Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-III |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Priimant, kad variklis AI-14 su viskuom svers 240kg, o propas 30kg, ir du pilotai po 100kg, centruotė gaunasi 25%. Bet kai sėdi tik pirmasis pilotas, centruotė 10.5%, o kai tik antrasis pilotas - 19.5% . Žodžiu, centruotė su tokiu sunkiu varikliu kiek per daug priekinė. Pasversim tiksliai, kiek svers variklis ir patikslinsim, kiek svers uodegos plokštumos. Tada bus aišku, ar teks perstumti sparną ar ne. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Pasitarus su Rolandu pakoregavom orientacinius svorius. Propas 25kg, variklis 210kg, uodegos plokštumų bendra masė 20kg. Gavosi toks vaizdelis: Su priekyje pilotu 19% VAS Su gale pilotu 29% VAS Su abiem pilotais 35% VAS Taigi, iš esmės, sparno perstumti nereikėtų. Ir pagrindinio piloto vieta- antroji. Taip kaip ANBOII , pirmoj vietoj vienas pilotas sėdėti negalėtų. Pradedam projektuoti sparną. vienas_pilotas_gale_su_210kg_varikliu.pdf | ||
Į viršų | | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Stumt sparno nereikia,jis ir taip streliskas. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Jau turime antrajį AI-14r. Ir šitas atrodo gražiai, pilnai sukomplektuotas. Iš dviejų tikrai surinksime vieną. Bet svarbiausia, turime variklio meistrą. UAB Aviamotorai , Erikas Stauskas. Savo jėgomis Suremontuosime variklį ir suvirinsime liemenį, pagaminsime propelerį. Gal dar važiuoklę. O visa kita priklausys nuo to kaip seksis generalinio rėmėjo paieškos. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Bandant perprasti važiuoklės konstruktyvą, naudojam vienintelį išlikusį brėžinį "varžtų pakeitimo schema" ir keletą nuotraukų. Mazgai sunkiai įžiūrimi ir bandau pradžiai tik perprasti jų principą. Gal kas galite nurodyti kur rasti tokių pat važiuoklių brėžinius kitiems lėktuvams. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Šįkart bandome pilnai suprojektuoti liemenį. Bežiūrint į nuotraukas, raibuliuoja akys. Bandome surinkti kiekvieną vamzdelį. Būtų gerai jūsų visų pastabos, kad ko nepraleidus.. anbo-iii_remo_struktura_2018.11.11_suspausta.pdf | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Dėl šis santvaros daug diskutavom su Arvydu ir jo sūnumi Tomu. Dar daug neaiškių vietų, tad tautos nuomonės labai naudingos. Būtų puiku, jei šalia šių brėžinukų būtų tuo pačiu masteliu pridėti ir Anbo 2 santvaros brėžiniai. | ||
Į viršų | | ||
Arvydas ANBO2 |
| ||
Kiekvienas statome savo bažnyčią Užsiregistravęs dalyvis #3176 Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55Pranešimų: 247 | Toliau dirbam su liemens konstrukcijom. Atėjo eilė sėdynėms. Įdomus dalykas kad ANBO III antrojo piloto sėdynė yra supaprastinta ir pakeliama. Teko perprojektuot kad ji būtų patogi, bet liktų pakeliama. Įdomu, kokiems tikslams daryta tokia "sulankstoma" sėdynė. Liemens nuotrauka 1 puslapyje. Kadangi planuojame kad vienas pilotas turės skristi antroje sėdynėje, reikia kad ji būtų patogi. | ||
Į viršų | | ||
sky76v |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #3230 Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42Pranešimų: 764 | Kadangi iki ANBO-IV „trečiukai“ naudoti kaip žvalgybiniai – tikriausiai pakeliama, kad žvalgas galėtų atsistoti prie kulkosvaidžio. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | sky76v rašė ... Kadangi iki ANBO-IV „trečiukai“ naudoti kaip žvalgybiniai – tikriausiai pakeliama, kad žvalgas galėtų atsistoti prie kulkosvaidžio. Panašu į tai. Nuotraukoje matyti kad antroje kabinoje yra ištisinės grindys-kad būtų patogu stovėti, sukiotis. ( 1 nuotrauka) Dar yra nuotrauka-prie dešinio lėktuvo šono ties antra kabina masyvūs kronšteinai-matyt foto aparatui tvirtinti. O čia kulkosvaidžio ratas. Tikrai pilotas ten negali sėdėti (5 nuotrauka) http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?56015 Bet tai ir šaunu-papildoma atrakcija nenusižengiant istorinei tiesai. Ieškosim kulkosvaidžio. Ir svarbiausia-antroje kabinoje nėra valdymo. Tai reikštų kad pirma kabina pagrindinė, antra skirta žvalgui. Kadangi antra kabina arčiau svorio centro nei Anbo2, žvalgo svorio pokyčiai turėjo mažesnę įtaką nei Anbo 2. O čia matyti kad lėktuvas ore, pilotas tik priekinėje kabinoje (53 nuotrauka) http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?56015 [ Redaguota Št Lap 17 2018, 05:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System