Mano Sparnai: Diskusijos / ANBO / ANBO-IV (arba 41)


Diskusijos

Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
ANBO-IV (arba 41)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
Autorius Pranešimas
Stanislovas Čepaitis
Sk Kov 04 2018, 04:40
Dievas man nedavė sparnų-aš juos pasidariau pats
Užsiregistravęs dalyvis #51
Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15
Pranešimų: 103
Dar vienas kvailas klausimas.AŠ sraigtas,kiek prisimenu,sveria kažkur apie 170kg,o tai sudaro gan solidų inercijos momentą.Ar, uždėjus medinį sraigtą, užteks to momento normaliam variklio darbui?
Į viršų
EG.
Sk Kov 04 2018, 10:50
Užsiregistravęs dalyvis #865
Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 345
Propelerį reikia gerai paskaičiuoti, į ANBO 41 ne veltui trimentį dėjo, kaip tiek arklių ir tokia masė.
Į viršų
Juozas
Pr Kov 05 2018, 09:24
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Stendiniams variklio bandymams visai mažas sraigtas dedamas. O trimentį dėjo ne dėl inercijos momento, o todėl kad dvimentis pilnai neapkrovė variklio. Reikėjo arba mentes platinti, arba dar vienos mentės. Vokiečiai, per antrąjį pasaulinį karą, naikintuvams, augant variklių galingumui, mentes platino, anglai - didino menčių kiekį.
Į viršų
ežiukas rūke
Pr Kov 05 2018, 08:19
Svečias

Stanislovas Čepaitis rašė ...

Dar vienas kvailas klausimas.AŠ sraigtas,kiek prisimenu,sveria kažkur apie 170kg,o tai sudaro gan solidų inercijos momentą.Ar, uždėjus medinį sraigtą, užteks to momento normaliam variklio darbui?

No ka aš,kaip ūkinykas galiu atsakyt....užteka anam tos inercijos,gal užteks i šitam.
Į viršų
ežiukas rūke
Pr Kov 05 2018, 08:27
Svečias
Supratau Stanislovo klausimą.Turit minty ar lengvesnis propeleris užtikrins tolygų variklio darbą- beveik isitikinęs ,kad užtikrins,nes vis tiek kad ir medinis gan svarus,stebulė irgi gan sunki beto dar ir alkūninis toks,kad dviese sunkiai panešam.Taipkad svorio sočiai.
Į viršų
Algirdas L
Tr Kov 07 2018, 11:42
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
320 Laikomingui uždėjau 2,5 karto lengvesnį sraigtą, tai darbas visai nepasikeitė, bet užvedant kartais mesdavo atgal, todėl reikia vėlinti uždegimo kampą užvedimui.
Į viršų
Juozas
Kt Kov 08 2018, 04:38
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Keturių cilindrų variklio niekaip negalima lyginti su devyniacilindriu. Ir cilindru dvigubai plius vienas, ir kitaip pasiskirstę darbinio takto fazės. Devyniacilindris dirba daug stabiliau.


[ Redaguota Kt Kov 08 2018, 04:38 ]
Į viršų
Algirdas L
Pn Kov 09 2018, 11:28
Užsiregistravęs dalyvis #541
Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 532
Visiškai sutinku, todėl devyniacilindriui galima statyti gerokai lengvesnį sraigtą nieko nekoreguojant.
Į viršų
Juozas
Pn Kov 09 2018, 07:19
Užsiregistravęs dalyvis #22
Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32
Pranešimų: 996
Būtent.
Į viršų
ežiukas rūke
Sk Bir 10 2018, 10:25
Svečias
Visai neseniai projektą aplankė netikėta sėkmė ir didelis proveržis-susimetę keli vaikinukai parėmė vamzdžiais.Gaila tauta niekada nesužinos savo didvyrių vardų,nes jie panoro būt anonimais,bet reikia pripažint ,kad tai tikrai kieti bičai .Buvo labai malonu susipažint. Ir nors tai tik maždaug puse reikiamų vamzdelių,bet tai aišku stuburas-tai pagrindiniai vamzdžiai,dėka kurių galima visai nekeist braižinių


Šalimais mažesnė,bet nemažiau vertinga krūva ir gabaliukas skardos-bencės dovanotos atsargos.
Taigi visiems labai ačiu.

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System
Atvaizdavimo laikas0.0888sek,0.0130iš to užklausomsDB užklausos:28. Naudojama atmintis:3,881kb