Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-III


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-III
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Arvydas ANBO2
Tr Geg 02 2018, 10:18
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Priimant, kad variklis AI-14 su viskuom svers 240kg, o propas 30kg, ir du pilotai po 100kg, centruotė gaunasi 25%.
Bet kai sėdi tik pirmasis pilotas, centruotė 10.5%, o kai tik antrasis pilotas - 19.5% . Žodžiu, centruotė su tokiu sunkiu varikliu kiek per daug priekinė. Pasversim tiksliai, kiek svers variklis ir patikslinsim, kiek svers uodegos plokštumos. Tada bus aišku, ar teks perstumti sparną ar ne.



Į viršų
Arvydas ANBO2
Pn Geg 04 2018, 10:09
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Pasitarus su Rolandu pakoregavom orientacinius svorius. Propas 25kg, variklis 210kg, uodegos plokštumų bendra masė 20kg.
Gavosi toks vaizdelis:
Su priekyje pilotu 19% VAS
Su gale pilotu 29% VAS
Su abiem pilotais 35% VAS

Taigi, iš esmės, sparno perstumti nereikėtų. Ir pagrindinio piloto vieta- antroji. Taip kaip ANBOII , pirmoj vietoj vienas pilotas sėdėti negalėtų.
Pradedam projektuoti sparną.


vienas_pilotas_gale_su_210kg_varikliu.pdf
Į viršų
EG.
Št Geg 05 2018, 12:36
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Stumt sparno nereikia,jis ir taip streliskas.
Į viršų
Arvydas ANBO2
Pr Rgp 13 2018, 09:46
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Jau turime antrajį AI-14r. Ir šitas atrodo gražiai, pilnai sukomplektuotas. Iš dviejų tikrai surinksime vieną. Bet svarbiausia, turime variklio meistrą. UAB Aviamotorai , Erikas Stauskas.

Savo jėgomis Suremontuosime variklį ir suvirinsime liemenį, pagaminsime propelerį. Gal dar važiuoklę. O visa kita priklausys nuo to kaip seksis generalinio rėmėjo paieškos.

Į viršų
Arvydas ANBO2
Sk Lap 11 2018, 04:56
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Bandant perprasti važiuoklės konstruktyvą, naudojam vienintelį išlikusį brėžinį "varžtų pakeitimo schema" ir keletą nuotraukų. Mazgai sunkiai įžiūrimi ir bandau pradžiai tik perprasti jų principą. Gal kas galite nurodyti kur rasti tokių pat važiuoklių brėžinius kitiems lėktuvams.





Į viršų
Arvydas ANBO2
Pr Lap 12 2018, 11:31
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Šįkart bandome pilnai suprojektuoti liemenį. Bežiūrint į nuotraukas, raibuliuoja akys. Bandome surinkti kiekvieną vamzdelį. Būtų gerai jūsų visų pastabos, kad ko nepraleidus..
anbo-iii_remo_struktura_2018.11.11_suspausta.pdf
Į viršų
Rolandas
An Lap 13 2018, 11:56
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Dėl šis santvaros daug diskutavom su Arvydu ir jo sūnumi Tomu. Dar daug neaiškių vietų, tad tautos nuomonės labai naudingos.
Būtų puiku, jei šalia šių brėžinukų būtų tuo pačiu masteliu pridėti ir Anbo 2 santvaros brėžiniai.
Į viršų
Arvydas ANBO2
Pn Lap 16 2018, 08:39
Kiekvienas statome savo bažnyčią
Užsiregistravęs dalyvis #3176
Prisijungta: Sk Vas 23 2014, 08:55
Pranešimų: 247
Toliau dirbam su liemens konstrukcijom. Atėjo eilė sėdynėms. Įdomus dalykas kad ANBO III antrojo piloto sėdynė yra supaprastinta ir pakeliama. Teko perprojektuot kad ji būtų patogi, bet liktų pakeliama. Įdomu, kokiems tikslams daryta tokia "sulankstoma" sėdynė. Liemens nuotrauka 1 puslapyje.
Kadangi planuojame kad vienas pilotas turės skristi antroje sėdynėje, reikia kad ji būtų patogi.




Į viršų
sky76v
Pn Lap 16 2018, 11:19
Užsiregistravęs dalyvis #3230
Prisijungta: Sk Bir 12 2016, 10:42
Pranešimų: 764
Kadangi iki ANBO-IV „trečiukai“ naudoti kaip žvalgybiniai – tikriausiai pakeliama, kad žvalgas galėtų atsistoti prie kulkosvaidžio.
Į viršų
Rolandas
Št Lap 17 2018, 08:38
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

sky76v rašė ...

Kadangi iki ANBO-IV „trečiukai“ naudoti kaip žvalgybiniai – tikriausiai pakeliama, kad žvalgas galėtų atsistoti prie kulkosvaidžio.

Panašu į tai.

Nuotraukoje matyti kad antroje kabinoje yra ištisinės grindys-kad būtų patogu stovėti, sukiotis.
( 1 nuotrauka)
Dar yra nuotrauka-prie dešinio lėktuvo šono ties antra kabina masyvūs kronšteinai-matyt foto aparatui tvirtinti.
O čia kulkosvaidžio ratas. Tikrai pilotas ten negali sėdėti (5 nuotrauka) http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?56015
Bet tai ir šaunu-papildoma atrakcija nenusižengiant istorinei tiesai. Ieškosim kulkosvaidžio.

Ir svarbiausia-antroje kabinoje nėra valdymo. Tai reikštų kad pirma kabina pagrindinė, antra skirta žvalgui. Kadangi antra kabina arčiau svorio centro nei Anbo2, žvalgo svorio pokyčiai turėjo mažesnę įtaką nei Anbo 2.

O čia matyti kad lėktuvas ore, pilotas tik priekinėje kabinoje (53 nuotrauka) http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?56015

[ Redaguota Št Lap 17 2018, 05:38 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0691sek,0.0085iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,913kb