Mano Sparnai: Diskusijos / Sparnų gamyba / Sparnas iš stiklo pluošto.


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Sparnų gamyba
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Sparnas iš stiklo pluošto.
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
KL
Kt Sau 17 2013, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Plastikinis sparnas ir šiaip įdomus projektas.
Ypač kompozitų technologija, pritaikyta vienetinei gamybai.





[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 08:54 ]
Į viršų
Nerijus Korbutas
Kt Sau 17 2013, 09:25
Puslapio įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Št Vas 16 2008, 01:23
Vieta: Raseiniai. Lietuva
Pranešimų: 1797

justas rašė ...

Hm.. as sudejau po tuo linku.. ale:

"[ link=manonuoroda][/link]"



bet kazi kodel nerodo..


Viską padarei gerai, tiesiog ten kur aš įrašiau "NUORODA" - tu neįrašei nieko:
"[ link=manonuoroda]NUORODA[/link]"
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 17 2013, 09:50
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
EG. rašė ...

Kaip jau minejo Rolandas, L13 Blanik profilis neblogas http://www.ae.illinois.edu/m-selig/ads/afplots/naca632615.gif
Nezinia kaip jis dirbtu su plysiniu uzsparniu. Nereik ziuret profilio su dideliu gaubtumu ir Cy, nes gaubtumas didinasi uzsparniu. Profiliu poliariu visokiu yra, gaila dazniausiai tik teoriniu...

Su plyšiniu užsparniu dirba puikiai-visų pirma ant Blaniko. Labai gerai dirba ir RK-5 sparnas, praktiniai rezultatai atitinka teorinius lūkesčius.
Apskritai, plyšinis užsparnis dirba puikiai, jei išpildytos 3 sąlygos:
-Atsilenkimo kampas 40 laipsnių,
-Plyšio dydis 1,5-2 proc. stygos
-Plyšys siaurėjantis, srauto išėjimo zonoje būtinai siauriausias.
Sąlygos nesunkiai išpildomos, tad griekas tokio užsparnio nedaryti.
Į viršų
jankelis
Kt Sau 17 2013, 10:57
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Kaip minėjo Rolandas, 'Rūtoje'[RK-5] yra Blaniko sparno profilis. Su atlenktais 40 laipsnių ir su gazais, laikosi ore prie 55-60 km/h. SU pilnais gazais ir su keičiamu žingsniu maksimaliais leistinais sūkiais pasiekia horizontaliame skrydyje 240km/h. O maksimaqlų keliamos jėgos koeficientą galima išskaičiuoti. Šiuo atveju, skridimo svoris 680kg., plotas 15 kv.m. Žinoma, čia didelę įtaką turi sraigto pūtimas į užsparnius.
Į viršų
justas
Kt Sau 17 2013, 11:36
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Nerijus Korbutas rašė ...

justas rašė ...

Hm.. as sudejau po tuo linku.. ale:

"[ link=manonuoroda][/link]"



bet kazi kodel nerodo..



Oh as asilo kanopa. Aciu Nerijau.




Viską padarei gerai, tiesiog ten kur aš įrašiau "NUORODA" - tu neįrašei nieko:
"[ link=manonuoroda]NUORODA[/link]"


Į viršų
justas
Kt Sau 17 2013, 11:37
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
KL rašė ...

Plastikinis sparnas ir šiaip įdomus projektas.
Ypač kompozitų technologija, pritaikyta vienetinei gamybai.







Formos ispjovimas skart is MDF puikus dalykas. Atkrenta daug darbo bet kur tu Lietuvoi ta CNC rasi.. ypac tokiu matmenu...
Į viršų
Rolandas
Kt Sau 17 2013, 11:41
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Keliamosios jėgos koeficientas gaunasi 2.8. Per gerai kad būtų tiesa. Matyt meluoja greičio prietaisas, bet tendencijos aiškios. Puikios lėktuvo savybės sufleruoja, kad profilis tikrai geras.
O čia lėktuvo RK-5 abrozdėlis:





[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 11:44 ]
Į viršų
jankelis
Kt Sau 17 2013, 11:56
Užsiregistravęs dalyvis #359
Prisijungta: An Kov 10 2009, 07:29
Pranešimų: 316
Čia ne greičio prietaisas meluoja, o propeleris labai daug reiškia. Tupiant, be gazų, su pilnai atlenktais užsparniais ir pilnai ištraukta vairolazde apie 70 km/h..

[ Redaguota Kt Sau 17 2013, 11:58 ]
Į viršų
Saulius P
Pn Sau 18 2013, 08:17
Užsiregistravęs dalyvis #437
Prisijungta: Tr Lie 22 2009, 04:46
Pranešimų: 634
Rolandas rašė ...

Keliamosios jėgos koeficientas gaunasi 2.8. Per gerai kad būtų tiesa. Matyt meluoja greičio prietaisas, bet tendencijos aiškios. Puikios lėktuvo savybės sufleruoja, kad profilis tikrai geras.
O čia lėktuvo RK-5 abrozdėlis:





Isbandyta skrendant poroje. Buvau tikrai nustebes.
Be to dar sraigto traukos dedamoji.
Lektuvo nosis ziurejo nemazu kampu i virsu.

[ Redaguota Pn Sau 18 2013, 08:22 ]
Į viršų
JonasKr
Pn Sau 18 2013, 08:43
skrendam
Užsiregistravęs dalyvis #306
Prisijungta: Pn Sau 09 2009, 09:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 1558
Nusipirkome vienas CNC stakles, perkame dar vienas. Planuose - mokysime joms operatorius... Bet patys specialistų neturime. Visai įmanomas dalykas, kad jomis galima pasinaudoti su tokia sąlyga, kad dirbant bus aiškinama, "kas kur kaip ir kodėl" mūsų žmogui. Veiksmas Vilniuje. Jau esančios staklės, berods, 2 m ilgio detales gali apdorot. Kitos bus didesnės. Jeigu būtų kokių sumanymų, stengčiausi pabūti tarpiniu laideliu.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0728sek,0.0085iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,922kb