Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Visi puikiai žinom, kad kas oficialiai sertifikuota aviacijai, parduodama išpūstomis kainomis, nepaisant įrangos "rimtumo". Už mėsmalę ne ką sudėtingesnis elektrinis variklis, jei bus skirtas aviacijai, kainuos žymiai brangiau už, beveik, analogišką, bet sukantį elektromobilio ratus. Stebint dabartines tendencijas, elektrinių jėgainių perspektyvos yra optimistinės ir jų tolimesnį "rimtėjimo" greitį nulems energijos šaltinių tobulinimo tempai. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Dar vienas bandymas su elektra, šiuo atveju - "be lėktuvo", tik atitinkamai apsirengęs pilotas, gal tiksliau - parašiutininkas (skrydis prasideda šuoliu iš orlaivio, o baigiasi - nusileidimu parašiutu)... Energijos rezervas - labai menkas (vos 5 min.), tačiau greitis - jau pretenduoja į "rimtą" - apie 300 km/val. Tik kažkaip sunku patikėti, jog 15kW pakanka skrydžiui kylančia trajektorija apsirengusiam tokiais "rūbais"... ir kokie turėtų būti pečių juostos raumenys, kad ištiestos rankos 300 km/val oro srautą atlaikytų. Straipsnelis (anglų kalba) čia: https://electrek.co/2020/11/06/watch-as-300-km-h-186-mph-electric-wingsuit-powered-by-bmw-takes-flight/?fbclid=IwAR2VOO9z7PD_73Yucdo4ureOMEe30aum392AEbIjFF8P_lcEI8RFWj6r-NQ ... Ir trumpas video: https://www.youtube.com/watch?v=FGhtJnK9ZWA&feature=emb_logo [ Redaguota Pr Lap 09 2020, 01:03 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Elektros varikliai vis labiau lengvėja (kad taip ir baterijos...). 340 "arklių" (250 kW), kurie sveria 15 kg. Tiesa, ši galia - tik ribotos trukmės apkrovai. ilgalaikė - 200 kW, arba 13,3 kW/kg. Reduktorius (motoro sūkiai - 20000 aps/min) ir aušinimo sistema dar pridės kažkiek kg. Bet didžiausios problemos pasipila, kai prie šitų "arklių" prikabini "vežimą" su baterijomis... https://newatlas.com/aircraft/h3x-electric-aircraft-motor-power-density/?utm_source=New%20Atlas%20Subscribers&utm_campaign=104ad3c59c-EMAIL_CAMPAIGN_2020_11_11_01_27&utm_medium=email&utm_term=0_65b67362bd-104ad3c59c-91464405&fbclid=IwAR1xDVwrA4ZhNwDjVs9xnHAt0-uFi_Qu0WZveNcO0J3YFmlhjnhNntTK7oA | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Čia ir visa problemos esmė. Istorija kartojasi. pirmuosiuose garlaiviuose kuras užimdavo tiek vietos, kad naudingam kroviniui vietos beveik nelikdavo. Su elektros varikliais panašiai. Variklis lengvas, kompaktiškas, bet viską gadina energijos šaltinis. bet būkim optimistais. išsprendė problemą su garu, išspręs ir su elektra. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | ,,išsprendė problemą su garu, išspręs ir su elektra." Garlaivių neliko, gal ir elektrinių transporto priemonių neliks? | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Matosi,kad pilietis Rasius turi piktumą ant elektros Pamenu laikus,ne taip ir senus(na bent jau už mane jaunesnius)kai per vieną respublikinį skraidūnų sąskrydį vienas garbus aviakonstruktorius R.Bėkšta ant lentos paišė schemas,rašė formules kad įtikintų visus susirinkusius,jog motoskraidyklė iš esmės skristi negali ,nesaugi ir aplamai kaip po tokia neturi teisės net egzistuoti ... K. Mikalauskas klausėsi lekcijos ir net nebandė prieštarauti autoritetui ...ir neužilgo sekančiame susibūrime Ukmergėje pademonstravo skrydį su pirma MS ant Lietuvos.Negana to davė paskristi visiems,kas tik norėjo, tuo įrodydamas ,kad