Mano Sparnai: Diskusijos / Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt. / reikalinga navigacija


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Prietaisai. Navigaciniai, variklio darbo ir kt.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
reikalinga navigacija
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
vytautas 42
An Vas 10 2015, 11:27
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2166
buvo toks nuotykis , kai pries 9 metus pirma karta vaziavau uz mokini su autoveziu , paklausiau vairuotojo - mokytojo - ar navigacija turim ? , tai atsake idomiai - po ,,spalniku " visa kruva tu navigaciju t.y. zemelapiu
Į viršų
Reno
An Vas 10 2015, 11:41
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1095
Tikri ULO pilotai, skirsdami su tikrais ULO gali naudotis dar viena tikros navigacijos priemone - vietinių gyventojų apklausa Tiesiog prisiminiau vieno tikro ULO piloto, skraidančio tikru ULO, pasakojimą, kaip kažkur, Lietuvos periferijoje kitas tikras ULO pilotas buvo sustabdęs automobilių eismą, kad nuo kelio galėtų pakilt visa eilė kitų tikrų ULO. Visa tai varuotojams buvo pateikta, kaip "kariniai manevrai".

[ Redaguota An Vas 10 2015, 11:42 ]
Į viršų
Algis
An Vas 10 2015, 01:16
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1943
Skridimas aplik Lietuvą. Berods 1991 m., kažkur Tešlių raj., apie 6-7 MS (netikri ULO ), ir ne karinės pratybos. Ten tik buvo kolizija su vienu ūkiniku. Žadėjo kviesti policiją, a.a. RD prisistatė ir parodė pažymėjimą...
Į viršų
Tinklalapis
NNN
An Vas 10 2015, 02:00
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721

Reno rašė ...

Tikri ULO pilotai, skirsdami su tikrais ULO gali naudotis dar viena tikros navigacijos priemone - vietinių gyventojų apklausa Tiesiog prisiminiau vieno tikro ULO piloto, skraidančio tikru ULO, pasakojimą, kaip kažkur, Lietuvos periferijoje kitas tikras ULO pilotas buvo sustabdęs automobilių eismą, kad nuo kelio galėtų pakilt visa eilė kitų tikrų ULO. Visa tai varuotojams buvo pateikta, kaip "kariniai manevrai".


Taip, be abejo Dar gyvenviečių pavadinimus galima pasiskaityt (tik reik laidų dairytis) - ir taip darėm Taip, ir eismą stabdėm su a.a. Rimu - jis su VRM kepure, o aš su KAM .

Tai yra tikroji romantika O skrydis pagal kursą, su gps ... fui ... nuobodybė




[ Redaguota An Vas 10 2015, 06:47 ]
Į viršų
Algirdas L
An Vas 10 2015, 02:13
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 426
Jaunimas gali nesutikti, bet NNN teisus - 100 metų lakūnai skraidė po pasaulį su kompasu, žemėlapiu ir laikrodžiu.Ir dabar skrydžio egzamino su GPS laikyti neleis.
Į viršų
vysniukas
An Vas 10 2015, 03:13
Užsiregistravęs dalyvis #360
Prisijungta: Tr Kov 11 2009, 11:41
Pranešimų: 749
Pas mane Garmin Maps76, senelis,nespalvotas, su dviem akumais laiko 24 valandas. Puikus aparatas, ekranas ryškus prie bet kokio apšvietimo, nebijo vandens, hermetiškas, varžybom ir šiaip pasiskraidymams pilnai pakanka.
Su žemėlapiais skrendant nepamirškit mastelio galvoj perjungti . Man taip buvo skrendant su oro balionu, aš buvau šturmanas, pilotas liepė, upelį surasti, o šalia jo turėjo būti sankryža, į kurią markerį reikėjo numesti. Žemėlapiai pas juos su visais krūmais mastelio tiksliai nepamenu, bet lyg tais 1-20000 ar 1-10000, diena prieš tai skraidžiau varžybose su paprastu kelių žemėlapiu 1-500000. Skridom žemai ieškau tolumoj, bet ten vien laukai, paskui žvilgt žemyn, kad mes šalia to upeliūkščio, pasirodo startavom penki šimtai metrų nuo jo, o skridom iki jo dešimt minučių. Paskui jau navigacija galvoj susitvarkė, kai mastelį perjungiau.
Į viršų
Marius
An Vas 10 2015, 03:19
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2735
Nežinau aš prie jaunimo ar .... bet su kai kuo nesutiksiu:
1. GPS (aviacinę) navigaciją naudoju jau gal kokius 7m per tą laiką nei karto nebuvo problemos, kad pakibtu ar dar ką. Tiesiog kaip ir visą kitą įranga turi paruošti ir patikrinti.
2. Kadangi mūsų Lietuvėlė nėra didelė, tai jei bent kartą matei jos gaublį, tai praktiškai nei žemėlapis nei GPS nereikalnga, išskyrus atvejus kai dalyvauji varžybose ar skrisdamas maršrutu gali "užkabinti" kokią draudžiamą zoną. Pas mane GPS tai automatinis flightbook'as- nereik galvos sukt ir kažką skaičiuoti.
3. O turėjimas tiek žemėlapį tiek pieštuką ar laikrodį- negarantuoja, kad viskas bus ok. Taip man buvo per LR čempionatą Utenoje, kai kylant gal kokių 20m aukštyje (tokią kaip Kęstučio parodyta navigaciją), pūstelėjęs vėjas perlenkė per pus, sulaužė ir nupūtė su visu žemėlapiu. Teko skristi pagal pasirašytą legendą (kryptis, atstumas, ~ laikas) ir kelias foto.... nagi nepasiklydom
4.O "senovėj" ir skraidėt kitokiais aparatais, negi ir dabar sakysit kad reik skristi tokiais, nes anksčiau taip buvo..?
Į viršų
NNN
An Vas 10 2015, 03:49
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5721
Marius rašė ...

