Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO atstatymo klausimai. Nuo 23 psl ANBO II statyba
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Algirdas L
Kt Rgs 15 2016, 09:51
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 533
Jeigu magnete yra aplenkimo mova, reguliuoti reikia, kai mova peršokusi.
Kai variklis normaliai dirba minimaliais sūkiais, vargu ar kompresija labai skiriasi, jaustum sukant ranka.Dar žiūrėčiau karbiuratoriaus.
Į viršų
Rolandas
Kt Rgs 15 2016, 07:24
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558

Algirdas L rašė ...


Atkreipk, Rolandai, dėmesį į išmetimo vožtuvą, ar jis nestriginėja dėl tepalo nuodegų, sukant variklį ranka gali pasigirsti išmetime oro šnypštimas.Blogi tepaliniai žiedai darbui pradžioje neįtakos, bet vėliau užmes žvakes.Dar gali kažkur pramušinėti aukštą įtampą.Apie tepimo sistemą šitame variklyje neišmanau.

Šiandien vėl daug eksperimentų. Dviem metodais tikrinom kompresiją. Pirmo ir antro cilindro mažoka, tačiau yra šansų kad prisidirbus žiedams padidės.
Atrodo suradom blogo darbo priežastį-aukštą įtampa ne pramuša, bet nedamuša.
Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis. Nors kontaktas turėtų būti idealus, jis prapuola visai.
Jungsim atsargiai, nepažeisdami šerdies. Tai nustatoma matuojant varžą, todėl nesudėtinga kokybiškai prijungti.
Tikiuosi ryt variklis pradės dirbti normaliai.
Į viršų
EG.
Kt Rgs 15 2016, 10:18
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Labai gerai, kad ieskot priezasties, Rolandeli! Apie zvaigzdinius variklius neismanau, bent auto cilindro kompresija tikrindavau prasukus motora starteriu 6-7kartus kol pripucia max reiksme, dabar kiek reik sukt ta zvaigzdini velniai zino, mat letai sukant netiksliai gali gautis parodymai. Sekmes darbuose!
Į viršų
NNN
Pn Rgs 16 2016, 08:50
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Algirdas L rašė ...


Atkreipk, Rolandai, dėmesį į išmetimo vožtuvą, ar jis nestriginėja dėl tepalo nuodegų, sukant variklį ranka gali pasigirsti išmetime oro šnypštimas.Blogi tepaliniai žiedai darbui pradžioje neįtakos, bet vėliau užmes žvakes.Dar gali kažkur pramušinėti aukštą įtampą.Apie tepimo sistemą šitame variklyje neišmanau.

Šiandien vėl daug eksperimentų. Dviem metodais tikrinom kompresiją. Pirmo ir antro cilindro mažoka, tačiau yra šansų kad prisidirbus žiedams padidės.
Atrodo suradom blogo darbo priežastį-aukštą įtampa ne pramuša, bet nedamuša.
Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis. Nors kontaktas turėtų būti idealus, jis prapuola visai.
Jungsim atsargiai, nepažeisdami šerdies. Tai nustatoma matuojant varžą, todėl nesudėtinga kokybiškai prijungti.
Tikiuosi ryt variklis pradės dirbti normaliai.


O ar su metaline šerdim negalima būtų panaudot? Turėjom tokią pat problemą klube, pakeitėm laidus, problema baigėsi.
Į viršų
Algirdas L
Pn Rgs 16 2016, 09:23
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 533
Nežinau... Aukštai įtampai kontaktas nelabai turi įtakos, nebent tarpas labai didelis,Gal bėda, kad laidai ne originalūs.Pabandyk nuimti laidą nuo žvakės ir padaręs tarpą iki masės 8mm, žiūrėk ar kibirkštis pramuša. Taip patikrink visus laidus, Tiesa, nežinau koks tarpas šitam varikliui. Laikomingo pramuša ir 10 mm, nors instrukcija reikalaija 8 mm.
Į viršų
Rolandas
Pn Rgs 16 2016, 09:57
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Laidai su metaline šerdimi puikūs, tačiau duoda radijo trukdžius. Tik pilnas ekranavimas ir specialios žvakės-kaip originale trukdžius pašalina.
Savo lėktuve su angliniais-silikoniniais laidais ir automobilinėm žvakėm skraidau 4 metai, rezultatai puikūs. http://www.manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18001.0
Su originaliais laidais ir žvakėm buvo nuolatiniiai defektai, nuolatinis stresas.
Su automobiliniais laidais ir žvakėm skraido dauguma Jak 52. Pas J. Kairį tokia pat sistema.

Laido su dangteliu varžą patikrinti patarė du motoristai. Patikrinus pasirodė kad daugumos laidų ji begalinė. Tie cilindrai ir dirba blogai mažais sūkiais, kai magneto kibirkštis silpna. Paleidimo metu ar dideliais sūkiais blogas sujungimas pramušamas ir įtampa keliauja kur reikia.

Ir dar. Su silikoiniais laidais mano lėktuvo variklis buvo pradėjęs nestabiliai dirbti. Priežastis-gal pusę milimetro klibantis laido antgalis.
Keičiasi technika, keičiasi reikalavimai.
Į viršų
AR
Pn Rgs 16 2016, 10:00
www.ROTORKLUBAS.lt
Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Pr Vas 18 2008, 08:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 3567
Rolandas rašė ...


Silikoninius laidus su angline šerdimi jungiant prie magneto pažeidžiama laido šerdis.

sukonkretinkite ka vadinate "angline serdimi" - jei tai tas variantas apie kuri as galvoju (labai populiarus automobiliniams laidams) tai tie laidai visiskai netinkami!

[ Redaguota Pn Rgs 16 2016, 10:01 ]
Į viršų
NNN
Pn Rgs 16 2016, 11:27
NNN
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 12:56
Pranešimų: 5732
Rolandas rašė ...

Laidai su metaline šerdimi puikūs, tačiau duoda radijo trukdžius.


Jau 10 metų ... jokių trukdžių, nors variklis ant nugaros praktiškai
Į viršų
Rolandas
Sk Rgs 18 2016, 09:56
rolandas
Užsiregistravęs dalyvis #8
Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09
Pranešimų: 5558
Atrodo šiandien persilaužimo su varikliu diena. Neliko mistinių defektų.


[ Redaguota Sk Rgs 18 2016, 10:16 ]
Į viršų
EG.
Pr Rgs 19 2016, 02:16
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Puiku, Rolandai. Turiu paminėt vieną svarbia datą, prieš 89 metus lapkriČio 10d. pirmĄjam skrydžiuj pakilo ANBOII bEJE, gal galima kada aplankyt,paspoksot?

[ Redaguota Pr Rgs 19 2016, 02:17 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.1258sek,0.0517iš to užklausomsDB užklausos:29. Naudojama atmintis:4,043kb