Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Idomus konstrukcinis sprendimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Idomus konstrukcinis sprendimas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
Kt Geg 01 2008, 06:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Visom keturiom pritariu Juozui.
Į viršų
Marius
Št Geg 03 2008, 02:32
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892

Kęstutis rašė ...

taigi, taigi....štai kur teisingas kelias.....o kai kurie - suzuki....100 AJ....nesamonė


Na Kestuti nemetik akmenu i kitu darza, as niekad netvirtinau, kad Suzuki idealus variklis, bet niekad ir nesakiau kad koks Rotax yra nesamone.......kiekvienam savo. O jei jau taip nori, pasimk popieriaus lapeli ir paskaiciuok kiek tau kainuos variklio isigijimas ir kokios 300h skrydzio. Negi visi tie kurie skraido Suzukiais, VW, Subaru ar Hondom visisikai neismaneliai ir nemoka skaiciuoti....?
Į viršų
Juozas
Sk Geg 04 2008, 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Bet koks lėktuvas tam tikra prasme yra kompromisų rinkinys. Variklio parinkimas taip pat. Kiekvienas stengiasi kaip geriau, o gaunasi kaip visada...
Į viršų
NNN
Pr Geg 05 2008, 10:33
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Marius rašė ...

Kęstutis rašė ...

taigi, taigi....štai kur teisingas kelias.....o kai kurie - suzuki....100 AJ....nesamonė


Na Kestuti nemetik akmenu i kitu darza, as niekad netvirtinau, kad Suzuki idealus variklis, bet niekad ir nesakiau kad koks Rotax yra nesamone.......kiekvienam savo. O jei jau taip nori, pasimk popieriaus lapeli ir paskaiciuok kiek tau kainuos variklio isigijimas ir kokios 300h skrydzio. Negi visi tie kurie skraido Suzukiais, VW, Subaru ar Hondom visisikai neismaneliai ir nemoka skaiciuoti....?


Atsiprašau....aš ne apie asmenis, o apie komponuotę....atsiprašau

Taip...skaičiuojant išlaidas, taip, bet juk ne išlaidose esmė - o skrydžio smagume. Jai jau norima mažesnių išlaidų, tai reik silpnesnį varikliuką (arba visai be variklio), geresnės kokybės sparną...va tada tai skrydis O šiaip, tai gaunasi bulvių sodinimo ar tręšimo mašina, darbinis arklys, o ne sparnuota svajonė.....


[ Redaguota Pr Geg 05 2008, 10:38 ]
Į viršų
Marius
Pr Geg 05 2008, 04:47
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių.
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18
Vieta: Visaginas
Pranešimų: 2892
Kestuti o kuris is musu islaidu neskaiciuoja? Primesk su Suzukiu su 20ltr. as galesiu gal kokias 3 h skristi o su dvitakciu (nesakysiu kokiu) na biski daugiau valandos, gal 1,5h. vat ir skirtumas ar perki ir perki benza ir skrendi, ar skrendi ir skrendi ir perki benza
Į viršų
Juozas
Pr Geg 05 2008, 09:01
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Matematika paprasta: dvitaktukui reikia apie 350 gramų vienai AG per valandą, keturtakčiui apie 250. Įvertinant kad su keturtakčiu varikliu lėktuvas bus sunkesnis, tai tų AG reikės truputį daugiau. Tačiau dvitakčiam pridėkim dar tepalą.
Į viršų
Rolandas
Pr Geg 05 2008, 10:47
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Variklio ekonomiskumas beveik antraeilis dalykas, jei geras lektuvo aptakumas, jei oro sraute nera nereikalingu lynu, vamzdziu ir kitu aerodinaminiu siuksliu, jei sparnu plotas ir midelis nera beprotiskai dideli, jei liemeni aptekantis srautas teka tolygiai-be staigiu krypties keitimu, jei nera grubiu aerodinaminiu klaidu. Skaiciavimu cia net nereikia-uztenka sveiko proto...
Į viršų
Algis
An Geg 06 2008, 07:09
algis
Užsiregistravęs dalyvis #12
Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25
Vieta: Elektrėnai
Pranešimų: 1981
Rolandas rašė ...

Variklio ekonomiskumas beveik antraeilis dalykas, jei geras lektuvo aptakumas, jei oro sraute nera nereikalingu lynu, vamzdziu ir kitu aerodinaminiu siuksliu, jei sparnu plotas ir midelis nera beprotiskai dideli, jei liemeni aptekantis srautas teka tolygiai-be staigiu krypties keitimu, jei nera grubiu aerodinaminiu klaidu. Skaiciavimu cia net nereikia-uztenka sveiko proto...


Na tada belieka vienintelis tinkamas skraidymo aparatas - 0sklandytuvas. Ir kuo aukstesnes aerodinamines kokybes.
Į viršų
Tinklalapis
Rolandas
An Geg 06 2008, 08:21
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
LABAI TEISINGAI SUPRATAI!
Nebutinai sklandytuvas, tiesiog padoriai padarytas aparatas.
Stai pavyzddiui apvalus sparno spyris skrendant 140 km/val greiciu duoda apie 30 kg pasipriesinimo. Profiliuotas spyris duoda 1 kg pasipriesinimo. Lyg ir viskas aisku, ar ne?
Į viršų
AR
An Geg 06 2008, 12:54
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
o kam skristi 140 km/h? juk galima 70 km/h ir spyrio pasipriesinimas bus 7 kg


as cia vis apie savo nuomone - visokiu aparatu yra ir visokiu reikia (ivairios paskirties )
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0762sek,0.0070iš to užklausomsDB užklausos:30. Naudojama atmintis:3,904kb