Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: TECHNIKA :: ANBO |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
ANBO-IV (arba 41) |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Stanislovas Čepaitis |
| ||
Dievas man nedavė sparnų-aš juos pasidariau pats Užsiregistravęs dalyvis #51 Prisijungta: Pr Kov 10 2008, 07:15Pranešimų: 103 | Dar vienas kvailas klausimas.AŠ sraigtas,kiek prisimenu,sveria kažkur apie 170kg,o tai sudaro gan solidų inercijos momentą.Ar, uždėjus medinį sraigtą, užteks to momento normaliam variklio darbui? | ||
Į viršų | | ||
EG. |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #865 Prisijungta: An Lap 22 2011, 08:12Vieta: Vilnius Pranešimų: 345 | Propelerį reikia gerai paskaičiuoti, į ANBO 41 ne veltui trimentį dėjo, kaip tiek arklių ir tokia masė. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Stendiniams variklio bandymams visai mažas sraigtas dedamas. O trimentį dėjo ne dėl inercijos momento, o todėl kad dvimentis pilnai neapkrovė variklio. Reikėjo arba mentes platinti, arba dar vienos mentės. Vokiečiai, per antrąjį pasaulinį karą, naikintuvams, augant variklių galingumui, mentes platino, anglai - didino menčių kiekį. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Stanislovas Čepaitis rašė ... Dar vienas kvailas klausimas.AŠ sraigtas,kiek prisimenu,sveria kažkur apie 170kg,o tai sudaro gan solidų inercijos momentą.Ar, uždėjus medinį sraigtą, užteks to momento normaliam variklio darbui? No ka aš,kaip ūkinykas galiu atsakyt....užteka anam tos inercijos,gal užteks i šitam. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Supratau Stanislovo klausimą.Turit minty ar lengvesnis propeleris užtikrins tolygų variklio darbą- beveik isitikinęs ,kad užtikrins,nes vis tiek kad ir medinis gan svarus,stebulė irgi gan sunki beto dar ir alkūninis toks,kad dviese sunkiai panešam.Taipkad svorio sočiai. | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | 320 Laikomingui uždėjau 2,5 karto lengvesnį sraigtą, tai darbas visai nepasikeitė, bet užvedant kartais mesdavo atgal, todėl reikia vėlinti uždegimo kampą užvedimui. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Keturių cilindrų variklio niekaip negalima lyginti su devyniacilindriu. Ir cilindru dvigubai plius vienas, ir kitaip pasiskirstę darbinio takto fazės. Devyniacilindris dirba daug stabiliau. [ Redaguota Kt Kov 08 2018, 04:38 ] | ||
Į viršų | | ||
Algirdas L |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #541 Prisijungta: Št Vas 27 2010, 09:34Vieta: Vilnius Pranešimų: 532 | Visiškai sutinku, todėl devyniacilindriui galima statyti gerokai lengvesnį sraigtą nieko nekoreguojant. | ||
Į viršų | | ||
Juozas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #22 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 06:32Pranešimų: 996 | Būtent. | ||
Į viršų | | ||
ežiukas rūke |
| ||
Svečias | Visai neseniai projektą aplankė netikėta sėkmė ir didelis proveržis-susimetę keli vaikinukai parėmė vamzdžiais.Gaila tauta niekada nesužinos savo didvyrių vardų,nes jie panoro būt anonimais,bet reikia pripažint ,kad tai tikrai kieti bičai .Buvo labai malonu susipažint. Ir nors tai tik maždaug puse reikiamų vamzdelių,bet tai aišku stuburas-tai pagrindiniai vamzdžiai,dėka kurių galima visai nekeist braižinių Šalimais mažesnė,bet nemažiau vertinga krūva ir gabaliukas skardos-bencės dovanotos atsargos. Taigi visiems labai ačiu. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System