Diskusijos
Mano Sparnai :: Diskusijos :: LĖKTUVO GAMYBOS, KONSTRAVIMO KLAUSIMAI :: Variklių skyrius |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Benzinas |
Eiti į puslapį << >> | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, Administratorius
|
Autorius | Pranešimas | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Labai abejociau ,kad su ipurskimu motorams,budingas benzino uzvirimas.Juk ipurskimui maziausias slegis apie 3 atm ,o prie tokio slegio reikes labai dideles temperaturos ,kad uzvirtu.o jei pompa nepakankamai darys slegi nepasieksi max.galingumo del kurio ir negalesi skristi.Ipurskimo sistemai normalus slegis yra virs 5 atm. | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Audrius rašė ... Labai abejociau ,kad su ipurskimu motorams,budingas benzino uzvirimas.Juk ipurskimui maziausias slegis apie 3 atm ,o prie tokio slegio reikes labai dideles temperaturos ,kad uzvirtu.o jei pompa nepakankamai darys slegi nepasieksi max.galingumo del kurio ir negalesi skristi.Ipurskimo sistemai normalus slegis yra virs 5 atm. Užverda trasos dalyje iki aukšto slėgimo pompos. Juk į ją paduoti benzinui būna žemo slėgio pompa, filtrai. | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | O tai koks tikslas tos zemos slegio pompos? Statyk magistrales pradzioj auksto slegio siurbli (jei tai ipurskiams) ir viskas. Siaip jei gerai pamenu fizika, tai vanduo uzvirdavo ir kambario temperaturoi jei tik sudarydavai aplink vakuma. Tai gal ir cia gaunasi taip, kad siurblys auksto slegio "stipriai siurbia", zemo slegio siurblys nedaduoda kuro ir gaunasi tipo vakumas tarp ju? | ||
Į viršų | | ||
Rolandas |
| ||
rolandas Užsiregistravęs dalyvis #8 Prisijungta: An Vas 19 2008, 01:09Pranešimų: 5558 | Aukšto slėgio siurblio negalima įrengti tiesiog bakuose. Variklyje M332 jis prišriubuotas prie įkaitusio variklio, dalį jo tūrio užima karštas tepalas, naudojamas siurblio automatikos valdymui, dalį- žemo slėgimo benzo siurblys su filtru. Genialu, bet kartais naudojant žemos užvirimo temperatūros benziną, sistema pradeda strigti. Jei tai būtų tik šio variklio problema, tylėčiau, ieškočiau sprendimų. Deja, kaip jau minėjau, problema aktuali ir kitiems varikliams, todėl optimistai nenustebkite kai lemiamu momentu tūptinėje jūsų variklis iškrės kiaulystę. Kas gali paneigti, kad dėl šios priežasties pernai žuvo Leonas Sakalauskas? Juk ir jam lemiamu momentu pritrūko traukos... [ Redaguota Pr Geg 10 2010, 02:49 ] | ||
Į viršų | | ||
Marius |
| ||
Kas nori- ieško galimybių, kas nenenori-priežasčių. Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: Št Vas 23 2008, 11:18Vieta: Visaginas Pranešimų: 2892 | Na Rolandai as to variklio neciupinejau, taip kad kepuremis metytis nereik...... | ||
Į viršų | | ||
Audrius |
| ||
