Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Elektro varikliai


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektro varikliai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Reno
Kt Lap 25 2010, 10:50
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401

666 rašė ...

Stambus lektuvo modelis 20kg su siuo varikliu ir vienu akumu 10S1P 5000 apytiksliai ore prabutu 10-12min....
P.S.Esu girdejes,kad modeliu ir lektuvu savybes skiriasi o bet taciau,elektriniai arkliai gerokai riebesni...


Modelio privalumas, kad jis skradina tik pats save - juk piloto "vežti" jam nereikia. Įsivaizduok, kad vietoje piloto į elektrolėktuvą papildomai pakrautum dar 80-90 kg Li-Po akumuliatorių!

LAK-17b FES sistemos akumuliatoriai sveria 24kg. Remiantis paties V.Mačiulio pateikta informacija jų energijos pakanka valandai:
http://www.front-electric-sustainer.com/


[ Redaguota Kt Lap 25 2010, 10:52 ]
Į viršų
666
Pn Lap 26 2010, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #687
Prisijungta: Tr Lap 24 2010, 02:34
Vieta: Ignalina
Pranešimų: 21
Sveiki kolegos,
Mano klasioko Antano parodytas variklis skirtas dideliems modeliams.Su LAK17 motovienetu ji lyginti manau neverta.
Kalba eina,apie tokio variklio panaudojima BRO-20 tipo sklandytuveliui,arba 2 varikliu panaudojima lektuvui tipo Monet money.
Cia su motovienetu slypi viena klasta,apie kuria papasakosiu.Treciame is mano imestu filmuku matomas modeliukas Katana,variklis jo 0.5Kilovato,baterija 3S1P 2600 LIPO skridimo svoris ~1.3kg trauka ~1.6kg.I vertikale sitas motovienetas jo ispesti nesugeba is kabejimo,tenka nuvirsti ant sparno ir skristi toliau.Sveria motovienetas ~450gr.
Pries parduodamas imeciau gerokai silpnesni ir atitinkamai lengvesni motovieneta su 3S1P 1300 LIPO ~240gr.
Lektuvo dinamika liko ta pati,del pasikeitusios(galines)centruotes geriau kabo,bet figuru istestumas pablogejo del minetos centruotes ir inertiskumo sumazejimo.Nusileidimo,o geriau butu pavadinus parasiutavimo greitis pasikeite kardinaliai i mazesne puse.
Pasikartosiu: RC modelis ne lektuvas,taciau desniai ji veikia tie patys.
Tarkime pavyzdys 1val skrydzio reikia 50kg.akumuliatoriu logiska butu manyti,kad 2val.reiktu 100kg akumuliatoriu.Deja ne,ju uzteks tik ~90min.del padidejusios ikrovos,pabloges kilimo,leidimosi charakteristikos,apkrovos visai konstrukcijai,variklis dirbs didesniu galingumu norint pasiekti ta pati rezultata...
Jei as neteisus,kolegos pataisykit mane.

[ Redaguota Pn Lap 26 2010, 08:40 ]
Į viršų
bence
Pn Lap 26 2010, 10:31
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Vat ir idomu ar yra pigiesne alternatyva nei lak-17 fes?
beje , jusu minetas varikliukas labiau skraidintu lak nei bro-20.vien del kokybes skirtumu.
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Pn Lap 26 2010, 12:22
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
9kW iš 2,5kg sveriančio variklio - tikrai geras rezultatas (supratau, kad iš jo galima išspausti iki 17,5kW, tačiau labai neilgai). Problema,spėju, kad deklaruoti kW gaunami tik esat dideliems sūkiams, tad dedant didesni, nei modelio propeleri jau reikės reduktoriaus. Pirmieji elektroparamotorai dažniausia taip pat būdavo su reduktoriais. Dabar vis daugiau įrenginių su žemasūkiais varikliais, kur propeleris tiesiai ant veleno.
Tačiau atsirado ir pritaikliusių greitaeigius modelių variklius be redukcijos:
http://electricppg.com/Developments/Elektro/Elektro_electric_paramotor.htm

