Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / RK-9


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Marius
Kt Bir 21 2012, 08:38
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Rolanadai o kokiu tai tikslu?
"-Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda."
Į viršų
vytas
Kt Bir 21 2012, 10:03
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
gal bus Šarūnui per daug patarėjų,todėl aš tik garsiai mąstau...
jei gerai suprantu tai tas bakelis yra centrinis bakelis,į kurį iš sparnų patenka kuras ,o vėliau iš jo į karbus.Jei jį sumontavus už sėdynių,tai ir jo nesimatytų ir visos vamzdelių raizgalynės.Tačiau,jei jau padaryta priekyje,tai magistralinius vamzdelius tvirtinčiau ne prie priekinių kabinos vamzdžių,bet prie priekinio durų statramsčioarba kitaip(teatleidžia man kalbininkai) prie pagrindinės "stoikės".Po to išlankstyti iš 0,5 mm skardytės apdailines detales,kurios viską paslepia.
Gaila,kad Šarūnas neatvyko pasižiūrėti pas mane Kitfoxo,ten viskas išspresta kuo puikiausiai,nereiktų išradinėti dviračio...
Į viršų
Saras
Kt Bir 21 2012, 11:08
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388

Rolandas rašė ...

-Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda.
-Duslintuvo šilumos ekraną reikėtų tvirtinti ne viena viela, o bent penkiais vielos gabalais, nes vielą pažeidus, visas ekranas atsipalaiduoja.

Nemanau kad kuro vamzdeliai gadins vaizda, o del vielos jei jos niekas netrina ir nedauzo tai simtas metu
Į viršų
Saras
Kt Bir 21 2012, 11:17
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
vytas rašė ...

gal bus Šarūnui per daug patarėjų,todėl aš tik garsiai mąstau...
jei gerai suprantu tai tas bakelis yra centrinis bakelis,į kurį iš sparnų patenka kuras ,o vėliau iš jo į karbus.Jei jį sumontavus už sėdynių,tai ir jo nesimatytų ir visos vamzdelių raizgalynės.Tačiau,jei jau padaryta priekyje,tai magistralinius vamzdelius tvirtinčiau ne prie priekinių kabinos vamzdžių,bet prie priekinio durų statramsčioarba kitaip(teatleidžia man kalbininkai) prie pagrindinės "stoikės".Po to išlankstyti iš 0,5 mm skardytės apdailines detales,kurios viską paslepia.
Gaila,kad Šarūnas neatvyko pasižiūrėti pas mane Kitfoxo,ten viskas išspresta kuo puikiausiai,nereiktų išradinėti dviračio...

To trecio bako nesimatys nes jis po panele ir prietaisu lenta. Uz sedyniu bus bagazas ir jei jis butu ten tai plius penki metrai kuro magistrales . Prie "stoikes" nesigauna bandziau dar didesnis gyvatynas
Į viršų
vytas
Kt Bir 21 2012, 11:56
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers
Užsiregistravęs dalyvis #34
Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49
Pranešimų: 2966
Pas Kitfoxa uz sedyniu taip pat bagazine.taciau as bakeli padariau cilindro formos -plona,bet ilga,todel jis praktiskai "neuzima" vietos,kitaip sakant absoliuciai nemaiso bagazinei.O vamzdelis gaunasi tik vienas ir ilgis jo gal tik 1,5 m.Ji as paslepiau po apdaila is sono,jo absoliuciai nesimato.Man atrodo,kad nupylimo vamzdelis,kuri tu padarei is viso nereikalingas.


[ Redaguota Kt Bir 21 2012, 11:57 ]
Į viršų
AR
Kt Bir 21 2012, 01:44
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Rolandas rašė ...

-Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas.


man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms.
Į viršų
Rolandas
Kt Bir 21 2012, 02:57
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
AR rašė ...

Rolandas rašė ...

-Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas.


man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms.

Gal neįsigilinai į konstrukciją. Linkdama lingė suteikia ratui ir horizontalų ir vertikalų judesį. Kai lingė minkštesnė, abu judesiai didėja. Vienas trūkumas-tokia važiuoklė neturi demferio, tad linkus šokinėti per nelygumus.
Į viršų
Rolandas
Kt Bir 21 2012, 02:58
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Marius rašė ...

Rolanadai o kokiu tai tikslu?
"-Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda."

Dėl gražumo.
Į viršų
AR
Kt Bir 21 2012, 04:35
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Rolandas rašė ...

AR rašė ...

Rolandas rašė ...

-Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas.


man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms.

Gal neįsigilinai į konstrukciją. Linkdama lingė suteikia ratui ir horizontalų ir vertikalų judesį. Kai lingė minkštesnė, abu judesiai didėja. Vienas trūkumas-tokia važiuoklė neturi demferio, tad linkus šokinėti per nelygumus.

as turejau galvoje absoliuciai vertikalia rato apkrovos dedamaja. Tuomet linge butu lenkiama tik del rato asies isnesimo - man atrodo bus kieta vaziuokle- na bet praktika turetu parodyt, gal ir klystu.
Į viršų
Rolandas
Kt Bir 21 2012, 06:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Andriau, kaip sakiau šios važiuoklės vienas nemažas trūkumas-demferio nebuvimas( tačiau jį nesunku primontuot), visi kiti pliusai. Ratas nuo nelygumo eina aukštyn ir atgal-geriau būt negali. Taip dirba Vilgos, Sokatos važiuoklė.Vien vertikali eiga gera tik esant santykinai dideliam ratui ir neduobėtam gruntui(automobilis).
Įsivaizduok kad nedidelis ratas įveikia didelę kliūtį, pvz 300-350 mm ratukas važiuoja per plytą.

[ Redaguota Kt Bir 21 2012, 06:06 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0877sek,0.0093iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,922kb