teoretikai ir visko neigėjai nevisada teisūs Taigi,jeigu visi būtų tokie,kaip Rasius B.ko gero elektra tikrai išnyktų iš transporto. p.s. nesu elektros specas,manau sukurs tuo akumus.Ir dar manau,kad irelektra aišku,kad laikina.Ateis laikai,kai žmogus proto galios pagalba įveiks gravitaciją,ir brozdins visatos platyves...nu toliau ir patys žinote | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Rasius B. rašė ... ,,išsprendė problemą su garu, išspręs ir su elektra." Garlaivių neliko, gal ir elektrinių transporto priemonių neliks? Mano vaikystės laikais geležinkeliuose karaliavo garvežiai. Dyzeliniai lokomotyvai tik pradėjo atsirasti. Išvada: vienos kartos akivaizdoje garą pakeitė vidaus degimo variklis. Todėl, nieko nuostabaus, kad per panašų laiką elektra pakeis vidaus degimo variklius. Lygindamas garo ir elektros variklius, norėjau pasakyti, kad abiem aktuali problema - energijos šaltinis. Garo varikliuose buvo išspręsta naudojant dvigubo, trigubo plėtimosi variklius, taip pat ir garo turbinas. Su elektra - bekolektoriniai varikliai, pažangesni akumuliatoriai. Jeigu su varikliais problema lyg ir išspręsta, tai prie akumuliatorių dar reikia padirbėti. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Garo aviacijoje irgi būta. | ||
Į viršų | | ||
Rasius B. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3265 Prisijungta: Kt Sau 04 2018, 09:00Pranešimų: 47 | ,,elektra pakeis vidaus degimo variklius,, Gal turite argumentų, kodėl taip turėtų nutikti? Piktumo elektrai tikrai neturiu ir sunkiai galiu suprasti, kur yra įžiūrimi elektros pavaros pranašumai, neturint net talpių jos kaupiklių. Jau nekalbant apie sukaupiamos juose energijos kilmę (tos pačios, deginamos, fusilijos). [ Redaguota Sk Lap 15 2020, 06:58 ] | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Rasius B. rašė ... ,,elektra pakeis vidaus degimo variklius,, Gal turite argumentų, kodėl taip turėtų nutikti? Piktumo elektrai tikrai neturiu ir sunkiai galiu suprasti, kur yra įžiūrimi elektros pavaros pranašumai, neturint net talpių jos kaupiklių. Jau nekalbant apie sukaupiamos juose energijos kilmę (tos pačios, deginamos, fusilijos). Dabartinės tendencijos labai aiškios - ieškoma būdų, kuo pakeisti VDV. Kaip seksis - parodys laikas. VDV eros pradžioje taip pat netrūko argumentų pastarųjų neneaudai, - girdi, ar jūs pasitikėsite varikliu, kurio viduje ištisai sproginėja - po kelis tūkstančius sprogimų per minutę... Taip, kad veiktų kompiuteriai, vis dar tenka fosilijas deginti. Bet ar vien tuo apsiribosim? Norvegai hidroelektrinių prisistatė, danai beveik visą jiems priklausančią teritoriją Baltijos jūroje pribadė vėjo turbinų, Vokietijoje - stogai ištisai saulės kolektoriais nukloti, Lukašenka visai šalia Vilniaus atominę bando paleisti ir t.t. Šiemet Lietuvos automobilio rinkimuose iš 30 pretendentų net 10 - elektriniai. Su orlėkiais - žymiai sudėtingiau. Net išsprendus baterijų galvosopį, elektriniai varikliai asocijuojasi, pirmiausia, su propelerių renesansu. Skrydžiams "aplink Lietuvą" tokių greičių, žinoma, pakaktų. Bet Airbus jau paskelbė pradėję projektą su vandeniliu (net 3 skirtingi orlaivių variantai, iš kurių tik vienas propelerinis). Taigi, naujų sprendimų paieška yra procesas, o ne taip, kaip, pvz, su karantinu - nuo šeštadienio privaloma visiems... | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System