Svečias | Tada turetu buti atitinkamai storesni vamzdeliai iki siurblkio ,kad suspetu paimti,arba papildoma mazo slegio pompa. | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Benzino tiekimas iš bako į karbiuratorių gali sutrikti susidarius tiekimo vamzdeliuose garų kamščiams, esant vandens arba mechaninių priemaišų. Kai benzine daug lengvųjų frakcijų, jos, sušilus varikliui, ima garuoti pačiuose benzino tiekimo vamzdeliuose, todėl juose garų kamščiai gana dažni. Geriausios garavimo sąlygos yra benzino siurblyje, nes jame siurbimo metu susidaręs išretėjimas pažemina benzino virimo temperatūrą. Todėl tūptinėje, esant mažam kuro sunaudojimui, grandinėje tarp aukšto slėgio siurblio ir žemo slėgio siurblio, yra santykinai aukštas kuro slėgis. Staigiai apkrovus variklį aukšto slėgio siurblio įsiurbime slėgis krinta ir kuras gali pasiekti sotinimo temperatūrą. Garų kamščiai greičiau susidaro, kai yra aukštesnė temperatūra, mažesnis slėgis, kai vasarą naudojamas žieminis benzinas. Tarp siurblio ir karbiuratoriaus garų kamščiai retesni, nes čia būna didesnis slėgis. Benzino virimo temperatūra priklauso nuo sočiųjų garų slėgio ir frakcinės sudėties. Garų kamščių galimybė tuo didesnė, kuo didesnis sočiųjų garų slėgis. Vasarinio benzino sočiųjų garų slėgis turi būti ne didesnis kaip 0,66 bar, žieminio – 0,66- 0,93 bar ribose. Tokia apatinė riba nustatoma tam, kad nebūtų sunku paleisti variklį. Kai benzine daug lengvųjų frakcijų, garų kamščių sudarymo tikimybė yra didesnė. Lengvųjų frakcijų kiekis įvertintas dviem temperatūromis : virimo temperatūra pačioje mišinio distiliavimo pradžioje ir temperatūra, kurioje verda mišinys, iš kurio jau nudistiliuota 10 % bendro mišinio kiekio. Kuo daugiau benzine lengvųjų frakcijų, tuo šios temperatūros būna žemesnės. Pavyzdžiui, vasarinio benzino virimo pradžios temperatūra, kad nesusidarytų garų kamščių, neturi būti žemesnė kaip 35ºC. Žieminių benzinų ji neribojama, nes žiemą degalai per daug neįkaista. | ||
Į viršų | | ||
Albertas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #39 Prisijungta: An Vas 26 2008, 11:37Pranešimų: 1004 | Kaip pastebėjom problema egzistuoja tik aviaciniams varikliams,kurių siurblys 'prišriūbuotas' tiesiai prie įkaitusio variklio korpuso,ar tai aukšto ar žemo slėgio[dažnai per šilumos izoliacinį intarpą].M332 jis iš tiesų įkaista ir variklis minėtame režime praranda galingumą.Kokios problemos,įtaisykime tarpiniame kuro bake elektrinį siurblį,analogišką automobilių su mono įpurškimu ir reikalui esant jį įjunkime,slėgis sistemoje sukils ir minėtos problemos neliks.Ką manot kolegos? | ||
Į viršų | | ||
Stanislovas |
| ||
Užsiregistravęs dalyvis #117 Prisijungta: Kt Geg 15 2008, 08:52Vieta: Paklaniai, Raseinių sen. Pranešimų: 3411 | "Stinge" nors ir ne įpurškimas, tačiau tarp stambaus valymo filtro ir mechaninio siurblio ant variklio, stovi papildomas elektrinis siurblys. Atskirai, "neprišriubuotas" prie variklio, gerai apipučiamas, žemesnėje temperatūroje. Rekomenduojamas naudoti kilimo - tūpimo režimuose. [ Redaguota An Geg 11 2010, 08:37 ] | ||
Į viršų | | ||
Algis |
| ||
algis Užsiregistravęs dalyvis #12 Prisijungta: An Vas 19 2008, 10:25Vieta: Elektrėnai Pranešimų: 1981 | Albertas rašė ... ir reikalui esant jį įjunkime,slėgis sistemoje sukils ir minėtos problemos neliks.Ką manot kolegos? Manom, kad atsiranda zmogiskojo faktoriaus veiksnys. Ijungti galima uzmirsti. As sumontaves pirmini el. kuro siurbli pastoviai dirbanti. Yra recirkuliacija, kurios linijoje stovi kalibruota reikalingam slegiui droseline "šaiba". | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << >> | |
Powered by e107 Forum System