Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: Lietuvoje statyti skraidymo aparatai. Konstruktoriai |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Stol CH 701 |
Eiti į puslapį >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Tomas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #7 Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 10:31Pranešimų: 179 | Sveiki, Perkelkim diskusija apie si orlaivi i sia skilti. Lietuvoje vienas ch 701 skraido, butu malonu, jeigu gamintojas prisijungtu prie sios temos, patalpintu lektuvo gamybos nuotrauku. Man sis lektuvas patinka: 1. Yra detalus breziniai. 2. Turi priesparni, nereikia isitemti del greicio stebejimo. 3. Pilnai metalinis, gerai ekplotuojasi lauko salygomis 4. Graziai skraido: http://www.youtube.com/watch?v=DbBb_IuT1_o | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | 5.su geru varikliu butu neblogas buksas. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Jei užsimaučiau trumpą sijonėlį, prisidažyčiau ir pasivadinčiau mis Lietuva, sukelčiau tik juoką. Tuo tarpu šis lėktuvas pavadintas STOL visai tokiu nebūdamas. Kad galėtų taip vadintis, privalo turėti gerus užsparnius. Su esamu sparnu jis net iš tolo nepasiekia Cy max, galimo tokiam sparnui. -Dėl kampuoto, neaptakaus liemens ir sparno aerodinaminė kokybė žema, kuro sąnaudos gerokai didesnės nei aptakių lėktuvų. Sustojus varikliui, sudėtingas avarinis tupdymas-lėktuvas nesklendžia. -Sudėtingas gaminti. -Daugiau atlenkus flaperonus didelė tikimybė nutrūkti srautui, labai suprastėja valdymas. -Reikėtų sakyti ne gražiai skraido, o gražiai nufilmuota. Tai labai skirtingi dalykai. Vilnietis Aleksandras su kolega Juozu vieną tokį lėktuvą pagamino, planavo iškart gaminti ir antrą, tačiau idėjos atsisakė. | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | Koks pas juos variklis buvo? | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | yra ir buvo suzuki G16 konversija su savadarbiu dirziniu reduktoriumi,dirba patikimai ir be jokiu problemu,galingumas 92aj | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | cia izvelgiu isankstini nusistatyma: perziurejau visus crash reportus- ne vieno del nutrukusio srauto del flaperonu ar kazko panasaus.Savininkai kaip tik pabrezia kad tupdymas be variklio Saugus.Sutikciau tik del kuro sanaudu ir del gamybos jei gamini pagal brezinius.Darant is rinkinio problemos del sudetingumo tikrai nera.O tupimo-kilimo duomenys kalba uz save, tiesa jie su 912 rotaksu... su suzukiu, kamazo ar dar kokiu varikliu gali ir aplamai neskristi, tad siulyciau diskutuoti remiantis orginalaus lektuvo charakteristikom | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | A jums vis nepabosta apie auto variklius varyt? HONDA-ZC (1,6, 115 a.g.) du karbai: https://www.youtube.com/watch?v=G8SsZYaLSdw&feature=youtu.be žiūrėkti nuo 1:15 min. [ Redaguota Sk Lap 02 2014, 07:53 ] | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | bence rašė ... cia izvelgiu isankstini nusistatyma: perziurejau visus crash reportus- ne vieno del nutrukusio srauto del flaperonu ar kazko panasaus.Savininkai kaip tik pabrezia kad tupdymas be variklio Saugus.Sutikciau tik del kuro sanaudu ir del gamybos jei gamini pagal brezinius.Darant is rinkinio problemos del sudetingumo tikrai nera.O tupimo-kilimo duomenys kalba uz save, tiesa jie su 912 rotaksu... su suzukiu, kamazo ar dar kokiu varikliu gali ir aplamai neskristi, tad siulyciau diskutuoti remiantis orginalaus lektuvo charakteristikom deja, nors ir kaip besistengtum su kamazo varikliu ultralengvo lektuvo nesukursi nors pesrsiplesk, bet aotokonversijos realybe placiai paplitusi visam pasaulyje, kaip skrenda butent Aleksandro lektuvas niekam ne naujiena-puikiai...paklauskim jo paties...kolega... | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #20 Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19Vieta: Kaunas Pranešimų: 1535 | As ir neteigiu, kad autokonversija yra blogai.Tiesiog bandau issiaiskinti, kuo tas ch-701 toks jau blogas.Tad bandziau spet, gal motoras sunkus? Konstrukcija gavosi sunkesne? Is kur tie dideli smukos greiciai, kad net i aikstele be variklio neina nutupt? siaip labia keista, visas pasaulis skraido ir nesiskundzia minetom problemom,Butu tikrai idomu isgirst savininko nuomone. P.S. Prisiminiau tokia diskusija is rusu forumo.Tiksliai nepamenu temos, bet berods apie argo lektuveli.Nu zodziu nusipirko ruselis Rotaksa.Sveiko neipirko tai teko kapitaliai remontuot.Na ir apie pirmus rezultatus iskarto forume didelem raudonom raidem: Rotaksas ''gavno'' tokio shudo dar nesu mates...Zinoma, visi apake!Kaip cia dabar, taigi rotaksas! Puola dalint patarimus, klausineja apie parametrus ir t.t. O rotakso seimininkas vis deda motora i suns dienas, tik pabaigoje lyg tarpkitko uzsimindamas , kad remontui pritaikinejo agro, auto ir moto technikos guolius, riebokslius, stumokline grupe ir t.t. [ Redaguota Sk Lap 02 2014, 09:39 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Skraidžiau su Aleksandro STOL-u, normalus lėktuvas, kokybė gal 8, tūpti į aikštelę galima. Šiek tiek sunkokas ir skamba kaip gitara, reikėtų garso izoliacijos. ,,Atgimimui,,flaperonus visais režimais bandžiau atlenkti iki 40 laipsnių - srautas netrūksta. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį >> | |
Powered by e107 Forum System