Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: BENDRI KLAUSIMAI :: Įvairūs klausimai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Minkštos dangos |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2987 | Čia yra visko,ko širdis geidžia.: http://www.fibermaxcomposites.com/shop/ Nepigu,bet visos medžiagos patikrintos,naudojamos vakaruose. Nors kajakams pilnai pakaktų ir mūsiškų(tiksliau lenkiškų)medžiagų,kurios salyginai pakankamai pigios | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1539 | Rolandai, Kauciukiniai arba dar kitaip 'supercementas' klijai yra naujove mums, o uzsienyje jau 30 metu naudojama.neturi jokio praslydimo ir yra sertifikuoti bei gaminami tik aviacijai. pabandykit su ak-20 nesiuvant aptraukti S formos profilio sparnus ir nulakuot kiek priklauso sluoksniu?As bandziau-nepavyko,teko siut. Uztat puikiai gaunasi su uzsienietiskais dangu klijais. as ir naudoju ak-20 , nes visu pirma pigu ir pakankamai stipru.antra, patogu apklijuot didelius faneros plotus drobe.bet kur vietos abejotinos ar nera reikalaujamo ploto-renkuosi uzsienietiska produkta | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Savadarbis dangos testeris. https://www.facebook.com/rogertrike/videos/1599837043623430/ | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Kai tikrai reik keist dangą ... . | ||
Į viršų | | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2987 | Nesamonė,juk dangas galima siūti ir iš tualetinio popieriaus-kokios ten apkrovos , | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Kur žadėta investicija betsometro pirkimui? | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Keisti dalykai vyksta ... Sulaukiu vis daugiau prašymų pamatuot dangos stiprumą. Klausiu kam to reik? Atsako, kad K.L. rekomenduoja ... tinkamumui Nežinau, ar tikrai taip yra, Kęstutis man nieko nesakė ... . Na, prašo, pamatuoju, Betsometras juk tik vienas Lietuvoje ... . Tačiau, dėl visiško aiškumo norėčiau pasakyt, kad šį prietaisą bei dangos ir siūlių stiprumo matavimo metodiką naudoja TIK Jungtinės Karalystės (GB) BMAA (www.bmaa.org). Ši metodika buvo sukurta TIK tam audiniui, kurį naudoja britų motoskraidyklių gamintojai (P&M, Raven). Aš nežinau kokie dangos bei siūlių atsparumo parametrai sako apie KITŲ audinių būklės tinkamumą skraidymui. Nežinau, ar, tarkim 1300 g. laikanti danga (standartas daugumai senesnių britų sparnų) tikrai tinkama ne britų gamybos sparnui. Pvz. britų P&M gaminio Quik sparno galinės sparno briaunos medžiaga turi laikyt 20 kg. Šio gaminio sparno dangos tikrinimui NENAUDOJAMA minėta "betsometrinė" metodika. Tačiau šio sparno ir dangos audinys yra ne toks, kaip senesnių modelių gaminių, sparno dangos įkrova yra gerokai didesnė, nei "klasikinės" MS. Sumanymas tikrinti sparnų dangas kad ir su Betsometru, kad ir kitokio audinio, nei britų naudojamo, yra geras. Tačiau nederėtų tos patikros naudoti orlaivio tinkamumo pagrindimui. Būtų puiku, jei šalia Betsometro skalėje parodytų stiprumo gramų, dar būtų įrašoma ir tikslus dangos audinio tipas (gamintojas, audinio pagrindas (poliesteras?), svoris, storis, įmirkymo (jei yra) derva ir t.t.). Taip būtų sukaupta statistinė duomenų bazė, kuri po kokių 30 metų galėtų virsti į rimtą patikros metodiką Ką manot? P.S. Betsometrą skolinu, ar matuoju nemokamai. Tačiau kainuoja kelionė ... | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Matai, kad apart anglus nelabai kas ir matuoja. Nes patys gamintojai net nenurodo tokos informacijos. Jei nurodytu būtu lengviau kontroliuoti. Kažkur jau forume rašiau, ruseliai su tokio tipo testeriu tikrina sparnų audinį ir siūles, bet anot jų jei nelaiko kažkur 5 kg- šūds ne medžiaga. Kuom jie tai motyvuoja- neaišku. [ Redaguota Pr Bal 24 2017, 09:19 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2893 | Va jų tema http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1266485283/all | ||
Į viršų | | ||
šermukšnis |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #695 Prisijungta: Kt Grd 02 2010, 08:25Pranešimų: 60 | Не подскажете, как там у вас с тканью для обтяжки авиатехники - у вас выпускают некоторый аналог сикканайта. Вероятно, фильтровальная для молочной промышленности.Klausia Vladimiras Meglinskis. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System