sveria irgi nemazai, o be to juos dar ir pasigamint reikia.

Aliuminio santikinis svoris yra 2 nerudyjancio 7 tai nerudijantis yra minimum 3 kartus sunkesnis,o dabar pabandyk isisvaizduoti nerudijancio plieno lonzerona ranso sparne,arba padarykim nerudijanti tokio pat svorio ,kaip aliumini lonzerona.Aliuminis bus 8 kartus stipresnis!!!



Siaip tai zmogus klause apie MS gamyba, o ne lonzerono svori.......
Į viršų
Audrius
Sk Rgs 26 2010, 08:34
Svečias
[quote]
Audrius rašė ...

Marius rašė ...

juozasm rašė ...

Ir dar vienas klausymas kodėl motoskraidyklių vežimėliams pradėtas naudoti nerūdijantis plienas vietoje duraliuminio?


Jei gamini viena motoskraidykle, tai jai daug to metalo nereikia. Toki nedideli kieki uzsakyti praktiskai neimanoma (pas lietuvos pardavinetojus) o siustis is uzjurio brangu.
Gauti pas Lietuvos skraidyklininkus to aliuminio praktiskai irgi neimanoma.
Todel ir ieskai alternatyvos. O nerudijantis plienas yra labai neblogi alternatyva, gauti nera visiskai jokiu problemu, svorio skirtumas pacio vamzdzio yra labai nedidelis lyginant su aliuminiu. Pvz. naudojamas pilonu gamybai vamdzis is nerudijancio plieno AISI 304 60x40x1,5 sveria 1 metras kazkur 2,3-2,4kg. Tam paciam reikalui naudojamas aliuminio vamzdis berods 65x2,5 (nuo NURS'u) svers kazkur 1,8kg.
Tokio vamzdzio MS reikia kazkur ~4m. Be to virinant is nerudijancio plieno reikia maziau visokiu varztu ivoriu ir pan. kas sveria irgi nemazai, o be to juos dar ir pasigamint reikia.

Aliuminio santikinis svoris yra 2 nerudyjancio 7 tai nerudijantis yra minimum 3 kartus sunkesnis,o dabar pabandyk isisvaizduoti nerudijancio plieno lonzerona ranso sparne,arba padarykim nerudijanti tokio pat svorio ,kaip aliumini lonzerona.Aliuminis bus 8 kartus stipresnis!!!


Kad ir vezimeli konstruosi is nerudijancio jis bus gerokai sunkesnis,o ne keliais kilogramais.
Nerudijanti tik patogu virinti neveikia korozija ,o del svorio tai taikrai problema.



[ Redaguota Sk Rgs 26 2010, 08:39 ]
Į viršų
vytautas 42
Sk Rgs 26 2010, 08:50
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
na , nelabai noreciau sutikt su Audriumi del vezimelio svorio - cia jau buvo sociai prirasyta apie tai , pasakysiu tik tiek , kad darant vezimuka is diuralio , yra daromi ivairus mazgai , daznai yra kisami keli vamzdziai , kaip skraidyklininkai sako - maunamos kojines , dedamos ploksteles , radiusines saibos , varztai - visa tai sveria ir ne mazai , o gaminant is nerudijancio , galima visu tu sujungimo detaliu atsisakyt , paprasciausiai mazga suvirinant , ir tikrai vezimas is nerudijancio nebuna gerokai sunkesnis , nei is diuralio
Į viršų
dainius sa
Sk Rgs 26 2010, 09:00
Svečias
Galetu pakomentuoti svoriu skirtumą ms su suzuki G10 savininkas is Gargždų. Ten kiek mačiau pradžioj buvo viskas iš duralio,paskiau perdarė ir naudojo neržaveiką.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0799sek,0.0102iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,912kb