Mano Sparnai: Diskusijos / Technologijos / Suvirinimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Technologijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Suvirinimas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
EG.
Pn Kov 06 2020, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Vamzdelį virinant ant pačio galo gaunasi krateris. Kame reikalas? Į vidų paduodu dujų 5l/min,aparatą pareguleves kad lankas uzgestu po 1.5s,dujos dar irgi paduoda 1.5s kai atleidžiu mygtuką. Kas dar gali būt?

Į viršų
Rolandas
Pn Kov 06 2020, 11:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5163
Turbūt neteisingai nustatytas užbaigimo režimas. Turi užbaigt daug mažesne srove nei virina. Yra ūkiškas būdas to išvengti-baigęs virinti nuvesk degiklį pusę cm į neįkaitusią vietą ir užbaik.
Į viršų
EG.
Pn Kov 06 2020, 02:59
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Ne, nustatęs kad sumažėja iki 5amp. Į vidų leidžiant srautą 7ltr/min reikalai pagerėjo. Kiek patsai leidi, Rolandai?
Į viršų
Rolandas
Pn Kov 06 2020, 04:25
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5163
Nežinau. dažniausiai naudoju savo ūkišką metodą, jei nesigauna su aparatu.

Šiaip reikia eksperimentuot. 5A ko gero per maža užbaigimo srovė. Bandyk didint. Gal reikėtų kokio ketvirtadalio darbinės srovės.
Į viršų
EG.
Pn Kov 06 2020, 09:07
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Aš turėjau galvoj kiek argono paduodi į vamzdelio vidų. Nepaduodant siūlė gaunasi koreta iš vidinės pusės, tokia siūlė iš išorės atrodo gerai, bet dėl vidinių defektų nepraeina švietimo. Nesunkiai matosi prapjaunant netoli siūlės.
Į viršų
Rolandas
Št Kov 07 2020, 07:05
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5163

EG. rašė ...

Aš turėjau galvoj kiek argono paduodi į vamzdelio vidų. Nepaduodant siūlė gaunasi koreta iš vidinės pusės, tokia siūlė iš išorės atrodo gerai, bet dėl vidinių defektų nepraeina švietimo. Nesunkiai matosi prapjaunant netoli siūlės.


Argono slėgis viduje turi būti mažas, tik toks kad išstumti deguonį. Praktiškai taip ir gaunasi nesandariai užkišus vamzdelio galus. Argono padavimas reguliuojamas taip, kad pūstų silpna srovele į veidą, ausį. Jei slėgis per didelis-neina užbaigti siūlės. Metalas tiesiog išpučiamas. Gal čia ir susidaro tas tavo minimas krateris?
Argonas viduje naudojamas tik nerūdijančiam plienui.
Kai kada vietoje argono naudojamas padėklas-sakysim suvirinant dvi plokšteles.
Į viršų
EG.
Sk Kov 08 2020, 08:56
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 333
Buvau primiršęs, kad tai tik nerūdijančiam plienui. Man vamzdelį reikia virint 10-14mm diametro iš nerūdijančio. Sunku susigrabaliot tokį mažą. Čia tie krateriai dažniausiai gaunas dėl aparato nenureguliavimo. Žiūriu pilna video ir teorijos. Daug kur akcentuoja virint didesne srove, nes mažiau prakaitinamas metalas dėl greitesnio vielos vedimo. Bet kai vamzdelio skersmuo centimetras tai nelabai tokį greit apvirinsi perimetru.

[ Redaguota Sk Kov 08 2020, 08:58 ]
Į viršų
Marius
Sk Kov 08 2020, 08:03
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2790
Pas mane ant degiklio 8ltr nustatyti.
O vidun kaip mokė, tai 2-3 kartus mažiau nei ant degiklio.

[ Redaguota Sk Kov 08 2020, 08:04 ]
Į viršų
AR
Kt Kov 12 2020, 02:07
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3544
Marius rašė ...

Pas mane ant degiklio 8ltr nustatyti.
O vidun kaip mokė, tai 2-3 kartus mažiau nei ant degiklio.


cia nerudyjanciam 8 ltr/min?
Į viršų
Marius
Kt Kov 12 2020, 03:35
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2790
5-8ltr, priklauso koks elektrodo storis, tūta, metalo storis, siūlės tipas ir pan.
Dažniausia iš akies matai ar dar maža ar ne.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1592sek,0.0261iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,920kb