Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Elektra |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Elektra |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
vytas |
| ||
nespjauk į vandenį,jei nieks jo negers Užsiregistravęs dalyvis #34 Prisijungta: Pr Vas 25 2008, 09:49Pranešimų: 2966 | Vakar po šio Renato posto jau norėjau parašyti -o kur dingo Rasius B? ..Ogi niekur nedingo,budi Rasiau,jeigu ką-čia konstruktorių forumas,o ne visko neigėjų,plokščiažemininkų ar šeip pesimistų Gal parašyk,ką esi nuveikęs elektros srity,,kas tau nesigavo ,ar dėl ko nesigauna. Kaip gerai palygino elektromobilius su mobiliaisiais vienas žmogelis:- pradžioje mobilieji buvo plytos dydžio,baterijos užtekdavo labai trumpai,ryšys prastas.Ir palyginkim juos su šių dienų išmaniaisiais,Tel.Yra skirtumas?Jei visi būtų pesimistai rasiai,tai vis dar tebeskambintume iš tel. būdelių.. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Rasius B. rašė ... Kuo jis pranašesnis už paprastą sraigtasparnį? O kuo šis "turbo-elektro-kukurūzas" su amerikietišku turbininiu ir 8 elekriniais varikliais yra pranašesnis už standartinį AN-2. Na ir kas, kad gali skristi 36 km/val greičiu, kai "paprastas" sraigtasparnis sugeba vietoje kyboti https://www.youtube.com/watch?v=sI32NIvjvic https://www.reddit.com/r/WeirdWings/comments/orylwp/antonov_an2_modified_with_8_electric_engines/ [ Redaguota Kt Lie 29 2021, 12:40 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Gerai kažkas komentaruose parašė: Если задом не может летать,то ГОСприёмку не пройдёт. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Keistas aparatas. Kad ir elektrinis, bet labai jau triukšmingas - daugiau ūžia, nei kad skrenda, tiesiog "balzamas" elektroskeptikams https://www.youtube.com/watch?v=XuvLtkvpksM | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Tai tik konstruktoriaus išradimo džiaugsmas, kaip ir daug kitų. Kol nebus atrastas elektros perdavimas kažkokiomis bangomis būdas, akumuliatoriai didelės perspektyvos transporte neturi. Na tinka sklandytuvams pakelti, dronams, paspirtukams, po ežerą paplaukiot, miesto transportui, o toliau? Stebiuosi, kaip greitai propaganda paveikia žmones, net žinančius fiziką. P.S. Ir pirmasis automobilis buvo elektrinis, bet atrado naftą, ir daug. | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Daugiau vaizdo medžiagos apie tą keistą, "juoda muse" (BlackFly) pavadintą daiktą su 8 elektros varikliais, lakiojantį "ant batareikų". Įdomu, kas valdė jo trumpą skrydį - kabinoje sėdėjusi mergina ar ja pasinaudota tik įspūdžiui sustiprinti, o tikrasis pilotas liko ant žemės prie kompiuterio ... https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=br7wOgQ-VOI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR05uOuVqMdlfDZb6YRXNijN-PIgaJifpI94C8YxXs8PaGZxTAP1JlHRXe4 | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Kaip Lak-16 patapo "elektroliotu"... https://modelist-konstruktor.com/razrabotki/nebesnyj-elektrolet?fbclid=IwAR3qxLiPxZGLOXTHJl2EmAFUCjKndfslwK9E8-1LmyLlkILaKtRma38-f9w | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Na ką, panašu, kad ateityje ir chemines trąšas iš lėktuvo barstysime ekologiškai ... https://www.youtube.com/watch?v=LPAPt5kDwpU | ||
Į viršų | | ||
Reno |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #664 Prisijungta: Kt Spa 21 2010, 05:44Pranešimų: 1401 | Yra toks posakis - kodėl paprastai, jei galima sudėtingai. Prieštaringą reputaciją Lietuvoje pelnęs Merlin šiuo atveju tampa dar sudėtingesnu - su DEP-OD (Distributed Electric Propulsion - On Demand) sistema. Ženkliai prailginto sparno galuose įmontuota po elektros variklį su propeleriu. Jėgainės elementai "paslėpti" sparne, tačiau tie plyšiai už lonžerono eleronų projekcijoje... Elektros variklių trauką valdo kompiuteris (kol valdo...). Anot autoriaus, tai užtikrina puikų pavaldumą pagal išilinę ašį nuo 0 km/val. Minimalus greitis - 45 km/val. Startui (ir tūpimui) pakanka vos 20-30 pėdų tako (iki 75% mažiau, nei įprastam Merlin). Ir visa tai "telpa" į ULO svorio ribas. Kompiuteriai, žinoma, tobulėja ir "Fly by Wire" sistemos įsitvirtino jau ne tik kariniuose bei komerciniuose civiliniuose orlaiviuose. Teigiama, kad elektronika dabar jau yra patikimesnė už mechaniką. Gali būti... https://www.youtube.com/watch?v=Gaah_1WBViU | ||
Į viršų | | ||
NNN |
| ||
NNN Užsiregistravęs dalyvis #14 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56Pranešimų: 5732 | Buvo toks sprendimas (propai plyšiuose) įgyvendintas Lietuvoje, berods, 1978 metais, svadarbėje konstrukcijoje. Konstrukcija krito (nulėkė eleronas, spėjama, dėl sraigto sukeltų aerodinaminių jėgų), pilotas žuvo. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System