Atkreipiau dėmesį, kad skraidymų "elektrifikacija" ypač domisi slovėnai. Ten, pvz, - LAK-17 FES jėgainės šaknys. APIS EA-1 taip pat kilęs iš tos šalies. Vertas dėmesio šio motosklandytuvo elektrovariklis - EMRAX. Sveria 11kg, tačiau jo nominalus gelingumas -40 a.g. (25kW). Trumpam galima "išspausti" net iki 60 "arklių". Tik kad 8KWh Li-Po baterijos sveria 54kg. Spėju, kad jėgainės kaina taip pat skaičiuojama KiloEurais..
http://www.enstroj.si/Electric-products/emrax-motors.html


[ Redaguota Pn Lap 26 2010, 12:22 ]
Į viršų
666
Pn Lap 26 2010, 01:45
Užsiregistravęs dalyvis #687
Prisijungta: Tr Lap 24 2010, 02:34
Vieta: Ignalina
Pranešimų: 21
Kad yra geresniu ir gerokai brangesniu variantu visi puikiai zinome.Manau,kad reiktu aptarti ar galima panaudoti si motovieneta mazojoje aviacijoje.
Į viršų
gintas
Pn Lap 26 2010, 10:50
Užsiregistravęs dalyvis #10
Prisijungta: An Vas 19 2008, 07:23
Pranešimų: 487
Ačiū už modelių demonstraciją.Fantastika.Manau kad aviakonstruktoriai niekada nedings iš Lietuvos padangės.
Į viršų
Reno
Št Lap 27 2010, 03:58
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
666 rašė ...

Kad yra geresniu ir gerokai brangesniu variantu visi puikiai zinome.Manau,kad reiktu aptarti ar galima panaudoti si motovieneta mazojoje aviacijoje.

Jeigu neklystu, apie būtinus šio "motovieneto" priedus klausė Benas...

[ Redaguota Št Lap 27 2010, 03:58 ]
Į viršų
666
An Lap 30 2010, 08:34
Užsiregistravęs dalyvis #687
Prisijungta: Tr Lap 24 2010, 02:34
Vieta: Ignalina
Pranešimų: 21
Hmmm,taigi lygtais ir atsakiau.kiek regas kainuoja,kiek vienas akumas.trinktelejo tokia mintis,tarkim nedideliam slaitinio tipo sklandytuveliui pritaisius sita Karlsona su uzlygiagretintais 10S4P ~20000 LIPO.Tarkim sklandukas labai lengvas 60KG.,pilotas 85KG,motovienetas 10KG.Pakylam arba su isvilktuvu,arba nuo slaito.Tada jungiam varikli apie 30KG traukos dasideda.Klausimas toks,ar pakaks horizontaliam skridimui su letu kilimu jau pakilus 30KG traukos jeigu sparno plotas apie 10kvadratu,konstrukcija skudurinukas?
Į viršų
Rolandas
An Lap 30 2010, 09:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
666 rašė ...

Hmmm,taigi lygtais ir atsakiau.kiek regas kainuoja,kiek vienas akumas.trinktelejo tokia mintis,tarkim nedideliam slaitinio tipo sklandytuveliui pritaisius sita Karlsona su uzlygiagretintais 10S4P ~20000 LIPO.Tarkim sklandukas labai lengvas 60KG.,pilotas 85KG,motovienetas 10KG.Pakylam arba su isvilktuvu,arba nuo slaito.Tada jungiam varikli apie 30KG traukos dasideda.Klausimas toks,ar pakaks horizontaliam skridimui su letu kilimu jau pakilus 30KG traukos jeigu sparno plotas apie 10kvadratu,konstrukcija skudurinukas?

Paprasta aritmetika.
Skridimo svorį padalinus iš traukos jėgos gausim minimalią aerodinaminę kokybę, prie kurios skrisime horizontaliai, t.y. 155/30. Gaunam 5.17.
Realiai bet koks bent kiek aptakesnis sklandytuvas turės 10 kokybės vienetų, tad pusė traukos liks aukščio ėmimui.
Mūsų atveju skrendant apie 70km/val greičiu, gautume 2m/sek vertikalų greitį-visai neblogai.
Į viršų
AHTAHAC
An Lap 30 2010, 09:08
AHTAHAC
Užsiregistravęs dalyvis #37
Prisijungta: An Vas 26 2008, 08:33
Pranešimų: 692
nepakaks. 30kg traukos nugalėti 30 kg pasipriešinimui prie tarkim 80km/h reikia kokybės kaip pas Lietuvą. Be to skridimas tik horizontaliai ant kilimo-kritimo ribos labai nervams kenkia, paskui grožiui gali atsiliepti...
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1053sek,0.0165iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,913kb