Mano Sparnai: Diskusijos / Sklandytuvai. Motosklandytuvai / l 55 SPATZ vs KA 6


Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Haplitas
Pn Kov 13 2015, 03:28
Užsiregistravęs dalyvis #3200
Prisijungta: Št Rgs 27 2014, 09:45
Vieta: klaipeda
Pranešimų: 15
sveiki. girdejau, zvirbliukas lb nunesamas vejo o kaip su ka 6 ? juk jo mase tik ant 30 kg didesne, be to kaktinis skerspjuvis ar pavirsiaus plotas didesnis. kaip su tuo ka 6 ?
Į viršų
bence
Pn Kov 13 2015, 06:37
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
su L-spatz esu priskraides apie 120 val.Su ka-6 apie 30val.Ir su abejais teko skraidyt marsrutus iki 260 km ilgio.Abu sklandytuvai lengvi, jautrus, lengvai valdomi ir tikrai neissikiria minetom savybem, kad viena vejas nupucia, o kito jau ne...Vejas itakoja visus:ir lengvus medinukus ir dviviecius ilgasparnius su balastu.
Jeigu klausimas kurio sklandytuvo poliare geresne, tai atsakymas konkretus-ka6.
Į viršų
Tinklalapis
Haplitas
Sk Kov 15 2015, 08:16
Užsiregistravęs dalyvis #3200
Prisijungta: Št Rgs 27 2014, 09:45
Vieta: klaipeda
Pranešimų: 15
Tiksliai poliares primiršau. Beje, žvirblis ANNEX 2 sąraše. O Ka6 lyg ir ne. Kiek tai turėtų įtakoti pasirinkimą?
Į viršų
bence
Sk Kov 15 2015, 09:52
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Kai kurie zvirbliai gali but ir ne annex2 sarase, reik ziuret pagal serijos numerius, bet betkokiu atveju, rasant prasyma CAA jis atsiduria vel tame paciame sarase (skraidant Lietuvoje). Ka 6 jau skaitosi sertifikuotas ir rimtas kapitalinis remontas arba dideliu palauzimu remontai gali but daromi tik aviacineje imoneje.Praktikoje, naujiems biuleteniams ivykdyti ar smulkiam remontui pakanka licencijuoto techniko paraso.O laiko tarpas tarp kapitaliniu remontu yra neapibreztas t.y. 'pagal bukle'.Taigi, jei sklandytuvas geros bukles, ji gali eksplotuot be remonto desimtimis metu.
Ka-6 gal malonesni vairai (kaip su vairo stiprintuvu), geresne poliare.Bet reikia labiau saugoti fanerini liemeni.Bendram angare ta daryti labai sunku.
Spatz skrieja puikiai ir paciame centriuke, bet reikia dirbti eleronais, bet poliare greiciau linksta nei ka6.
Siulau luktert siltesniu oru ir pabandyt abu sklandytuvus
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Pr Kov 16 2015, 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Egon'as Scheibe "Žvirblį" kūrė kaip "visuomeninį" mišrios konstrukcijos (medis/metalas) sklandytuvą, kurį iš rinkinių galėtų susirinkti net patys klubai. Pirmaisiais sklandymo dešimtmečiais "negamyklinė" sklandytuvų statyba buvo įprasta praktika.
Rudolfas Kaiser'is Ka-6 "pirmagimį" - 100% medinuką - taip pat konstravo, kaip modernišką laisvalaikio aparatą. Prototipo sparnai buvo 14m. Tačiau Aleksandras Schleicher'is, kurio įmonėje dirbo Ka-6 konstruktorius, greitai pajuto "aukso gyslą", ypač po to, kai FAI oficialiai įteisino standartinę sklandytuvų klasę. Sparnus pailginus iki 15m buvo pripažintas geriausiu to laikmečio varžybiniu "standartu". Aptakesnis liemuo, laminarinis NACA serijos sparnų profilis, modenesni oro stabdžiai (Schempp-Hirth sistemos) ir kiti tam laikmečiui novatoriškesni sprendimai lėmė geresnes sklendimo savybes, lyginantu su "Žvirbliuku". Tai netruko įrodyti ir su Ka-6 pasiektos pergalės Europos bei Pasaulio sklandymo čempionatuose. Kažkada buvęs medinukų "etalonu" Ka-6 su "Žvirbliuku" negali konkuruoti kaina (net ir dabar analogiškos techninės būklės L-Spatz kainuoja pigiau). Na, o minėtų sklandytuvų skridimo savybes, manau, geriausia palygint gali Benas, nes nemažai paskraidė su abiem. Aš esu turėjęs Ka-6CR bei Ka-6E (naujausia "šeštuko" modifikacija) ir skrydžius abiem tipais prisimenu su didžiausiu malonumu.
Į viršų
Haplitas
Sk Bal 12 2015, 08:13
Užsiregistravęs dalyvis #3200
Prisijungta: Št Rgs 27 2014, 09:45
Vieta: klaipeda
Pranešimų: 15
Ka- 6 CR PE modifikacija t.y. stabilas- aukščio vairas viename. Čia geras dalykas ar nelabai? Šiuolaikinių sklandytuvų nėr taip konstruktyviai padaryta.
Į viršų
bence
Sk Bal 12 2015, 10:22
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
Anksciau darydavo: Cobra, Cirrus ir t.t. bet matyt sudetingi mechanizmai ir menka aerodinamine nauda priverte gamint standartinius vairus.Vienintelis ipatumas tai, kad tokio tipo vairai yra jautresni
Į viršų
Tinklalapis
Reno
Tr Bal 15 2015, 01:18
Užsiregistravęs dalyvis #664
Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44
Pranešimų: 1401
Beveik visi šiuolaikiniai sklandytuvai yra su "T" tipo uodega. Tokios uodegos standumas mažesnis ir įprastą stabilizatoriaus+aukštumos vairo sistemą čia realizuoti paprasčiau. Klasikinėje uodegoje, ypač jei horizpntali plokštuma yra liemens projekcijoje, valdomo stabilizatoiaus konstrukcija pasiteisina. Panašu, kad ir Ka-6iems su "pendulum elevator'iais" (PE) problemų mažiau - pakanka peržiūrėti šio sklandytuvo techninių direktyvų sąrašą ( http://www.alexander-schleicher.de/tm-lta-wa/tm-flugzeuge/ka6-technische-mitteilungen/), kuriame matyti, kad valdomo stabilizatoriaus eksploatacija paprastesnė (bent jau kol kas). Ka-6 valdomo stabilizatoriaus konstrukcija išspręsta labai paprastai, o jo montavimas - labai patogus ir greitas. Tokia uodega panaudota visuose KA-6E bei motorizuotame variante - ASK-14. Nedažnai pasitaikantį PE tipo stabilizatorių "CR" modifikacijoje vertinčiau kaip privalumą (tai, žinoma, mano asmeninė nuomonė).
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0610sek,0.0065iš to užklausomsDB užklausos:27. Naudojama atmintis:3,814kb