Mano Sparnai: Diskusijos / Kiti lėktuvo gamybos klausimai / Idomus konstrukcinis sprendimas


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Kiti lėktuvo gamybos klausimai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Idomus konstrukcinis sprendimas
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Rolandas
An Geg 06 2008, 02:18
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

AR rašė ...

o kam skristi 140 km/h? juk galima 70 km/h ir spyrio pasipriesinimas bus 7 kg


as cia vis apie savo nuomone - visokiu aparatu yra ir visokiu reikia (ivairios paskirties )


o kam 7 kg jei tada pasipriesinimas tesiektu kelis simtus gramu? Juk nevaziuji su savo masina nuleistomis padangomis ar uzverztais stabdziais.
Kiekvienas skraidymo aparatas turi optimalaus aerodinaminio tobulumo ribas. Skaraidykle ar autozyra nepadarysi su aerodinamine kokybe 20, taciau siekti kuo mazesnio pasipriesinimo tiesiog butina, nes skristi bus pigiau, ekologiskiau, saugiau.
Į viršų
AR
An Geg 06 2008, 07:01
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
o jeigu prie lengvojo automobilio prikabintas didelis 50 kvadratu stabdymp parasiutas ar tuomet labai tures reiksmes padangu priputimo lygis bendram pasipriesinimui ?

butent tokia situacija yra su autozyrais, sraigtasparniais, skraidyklem, parasparniais ir pan letais aparatais kuriu fiuzialiazo pasipriesinimas tesudaro menka dali bendro pasipriesinimo.

O pvz kad ir Wilga, kuria jus kritikuojate, sutinku kad jos aerodinamika ne saldainis taciau lektuvas puikiai dirba savo darba (mazais greiciais tempia daug is labai mazu aiksteliu). Ir bent jau as nezinau mazesnio, pigesnio (ekslpoatuoti) ar kitaip geresnio aparato kuris turetu tokias STOL savybes kaip Wilga su sklandytuvu ant uodegos. Jei toki zinote ir man parodykit
Į viršų
Rolandas
An Geg 06 2008, 08:13
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Autoziras-gal, taciau skraidykles siuolaikinis sparnas tikrai turi gera kokybe, ko gero apie 20, pataisykit mane specialistai.Parasparniai irgi visai neblogai sklendzia. Lieka pasirinkimas- arba tvarkai aptakuma arba kabini brangesni, galingesni varikli.
Wilga- neracionalumo virsune, brandaus socializmo produktas. Tuomet tikrai nieko taupyti nereikejo, zinoma ir benzino. Mazas resursas, mazas atsparumas, didzioji galingumo dalis sunaudojama paciam lektuvui ore laikyti, buksiravimui lieka nedaug. netycia sustojus varikliui nera kada rinktis aiksteles, tupi vos ne tiesiai po savim. Lektuvas dazniausiai sudauzomas.
Pigumas???
Lektuvai gauti dykai, taciau variklio tarpremontinis resursas-800 val, remonto kaina 50.000 lt, tad valandziuke "dovanoto" variklio resurso- 63 lt. Benzinas-tepalai dar 200 lt, minimalus aptarnavimas, lektuvo prieziura jau ir gerokai virs 300 valandos savikaina.Nemazai, ar ne?
Puikiai buksiruoja visi be isimties lektuvai, turintys tinkama greiciu diapozona ir galingumo atsarga.Ypac populiarus "Piper poni" skirtas zemes ukio darbams ir turintis turbosraigtini varikli.
Be geresnio aptakumo, Wilgai labai reiktu spyrinio sparno. Tai leistu lektuva gerokai aplengvinti, tuo paciu sustiprinant.
Į viršų
Juozas
An Geg 06 2008, 08:38
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Kodėl tik sklandytuvas turi būti kuo aukštesnės aerodinaminės kokybės? Pasižiūrėkit į amerikiečių žvalgybinį U-2. Pagal paskirtį tolimų skrydžių lėktuvas, o pagal aerodinamiką - didelis motosklandytuvas su reaktyviniu varikliu. Pasidomėkit su kokio galingumo varikliais kyla motosklandytuvai (kiek tenka kilogramų vienai AG) ir suprasit kiek reiškia gera aerodinamika, net prie nedidelių greičių.

[ Redaguota Sk Geg 18 2008, 09:37 ]
Į viršų
vincas
Sk Bir 08 2008, 01:31
Užsiregistravęs dalyvis #44
Prisijungta: Št Kov 01 2008, 07:21
Pranešimų: 3
O pasiziurekit i bet kuri reaktyvini avialaineri -tai jug didziulis motosklandytuvas.
Į viršų
Audrius
Sk Bir 08 2008, 02:55
Svečias
Tai tada An-2 taip pat moto sklandytuvas.

[ Redaguota Sk Bir 08 2008, 02:57 ]
Į viršų
Rolandas
Sk Bir 08 2008, 05:17
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Geras lektuvas, taciau labai neekonomiskas, del biplanams budingu bedu-mazas proilgis, zalinga sparnu tarpusavio saveika.Teko skraidyti apie 300 val
Valandai 200 ltr benzo, todel skraidoma tik isimtiniais atvejais: parasiutistams metyti, truputi zemes ukio darbams.
Į viršų
Vld
Sk Bir 08 2008, 07:17
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Chebra, jūs biški nusivažiavot į lankas. AN-2 yra transportinis lėktuvas. skirtas pervežti krovinius, ir atlikti visokius kitokius darbus. Jis buvo suprojektuotas kai nafta kainavo turbūt 5 dolerius už bačką beigi vadovaujantis tam tikra filosofija kuri buvo grįsta to meto geopolitinėmis realijomis: politinė santvarka, šalies mastai, prasta infrastruktūra. Šiandien mes gyvename kitu laikmečiu, politika kita, šalis kita ir infrastruktūra irgi kita. Ir kiek kainuoja naftos bačka visi turbūt irgi žinot. Ir kas svarbiausia: mėgėjiškos aviacijos tikslai yra visai kiti nei komercinės. Atitinkama ir lėktuvai ir varikliai yra visai kiti. Todėl mano požiūriu klube skraidyti Wilgomis yra visiška nesąmonė. o AN-2 bendrovės vis dar randa darbo. Dažniausiai, Afrikoj, bet randa. Pvz estai juos sėkmingai naudoja durpynų gesinimui, nes kiti variantai paparsačiausiai neįmanomi. Kaip aviacinis būdas, turėtų būti labai pigus, manau. Aišku mes Lietuvoj susimokam už tai kad kariškiai su malūnais Neriją gesintų... Kas pigiau aiškint turbūt nereikia...
Į viršų
Audrius
Sk Bir 08 2008, 08:10
Svečias
Kaip Juozas raso U-2 didelis moto sklandytuvas su reaktyviniu varikliu,tai An-2 truputi mazesnis ir ekonomiskesnis ,aisku cia reikia truputi daugaiu pinigu negu su motoparasparniu,bet i ji ir chebros galima daugiau pasiimti.

[ Redaguota Sk Bir 08 2008, 08:10 ]
Į viršų
Vld
Sk Bir 08 2008, 08:21
Užsiregistravęs dalyvis #18
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 12:29
Pranešimų: 220
Chebros, alaus, meškeres, grilį, mergų
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0664sek,0.0086iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:3,899kb