Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
RK-9 |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Rolanadai o kokiu tai tikslu? "-Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda." | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | gal bus Šarūnui per daug patarėjų,todėl aš tik garsiai mąstau... jei gerai suprantu tai tas bakelis yra centrinis bakelis,į kurį iš sparnų patenka kuras ,o vėliau iš jo į karbus.Jei jį sumontavus už sėdynių,tai ir jo nesimatytų ir visos vamzdelių raizgalynės.Tačiau,jei jau padaryta priekyje,tai magistralinius vamzdelius tvirtinčiau ne prie priekinių kabinos vamzdžių,bet prie priekinio durų statramsčioarba kitaip(teatleidžia man kalbininkai) prie pagrindinės "stoikės".Po to išlankstyti iš 0,5 mm skardytės apdailines detales,kurios viską paslepia. Gaila,kad Šarūnas neatvyko pasižiūrėti pas mane Kitfoxo,ten viskas išspresta kuo puikiausiai,nereiktų išradinėti dviračio... | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | Rolandas rašė ... -Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda. -Duslintuvo šilumos ekraną reikėtų tvirtinti ne viena viela, o bent penkiais vielos gabalais, nes vielą pažeidus, visas ekranas atsipalaiduoja. Nemanau kad kuro vamzdeliai gadins vaizda, o del vielos jei jos niekas netrina ir nedauzo tai simtas metu | ||
Į viršų | | ||
Saras |
| ||
saras Užsiregistravęs dalyvis #701 Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38Vieta: Kauno r Pranešimų: 388 | vytas rašė ... gal bus Šarūnui per daug patarėjų,todėl aš tik garsiai mąstau... jei gerai suprantu tai tas bakelis yra centrinis bakelis,į kurį iš sparnų patenka kuras ,o vėliau iš jo į karbus.Jei jį sumontavus už sėdynių,tai ir jo nesimatytų ir visos vamzdelių raizgalynės.Tačiau,jei jau padaryta priekyje,tai magistralinius vamzdelius tvirtinčiau ne prie priekinių kabinos vamzdžių,bet prie priekinio durų statramsčioarba kitaip(teatleidžia man kalbininkai) prie pagrindinės "stoikės".Po to išlankstyti iš 0,5 mm skardytės apdailines detales,kurios viską paslepia. Gaila,kad Šarūnas neatvyko pasižiūrėti pas mane Kitfoxo,ten viskas išspresta kuo puikiausiai,nereiktų išradinėti dviračio... To trecio bako nesimatys nes jis po panele ir prietaisu lenta. Uz sedyniu bus bagazas ir jei jis butu ten tai plius penki metrai kuro magistrales . Prie "stoikes" nesigauna bandziau dar didesnis gyvatynas | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Pas Kitfoxa uz sedyniu taip pat bagazine.taciau as bakeli padariau cilindro formos -plona,bet ilga,todel jis praktiskai "neuzima" vietos,kitaip sakant absoliuciai nemaiso bagazinei.O vamzdelis gaunasi tik vienas ir ilgis jo gal tik 1,5 m.Ji as paslepiau po apdaila is sono,jo absoliuciai nesimato.Man atrodo,kad nupylimo vamzdelis,kuri tu padarei is viso nereikalingas. [ Redaguota Kt Bir 21 2012, 11:57 ] | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... -Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas. man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | AR rašė ... Rolandas rašė ... -Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas. man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms. Gal neįsigilinai į konstrukciją. Linkdama lingė suteikia ratui ir horizontalų ir vertikalų judesį. Kai lingė minkštesnė, abu judesiai didėja. Vienas trūkumas-tokia važiuoklė neturi demferio, tad linkus šokinėti per nelygumus. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Marius rašė ... Rolanadai o kokiu tai tikslu? "-Matomus kuro sistemos vamzdelius reikėtų dažyti arba rėmo spalva, arba visą vamzdyną slėpti, pvz apsiūti oda." Dėl gražumo. | ||
Į viršų | | ||
AR |
| ||
www.ROTORKLUBAS.lt Užsiregistravęs dalyvis #6 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 3567 | Rolandas rašė ... AR rašė ... Rolandas rašė ... -Priekinės kojos anglinė lingė turbūt bus gerokai per kieta, na bet tai lengvai šalinamas defektas. man rodos, tokios konstrukcijos linge niekada nebus pakankamai minksta vertikaliai (t.y. ratukui judant i virsu), nes jei ji butu minksta vertikaliai - tuomet neisvengiamai butu per liauna horizontalioms apkrovoms. Gal neįsigilinai į konstrukciją. Linkdama lingė suteikia ratui ir horizontalų ir vertikalų judesį. Kai lingė minkštesnė, abu judesiai didėja. Vienas trūkumas-tokia važiuoklė neturi demferio, tad linkus šokinėti per nelygumus. as turejau galvoje absoliuciai vertikalia rato apkrovos dedamaja. Tuomet linge butu lenkiama tik del rato asies isnesimo - man atrodo bus kieta vaziuokle- na bet praktika turetu parodyt, gal ir klystu. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Andriau, kaip sakiau šios važiuoklės vienas nemažas trūkumas-demferio nebuvimas( tačiau jį nesunku primontuot), visi kiti pliusai. Ratas nuo nelygumo eina aukštyn ir atgal-geriau būt negali. Taip dirba Vilgos, Sokatos važiuoklė.Vien vertikali eiga gera tik esant santykinai dideliam ratui ir neduobėtam gruntui(automobilis). Įsivaizduok kad nedidelis ratas įveikia didelę kliūtį, pvz 300-350 mm ratukas važiuoja per plytą. [ Redaguota Kt Bir 21 2012, 06:06 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System