Nežinau aš prie jaunimo ar .... bet su kai kuo nesutiksiu:
1. GPS (aviacinę) navigaciją naudoju jau gal kokius 7m per tą laiką nei karto nebuvo problemos, kad pakibtu ar dar ką. Tiesiog kaip ir visą kitą įranga turi paruošti ir patikrinti.
2. Kadangi mūsų Lietuvėlė nėra didelė, tai jei bent kartą matei jos gaublį, tai praktiškai nei žemėlapis nei GPS nereikalnga, išskyrus atvejus kai dalyvauji varžybose ar skrisdamas maršrutu gali "užkabinti" kokią draudžiamą zoną. Pas mane GPS tai automatinis flightbook'as- nereik galvos sukt ir kažką skaičiuoti.
3. O turėjimas tiek žemėlapį tiek pieštuką ar laikrodį- negarantuoja, kad viskas bus ok. Taip man buvo per LR čempionatą Utenoje, kai kylant gal kokių 20m aukštyje (tokią kaip Kęstučio parodyta navigaciją), pūstelėjęs vėjas perlenkė per pus, sulaužė ir nupūtė su visu žemėlapiu. Teko skristi pagal pasirašytą legendą (kryptis, atstumas, ~ laikas) ir kelias foto.... nagi nepasiklydom
4.O "senovėj" ir skraidėt kitokiais aparatais, negi ir dabar sakysit kad reik skristi tokiais, nes anksčiau taip buvo..?



Ne, žinoma, kad ne, bet, o kur tuomet romantika? Iššūkiai? Kodėl visi aikčioja pamatę "vintage" orlėkius, va R.K. gamina Anbo II? Kodėl žavisi odiniais šalmais, metalu rėmintais akiniais, baltu šaliku?

Taip, jei iššūkis yra skrydis iš Utenos į Sidnėjų, tai taip, gal ir smagiau būtų su Virus, Sinus, pilna elektronine ekipuote. Bet juk laksto žmonės, draskomi vėjų, skalbiami liūčių su motoskraidyklėm į tą Sidnėjų, jau, kaip mes iš Utenos Kaunan (nors ... sorry ... kada paskutinį kart? )!!!

Viskas todėl, kad žmogus su minimalia įranga maksimaliai patikrina save, savo gebėjimus, valią, ištvermę, pilotavimo meną, reakciją ir viską, kad išgyventų. Štai, kur romantika Romantika tuomet, kai instruktorius išmokina neužsimušt tupiant ir paleidžia "solo", ir pats visko išmoksti, pabūni ir W&O Wright'ais, ir S.Darium ir S.Girėnu (pabandykit be radijo, be GPS per Atlantą), ir O.Lilientaliu ir t.t. Kodėl britai ir prancūzai vis dar laksto per Lamanšą? Juk tik 30 km ... su šiuolaikine technika ... , bet va, čia ir visas "kaifas", kad ta "šiuolaikinė" su tabaluojančiais laidais, plevėsuojančiais sparnais, galinčiu bet kada užgest varikliu ir suteikia tą nepakartojamą atradimo ir savęs nugalėjimo jausmą

Pagalvokit



[ Redaguota An Vas 10 2015, 03:56 ]
Į viršų
vytautas 42
An Vas 10 2015, 04:08
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2166
čia vienas pilietis temos pradžioje kaip ir navigaciją norėjo lygtais pirkt ...
Į viršų
Algirdas L
An Vas 10 2015, 05:46
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 426
Taigi mes ir svarstom, ar reikia tą ,,navigaciją,, iš karto pirkti ...
Aš su GPS skraidau 22 metus ir kažkada seniau už ŠIlutės link Nidos dingdavo palydovai ir atsirasdavo prie Nidos, nejauku, rusų siena čia pat.Tada padeda kompasas.
Apskritai lėktuve dažniausiai genda elektronika, vadinasi nepatikima, nebent dubliuota, sertifikuota ir nauja.
P.S. Kaip lakūnai senovėje surasdavo tašką taigoje, Arktyje, vandenyne ? Ten žemėlapis bevertis.
GPS labai geras daiktas, bet tik kaip pagalbinis.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1511sek,0.0136iš to užklausomsDB užklausos:31. Naudojama atmintis:3,936kb