Mano Sparnai: Diskusijos / Variklių skyrius / Jabiru 2200-Rotax 912 UL


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Jabiru 2200-Rotax 912 UL
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Turbavykas
Kt Sau 27 2011, 04:36
Užsiregistravęs dalyvis #515
Prisijungta: Pn Sau 08 2010, 10:05
Pranešimų: 95

vytas rašė ...

Kažkaip čia jau susivėlė begalė informacijos.Pvz ,Limbach 2000 sveria 74 Kg.Tai ar daug jau sunkesnis už Rotax 912?
BMW yra pakankamai sunkus-kai viską sukrauni-žiūrėk ir kone 100 kg gaunasi.Be to jie tinka skraidyklėm ir lėktuvėliam su stumiančiais sraigtais,bet bogai užsirekomendavo lėktuvuose įkišti po kapotu dėl problemų su aušinimu.
Kas dėl Smarto, tai koks tikslas jį dėt,jei jo kaina kaip R912,be to dar reikia daryt reduktorių??
Galim burt ,kaip norim,visi keliai veda į Rotax-ą



O kaip koks BMW M52B28? Sitas gana senokas, bet jis visiskai aliuminis, ten nera net gilziu!!! Turetu buti lengvas, beto VANOS, elektroninis degimas, 2.8l, 6 kausai ir 193 AJ.
Į viršų
justas
Kt Sau 27 2011, 05:38
Užsiregistravęs dalyvis #2
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 06:03
Vieta: LONDON
Pranešimų: 1620
Man atrodo Nerijau rakink tema nes vel bilen kas gausis
Į viršų
Saras
Pn Sau 28 2011, 12:44
saras
Užsiregistravęs dalyvis #701
Prisijungta: Kt Grd 09 2010, 11:38
Vieta: Kauno r
Pranešimų: 388
VyTis rašė ...

http://moto.allegro.pl/silnik-widlasty-i1426685183.html
va , dek sita , tikrai arkliu uzteks

TEN TIK MULIAZAS
Į viršų
Rolandas
Kt Vas 03 2011, 09:22
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Saras rašė ...


Is silpnesniu tai butu ROTAX 582 tuo labiau kad ir visas paruosimas butent jam bet nesinori per visa KTT lekti

Dėl galingumo bėdos nebus, bent pradžioj. Problema kita-didokos kuro sąnaudos, ne toks tolygus darbas kaip 912, mažas resursas, nepakankamas patikimumas.
Viską apsprendžia piniginės storis.
Tačiau kai lėktuve viskas pritaikyta Rotax 582, keisdamas variklį, keisi visą priekinę dalį-rėmą, variklio dangčius, važiuoklę. Be galo neracionalu, prarasi pusmetį. Tikrai paskraidyčiau kažkiek su 582. Išaiškėtų ir daugiau trūkumų, o tada jau galima ir rimčiau perdaryti.
Į viršų
vytautas 42
Kt Vas 03 2011, 09:28
VyTis
Užsiregistravęs dalyvis #79
Prisijungta: Pr Bal 07 2008, 05:23
Vieta: Panevėžys
Pranešimų: 2361
dar nepamirskim ir to , kad dedant 912 -ą , jei pries tai buvo 582 , turetu truputi keistis centruote - variklis tai gerokai sunkesnis
Į viršų
Dainius Z
Kt Vas 03 2011, 09:41
Užsiregistravęs dalyvis #726
Prisijungta: An Sau 25 2011, 09:59
Pranešimų: 86
Keiciau 582 i jabiru2200 paskui i 912 praktiskai centruote juntamai nekito.
Į viršų
NNN
An Geg 03 2011, 12:00
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Jabiru variklis atsisakė ... nulėkė kažkokia vožtuvų kėliklio detalė.

Visa istorija čia:

" Jabiru 2200 Engine Failure - Forced Landing on the Beach
A partial power loss due to Jabiru 2200 engine failure forced me to land my Alpi Pioneer 200 CS-UPK on a beach in Portugal ... without a scratch ...
No. 3 cylinder exhaust valve adjuster jumped out ...
More details, pictures, video and portuguese authorities (GPIAA) official report:

http://portugalfotografiaaerea.blogspot.com/2010/06/aterragem-forcada.html

and

http://portugalfotografiaaerea.blogspot.com/2010/06/avaria-de-motor.html

PS: Use google-translator bar on the right side o the page to obtain english text version ..."

Su Google vertėju galima išsiverst iš Portugalų kalbos


[ Redaguota An Geg 03 2011, 12:00 ]
Į viršų
KL
Tr Lap 19 2014, 08:52
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:59
Pranešimų: 969
Dėl Jabiru variklio:
Australų aviacinė valdžia (CASA) dėl didelio Jabirų variklio nepatikimumo ruošiasi taikyti jiems apribojimus. Kol kas tai konsultacijos ir projektai, bet reikia žinoti ir įvertinti:
http://www.casa.gov.au/scripts/nc.dll?WCMS:STANDARD::pc=PC_102279
Kiek žinau, Lietuvoje jų nedaug - tiki keli.
Čia galima rasti aptarimą:
http://www.homebuiltairplanes.com/forums/firewall-forward-props-fuel-system/20318-trouble-jabiru-australian-casa-restrictions-proposed.html

[ Redaguota Tr Lap 19 2014, 08:53 ]
Į viršų
PovilasK
Tr Lap 19 2014, 10:31
Povilas
Užsiregistravęs dalyvis #549
Prisijungta: Kt Kov 11 2010, 10:53
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 739
http://www.casa.gov.au/scripts/nc.dll?WCMS:STANDARD::pc=PC_102279

Accordingly, while CASA works with Jabiru to identify the causes of these engine failures and to implement appropriate corrective actions, CASA proposes a set of operating limitations on Jabiru powered aircraft.

Tiksliau būtų: planuoja taikyti apribojimus tol, kol pavyks nustatyti priežastis ir bus įgyvendinti reikalingi pakeitimai.
Į viršų
Tinklalapis
bence
Tr Lap 19 2014, 11:30
Užsiregistravęs dalyvis #20
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 11:19
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1535
kas eksplotuoja jabiru, galiu pakonsultuot ka reik perdaryt, kad isvengti kai kuriu problemu
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0799sek,0.0083iš to užklausomsDB užklausos:34. Naudojama atmintis:3,940kb