Mano Sparnai: Diskusijos / Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai / Šaunuolis


Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vysniukas
An Rgs 10 2013, 12:14
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 756
Čia jo originalo duomenys
http://www.delta-club-82.com/bible/doc/vj23-doc.pdf
Pagal duomenis skrido kaip priklauso, aišku čia daugiau istorija prikelta naujam gyvenimui. Čia yra kietasparnė skraidyklė, analogiškas naujesnis aparatas buvo milenium http://www.delta-club-82.com/bible/469-hang-glider-millennium.htm, bet jau be uodegos, paskui esc, toliau swift. Buvo ir daugiau, bet šie daugiausiai pasiekė gamybos prasme. Milenium geri aparatai, bet gauti jų problematiška, geriausiu atveju amerikoj.
Visi kietasparniai puikūs aparatai, vieni klusnesni, kiti mažiau atleidžiantys klaidas, bet jų didžiausias trūkumas masė.
Mano sparnas 42 kg, bandymams su "moskito" sistema buvau nusivežęs į Panevėžį, buvo karšta, štilius. Starto metu užsparniai papratsai išleisti apie 15-20 laipsnių, tai be sistemos sparno į skridimo ręžimą neįvariau ir prie 55 laipsnių, jėgos neužtenka, tupdymo ręžime užsparniai 70 laipsnių.
Į viršų
ANDRIUS RUD.
Kt Spa 17 2013, 10:19
andrius1
Užsiregistravęs dalyvis #133
Prisijungta: Pr Bir 09 2008, 09:17
Pranešimų: 100
Aciu visiem uz sveikinimus,noretusi daugiau viskokiu pauksteliu padaryt,Ideju pakanka, tik kad letokai darosi.....
Su visokiais motoru perdarymais ir propeleriu drozimais skraidykle VJ-23E uztruko 700val.Praktiskai 3 metus laisvalaikiu.







Į viršų
ANDRIUS RUD.
Kt Spa 17 2013, 10:59
andrius1
Užsiregistravęs dalyvis #133
Prisijungta: Pr Bir 09 2008, 09:17
Pranešimų: 100

Rolandas rašė ...

Sveikinu, darbo tikrai daug įdėta. Tačiau kokia aparato paskirtis, privalumai prieš skraidyklę, parasparnį?

Aciu uz sveikinimus Rolandai.
VJ-23E skraidykle yra kieto sparno ir pilnai valdoma plokstumomis, ko negalima pasakyti apie iprasta motoskraidykle.
Kadangi ji yra 60kg svorio ir startas vyksta su kojom tai jinai priskiriama parasparniu- skraidykliu seimai,kas reiskia jog UK nereikalinga piloto licenzija,draudimas,metinis patikrinimas ir ja galima modifikuoti ir perdarineti.
Tai taspat, kas tureti lektuva skraidykliu klasej.
Be to toki aparata patobulinus galima padaryti lietuviska Swifta. Dar noriu paminet apie istorine verte,nes David Cook( Shadow konstruktorius paskutinej nuotraukoj) perskrido Lamansa su maziausio galingumo motoriukiu 1978m.









Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0866sek,0.0133iš to užklausomsDB užklausos:26. Naudojama atmintis:3,745kb